sziasztok. Kérdésem lenne hogy K6 1000 be ezek a csapágyak és porvédök kellenek?
első 2 db koyo 620srs 25X52X15
2 db porvédő 32X52X7
hátsó 2db koyo 60/28 rdc3 28X52X12
2db koyo porvédő mf037n4 38x58x7
A lánckeréknél lévö csapágy jó, ezek lettek elbaszva,homokszorták a felnit,és nem sikerült kiragasztani,hiába mondtam el 10 szer ....köszi üdv
85 e kb. az eriggy nyereg a fékpumpa és a betét együtt, ez alatt igen csak nehéz összehozni, + 3 mm-el nagyobb távtartó kell a nyereg alá mint ami most van neked. Eldöntheted hogy meg ér e annyit. Sztem utcàra felesleges beruházás, inkább tankold bele az árát és gyűjtsd a km-eket.
Sziasztok! Először is köszönöm az eddigi ötleteket, ill. egyben megpróbálok a kérdésekre válaszolni:
- igen, ez egy K3-as 750-es, de mivel a 750-fórum nem oly' aktív, itt (is) kérdeztem, ill. már tanácsokat kaptam Tőletek,
- a krómszár azért fényes, mert 600/750-ről van, nem 1000-é,
- a felső munkahenger radiális, egy 2006-os ZX-636-ról származik (Bocsánat )
- fékbetét (egyenlőre) gyári, a nyergek szépen kitakarítva, akadásmentesen mozognak, a fékolaj tavalyi (azt hiszem DOT5, de ebben nem vagyok teljesen biztos),
- lehet akár 310 mm átmérő is, mérőszalaggal nem tudom annyira pontosan megállapítani, de mivel lassan február, készülni kell a szezonra ( ), így a felkészülés részeként lemérem leszedett állapotban, ha szükséges.
Igazából nem rossz a fékem, de pl. összehasonlítva egy RSV-vel, vagy egy ZX-10-zel, nagyságrendekkel hitványabb... Ez ellen szeretnék tenni, amennyiben relatíve értelmes összegből ez megtehető.
Pedig a 19-es magurát jónak mondják... a 16-os bermbo ami az eriggyen + az erhaton van az nekem sem jött be, túl nagy fékerő kellett hozzá. a 19-es brembo vagy az rcs 19-es a jó megoldás az eddigi tapasztalatok alapján...
első 2 db koyo 620srs 25X52X15
2 db porvédő 32X52X7
hátsó 2db koyo 60/28 rdc3 28X52X12
2db koyo porvédő mf037n4 38x58x7
A lánckeréknél lévö csapágy jó, ezek lettek elbaszva,homokszorták a felnit,és nem sikerült kiragasztani,hiába mondtam el 10 szer ....köszi üdv
- igen, ez egy K3-as 750-es, de mivel a 750-fórum nem oly' aktív, itt (is) kérdeztem, ill. már tanácsokat kaptam Tőletek,
- a krómszár azért fényes, mert 600/750-ről van, nem 1000-é,
- a felső munkahenger radiális, egy 2006-os ZX-636-ról származik (Bocsánat )
- fékbetét (egyenlőre) gyári, a nyergek szépen kitakarítva, akadásmentesen mozognak, a fékolaj tavalyi (azt hiszem DOT5, de ebben nem vagyok teljesen biztos),
- lehet akár 310 mm átmérő is, mérőszalaggal nem tudom annyira pontosan megállapítani, de mivel lassan február, készülni kell a szezonra ( ), így a felkészülés részeként lemérem leszedett állapotban, ha szükséges.
Igazából nem rossz a fékem, de pl. összehasonlítva egy RSV-vel, vagy egy ZX-10-zel, nagyságrendekkel hitványabb... Ez ellen szeretnék tenni, amennyiben relatíve értelmes összegből ez megtehető.
bar en szinte minden csavart kepes vagyo beletorni.
Én próbáltam r1 féket k6-os gsx-r-en 310-es tárcsával nem jött be, pedig hiperszuper magura főfék volt rajta.
10 éves, és garantáltan eredeti
Az alábbi kompó megoldja a problémát:
http://www.visordown.com/revie...