Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

AZ NEM BAJ, A HELYE MEGVAN AZ ENYÉMEN IS!!! KELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL :D
Az gyárilag csak az amcsi példányokon volt/van.
AZ AZ AZ OTT A PIROS KÖRBE!!!!
NA LEGYEN VALAKINEK FASZA ÁLLAPOTÚ!!! :D :D
Már csak ez hiányzik a SAS-ról........
10 LE-vel kevesebb most nélküle...... :(
Valaki segítse ki a beteg elmét..............
URAK PLS. Valaki segítsen.....
Keresek első teleszkópra , két kerek sárga macskaszemet......
Tudjátok ami gyárilag rajt van a telókon elől.....csak mindenki leszedi rögtön...
Vásárolnék 2 db olyat akinek van....de csak tutkó állapotú érdekel!
Nem találom sehol a bontott rajzokon!

Write a mail...
Ez már inkább
Nem kell elesni...
Neked meg úgysem kell, mert ha odavered valahova, akkor tuti a vázcsere...
Áropó,majd kéne egy apróbb elektronikai segítség.
A kis inbusz vagy miatököm kitekerése után oldalt.Ha jól láttam.
Te is hülyeséget beszélsz.
A csizmát megnézem, h hogyan tekered le a becsúszószárról...
Sziasztok!
Tudom ez nem az alkatrész rovat, de keresnék GSXR1000K5-K6- hoz nem sérült kormány alsó villahidat.(Amin az ütközők vannak.)
Előre is köszönöm a válaszokat.
jobb esetben állítható a szöge, és szélesebb is a ddt féle vékonyabb pilótáknak.
Világosítson már fel vki, mitől sportkormány egy sportkormány? Nem találtam semmi normális leírást. Rövidebb, szűkebb a fogás, más szögben áll mint a gyári? Mi az előnye? Pályázás szempontjából kérdezem elsősorban.
Ha van rajtad sapka azért ha nincs azért kapsz egy pofont. Mondom nálad durvábbat Apám azt szokta mondani "Fiam, nem kell elesni". Na ez az ami a te röghöznkötött hülyeségedet is odaveri.
Pont ezen gondolkodtam, mindegyiket a lehető legrövidebbre esztergáltattam, egyhelyben eldölésnél mindent felfogott, nulla sérülés....nem kétlem, hogy nagy esésnél nagyobb kárt is okozhat..
.de ez fifti-fifti vagy igen vagy nem.
Vettem olyan fazert amiben a bukógomba szétcsavarta a vázat. Ki is kellett cserélni a kiszedhető darabot belőle. Nekem nem kell gomba, ha nagyot esek úgyse csinálom meg a motort.
Megértem, én is így szoktam érezni!
Magamnak csináltam, én raktam bele a csapágyakat, szimeringet mindent én is raktam össze. Nem tudom.....
Ha nekem szantad ezt a kormanyszarvosat akkir mellelottel, mert a regi motoron lazult le :)
A bukogombas dolgot mar megbeszeltuk parszor. Nekem a regin megovta a gyari idomokat, ugyhogy nehogy azt mondd h hulyeseg. Abban van igazad, hogy okozhat nagyobb kart is szerencsetlen esetben. A mostani lsl-em mondjuk konzollal van a vazhoz rogzitve, igy ga be is akadna vhova, akkor a konzolnal torne, nem a vazat baszna szet.
KormányszarV!
A kerék tengelynél meg nem olaj van, hanem összegyűlt a WD40. Már az is baj, ha valaki gondosan rakja össze?
Ez az gyerekek, ezért kell a sok gomba meg kallantyú a motorra! Megsokszorozza az erőkart aztán szépen kifordulnak az emelőszemek, kiszakadnak a menetek blokkból, vázból, behorpadnak a vázak amikor egy-egy kiálló ponton felfekszenek. Tegyetek fel jó sok gombát, hátha sikerül a kis kárból nagyot csinálni, ami után a motor már soha nem lehet olyan mint volt. Persze az idomon, nagy felületen, műanyagon is végig csúszhatna, de nehogy má' karcos legyen, nem?

Az emelőszem is úgy hajlott ki, hogy még streetfighter korában a motor azon hempergett fél kilométer hosszú csődarabon, aztán vissza kerültek a szinte gyári állapotú idomok, az ember meg vett egy szinte gyári állapotú K5-öt, amin első körben kilazult a kormányszar, mert amikor visszaaggatták rá meg se húzták rendesen. Előtte nyilván krossz kormány volt rajta.

Remélhetőleg nincs igazam, de jól esett leírni.
Bocs.
Szia! Facebookon van egy GSX-R CLUB és MARKET (HUN) csoport, ott sztem tudnak segíteni.
Köszi Tibi! Mondjuk annyi esze lehetett volna az illetőnek, hogy odapöttyentik hegesztővel, végig se kellett volna varrni, hogy ne görbüljön ki.
Elég könnyen beakad az a szar pereckor, enyémen is vissza kellett már egyszer hegeszteni és mindig a bal oldalon, a jobb oldalt elviszi inkább a kipuff, mondjuk akkor már inkább a bal oldali emelőcsöcs sérüljön. Tiéddel kissebb csúszás lehetett egyengetéskor pedig megrepedt.