Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aki ügyes mindennel tud. Pastrana RM 125-tel is tudott 6.-ban állva egy kézzel mosódeszkán... Mi arról beszélgetünk, hogy a magunk fajta baleknak mivel könnyebb. Én pl. sok embernél jobban tudok, közel úgy mint dubel vagy nightwolf. De ez esetemben inkább a motor érdeme, hisz soha nem gyakoroltam a kerózást öncélúan, értsd: nem mentem ki pl. lezárt útra egész délután kerót gyakorolni. Csak annyit tanultam meg, ami a normál menések közben az egyenesekben összeszedegettem. És addig, amíg nem volt olyan motorom, amivel gyerekjáték, addig nem is tudtam. Z750 nem akart (ha nem hát nem rohaggyá meg), ZX-9R akart, de az nagyon agresszív volt, mert csak 8-nál libbent és ott hanyatt is vert, YZ 450F-fel két keréken nehezebb menni mint egyen, aztán itt a GSX-R. Ez kb. azt csinálja amit akarok. Kuu jó motóh.
Meg minél nehezebb...
Volt egy motoros barátom régebben, az is 600RR-el nagyon szépen tudott kerózni.
Igen, gyárinak tűnik. Nézd meg, h felfele van-e pozíciónálója ami a villahídba igazítja.
De nem arról volt szó Sedu. Ha 300-al akarsz menni akkor mutatok neked olyan F-14-est, aminek annyi a felszállósebessége... Kb ilyet írtál...
Hülyeség áttétel és súlypont kérdése, ha kell csinálok neked 600-ast ami 6.-ban 2000-től feljön kerékre kuplung nélkül. 250 cross gépekkel földúton a legjobb egykerekezni, mintha egy megvadult bikán ülnél.
Minden motorral lehet egykerekezni,csak minél gyengébb annál nagyobb tudás kell hozzá
De azért egy jó 1000-el nagyon lehet élvezni a dolgot,mert bárhol fel jön. Míg egy 600-al megtervezettnek kell lenni,hogy vért izzadva feljöjjön és ott is maradjon.
Ma voltam motorozni 500 méter után feladtam, mert nem tapadt semmit a hátsó gumi. Legalább a karbiszinkron készen van.
Dubel Én próbáltam 600rr-el másodjára feljött és sikerült vele egy egész hosszú viszont próbáltam 600-as gsxr-el is kb 4.-re sikerült felvenni mert mire eltaláltam azt hogy 2esben!!!!!!!!!!!!!!! pont jó fordulaton sikerüljön összehangolni hogy a seggemet elemelve és közben belekuplungolva feljöjjön hát mindegy ha már egyszer feljött fent tartottam 4.ig óra szerint 220 volt valóságban meg jó ha 180 viszont a 600-nak marha jó hangja van kuplungolásnál WIHIIIIII
A 6 kilósok alatt vannak az igazán fájó dolgok
Legyőzhetetlen!
Pedig az csak 57 kilós. Viszont Te erős vagy.
Simsonnal megcsinálom....
Azt akarod hogy idegösszeomlást kapjak?
Na ezt próbáld meg egy 6-kilóssal...
Stift, beleránt, fent van. Mi ebben a bonyolult?
Karbon dekli védőt tudtok esetleg régi r1-re?
Igaza van Cápának is, okozhat baromi nagy kárt is, akár akkorát is hogy a blokk kuka....
De ha szerencséd van és jól esik a motor és csak csúszik akkor viszont kurva sok mindent felfog.....
50-50 :D :D
Köszi bár elkezdtem hasonló teóriákat gyártani a dekli védőről, mint Cápa a gombáról.
Majd meglátom, van még időm eldönteni valóban akarom-e.
Ez a "gyönyörűen" hegesztett kormánycsutka van a mocimon. Természetesen ezzel fel nem megyek pályára, cserélném. Lemértem a belső bütyöktől a súlyig 22 cm (súllyal 24cm).
Kérdésem: Ez gyári kormány? (nem akarnám mindkét oldalit cserélni)
Na itt a mester.
Régen rossz ha azt magyarázni kell, vagy megy vagy nem
Nekem a kedvencem hogyan kell egykerekezni téma
Volt már aki majomkodott előtünj haverral. Egy tornász veszett el a gyerekbe, úgy koptatózott. Aztán ott mentunk vele csak mi nem bohóckodtunk.....