Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fékbetét jó? Nyergek takarítva? Fékfolyadék? Munkahenger is a k5-é vagy gyári?
Látszik is, h gyári 320-as tárcsa.
Ahhoz féknyerget, meg főféket kéne cserélned.
Fent a hozzá tartozó radiális van?
K5 750 vagy 600 sztem
Lehet csak a fénykép adja vissza ilyen furán...
1. Én először a munkahengerhez nyúlnék, nem a nyergeknek.
2. Ha k6 futómű van elől akkor mik ezek a króm szárak? Azon fekete van.
A felso munkahenger milyen?
Jól el van kopva az a krómszár.
Ma, hirtelen felindulásból lemértem a tárcsa átmérőjét, igaz, csak mérőszalaggal bohóckodtam, de nekem is 320 mm jött ki . A Buell-en még gondolkodom

Mellékelten két kép, így néz ki most a fenn lévő nyereg. Érdemes ezt fejleszteni, vagy jobb nem lesz?
600-ASON 300-ast cseréltem le havernak, azóta áldja a nevemet. cbr929-en 330 a gyári, ahogy a 1098-as ducatin is. Próbálkozhat azzal is.
Sokkal nagyobb tárcsával? Nem gyanús, h 320-as tárcsák vannak rajta?
Milyet rakjon rá, Buell-t?
Mert 3-at vetté...
Én azt használok vagy 15 éve. Eddig nekem bevált majdnem mindenhol. Egyedül a nagy köbcentis hengerekben(400-500ccm) nem.
Sima vagy IX?
Biztos kínai...
Igen, szét kell szedni hozzá.
Köszönöm szépen! Ezt a variációt is megfontolom!
Nananana! ! !
Jaám,Nem semmi műszer................ez kérem HONDA.Nagybetűvel,.Nem suzuki.
Az a gyári előírt ? Naaa neee.
Kemeny raadasul gondolom nem is 90ezerig birja, mint egy autoban
Amúgy lehidalltam mikor megnéztem annak a kis sz@os cbr-nek a gyertyaárán.NGK CR9EH-9.
Még a mérföldekkel lcsóbb és jobb Denso U27FER9 is 8-10 rugó a 4 db.
Eszem megáll hogy 97-ben már iridiumos csoda kellett egy 600-asba.
Nem tudunk írni bazzzzd.
ha hármet meg összehegesztest ki jön egy blokk belőle.
Ja tenyleg igy konnyu motort fenntartani... Haha