Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi,
Elöl:
csapágy 25X52X15 2db
szim. 32X52X7 2db
Hátul:
csapágy 28X52X12 2db
szim. 37X52X8 1db
csapágy 32X65X17 1db
szim. 39X65X7 1db
Ne legyél már ilyen hülye...
dot5 olaj nem jó, csak az 5,1! Gondolom fém fékcsőt is tettél fel.
sziasztok. Kérdésem lenne hogy K6 1000 be ezek a csapágyak és porvédök kellenek?
első 2 db koyo 620srs 25X52X15
2 db porvédő 32X52X7
hátsó 2db koyo 60/28 rdc3 28X52X12
2db koyo porvédő mf037n4 38x58x7
A lánckeréknél lévö csapágy jó, ezek lettek elbaszva,homokszorták a felnit,és nem sikerült kiragasztani,hiába mondtam el 10 szer ....köszi üdv
Nekem a k2-n tetszett ez a kombó, annyi volt a különbség, hogy a főfékmunkahenger is a k5 750-é volt EBC HH betétekkel, elf 5.1 folyadékkal.
85 e kb. az eriggy nyereg a fékpumpa és a betét együtt, ez alatt igen csak nehéz összehozni, + 3 mm-el nagyobb távtartó kell a nyereg alá mint ami most van neked. Eldöntheted hogy meg ér e annyit. Sztem utcàra felesleges beruházás, inkább tankold bele az árát és gyűjtsd a km-eket.
Sziasztok! Először is köszönöm az eddigi ötleteket, ill. egyben megpróbálok a kérdésekre válaszolni:

- igen, ez egy K3-as 750-es, de mivel a 750-fórum nem oly' aktív, itt (is) kérdeztem, ill. már tanácsokat kaptam Tőletek,
- a krómszár azért fényes, mert 600/750-ről van, nem 1000-é,
- a felső munkahenger radiális, egy 2006-os ZX-636-ról származik (Bocsánat )
- fékbetét (egyenlőre) gyári, a nyergek szépen kitakarítva, akadásmentesen mozognak, a fékolaj tavalyi (azt hiszem DOT5, de ebben nem vagyok teljesen biztos),
- lehet akár 310 mm átmérő is, mérőszalaggal nem tudom annyira pontosan megállapítani, de mivel lassan február, készülni kell a szezonra ( ), így a felkészülés részeként lemérem leszedett állapotban, ha szükséges.

Igazából nem rossz a fékem, de pl. összehasonlítva egy RSV-vel, vagy egy ZX-10-zel, nagyságrendekkel hitványabb... Ez ellen szeretnék tenni, amennyiben relatíve értelmes összegből ez megtehető.
Nyaknal fogva 2 ujjal huzom mert sok az ero.
bar en szinte minden csavart kepes vagyo beletorni.
A 19-es is hasonló, csak még kisebb erő is elegendő, és az adagolása is tökéletes
Pedig nekem a nissin nyergekkel ki....tt jo a 16-os.nemmerek rendesen rafogni mert fejreallok.
Pedig a 19-es magurát jónak mondják... a 16-os bermbo ami az eriggyen + az erhaton van az nekem sem jött be, túl nagy fékerő kellett hozzá. a 19-es brembo vagy az rcs 19-es a jó megoldás az eddigi tapasztalatok alapján...
Az jó.
Én próbáltam r1 féket k6-os gsx-r-en 310-es tárcsával nem jött be, pedig hiperszuper magura főfék volt rajta.
Sorszámozott darab, dombornyomott sorszámmal, logóval és gyártási idővel...
10 éves, és garantáltan eredeti
Na + hogy lássák, hogy ki előzött...
ja nem kínai a főfék akkor még jó is lehet.
Tiszaörs CÍMERE!
Komoly a matrica a sárvédő elején
A jelenlegin így néz ki:
Szia!
Az alábbi kompó megoldja a problémát:
Mégis megvan, rossz helyen kerestem. Aki kitalálta ezt h a küldőnél kell keresni... :D
Szia! Nem kaptam semmi eddig.
Szia Oliver!Kuldtem privatot majd nezd meg!
de ez k3-as felni meg tárcsa.
Szerintem mérd le újra! Eszerint Radial mount, 4-piston calipers, 310mm dual-disc

http://www.visordown.com/revie...