Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fura, hogy az enyémen nincs R betű belül a lengővillán.
Szia! Igen, a blokkot simán meg tudod 1-esben forgatni a lánckeréken keresztül, mivel ez egy egyenletes, négyhengeres, bazi hosszú 1-es fokozattal . A szimeringcseréhez a gyár szerint bontani kell a blokkot, de születtek már mindenféle "élelmes" megoldások, amik a tapasztalatok szerint tökéletesen működnek.
Konkrét motort nem ismerem, ha kívül van a szimering belecsavarsz 2 facsavart (3,5-35) akkor úgy ki tudod húzni.
Gyanús, hogy egyesben átfordult a motor, nézzetek kompressziót.
Sziasztok Urak!

Egy két hülye kérdés megfogalmazódott bennem lánc szerelés közben.... :D :D
Az egyik, hogy mikor próbáltam leszedni az első lánckereket sima krovával, 1-es sebességbe rakva, majdnem csak simán meg tudtam forgatni a blokkot. Ez normális???? Nem kellene itt nagyobb ellenállásnak lennie?? Aztán beraktam üresbe, légkulcsal leszedtem...szóval nem probléma csak kérdés.
A másik , hogy van a kuplungnak a kinyomó tengelye körülötte egy szimering....most még hála égnek nem enged...de ha neki áll ott engedni, akkor annak a cseréjéhez ki kell szedni a blokkot???? És szét kell szedni????????? :O :O :O Akárhogy is nézem sztem igen. Ez egy elég hülye megoldás. Vagy ki lehet kapargatni?
Amúgy végül 112 (56szem) csapos lett a megfelelő lánc méret , pontosabban megvettem a 122 csaposat és abból szabtam méretre.... mert alapból 112-es nincs....Így elfér a sárvédő is f@szán, igaz kicsit megemeltem és a gyári méretnél is csak 1 szemmel lett hosszabb , hátsó tengely pedig fél állásba van.
Helló.
f.feri69 a szombaton felrakott Bodis kipu+összekötő eladó még/megvan még? Írtam privát üzenetet is. Üdv
Köszi, akkor megy bele a sima CR9E.
Nekem nem vált be. Ha bekoszolódik utána azonnal tönkremegy. Tegyél bele gyárit.
Fiúk érdemes iridiumos gyertyát használni a sima helyett? (CR9EIX vagy CR9E). Eléggé eltérő vélemények vannak a külföldi fórumokon.
Én sem értem a gyorsgáz témát, nekem eddig teligázra minden ezres motorom 123-ban hanyatt akart vágni, kivéve a ducati, de azon gyárilag is gyorsgáz féle nagy gázkarház volt. Valami nagyon el van baszva ha ezt nem tudja egy gsxr gyári állapotban.
Februárban már kezdem is a dolgokat :)
Jah, de annak meg kell tervezni a karakterisztikáját.
Na akkor még 1 projekt beindult... tavaszra végezni kell a reszeléssel
Bizony, Padavan-ja vagyok... Na jó, csak a követője, néha alig érem utol. Bár 200 felett elkezd lassulni...
Mostanában kicsit elveszett...
Még nem olvastam, de ilyenre gondoltam igen.
Pont most olvastam róla abban a fórumban amit linkelt az Isti.
Progresszív gyűrű.
Te motoroztál már Cápával?
Ahogy hallom, nemrég Ausztráliában látták a vén ragadozót...
http://www.origo.hu/tudomany/2...
Jaja :) valami olyasmi megoldáson agyalok ami ugy húzná a gázt, hogy az elején szinte a gyárival megegyező mődon, és utána elkezdene durvulni a dolog. Na majd ötletelek és beszélek az esztergályossal.
Köszi, olvasgatunk a témáról.
Valamikor bent jársz Tbányán, fussunk már össze.
Akkor hasonlóan mint én. Nekem is tetszik a pályázás, de az utcai motorozás azért jobban odatesz.
Főleg a Cápával . Évi 3-4 pályázás elég nekem is. Nem a pályarekordot akarom megdönteni ott.
Nem emlékszek, h milyen volt neked, de spanold be a gázbowdent olyanra, h ne legyen semmi holtjátéka.
Én is úgy küldöm, és egész jó.
Arról írtam...
Arról már lekésett Tomi barátom........!
Arról már lekésett Tomi barátom........!
Én a félSvéd féle változatot csináltam meg,teljesen jól működött,amíg használtam.Kis szakirodalom a témában,tippek tapasztalatok,olvasgassatok.Az első hozzászólásban vannak a képek,hogy hogyan is néz ez ki:

http://www.gsxrfans.com/forum/...

http://www.gsxrfans.com/pengin...
Igen még használom, sajnos évi 3-4 pályázás nem elégíti ki a motorozás iránti vágyam. Bár tavaly összesen kb 3000 km-t tudtam menni. Idén ki akarom vinni magammal, csak még ki kell találnom, hogy kap e új rendszámot, illetve vennem kell egy utánfutót. Próbálnék egy kicsit jobban a pályázás felé fordulni, de egyre költségesebbnek tűnik és nem akarok lemondani az utcai motorozásról.
De akkor rád hallgatok és várok a dologgal. Vettem kisebb lánckereket, hogy kicsit jobb legyen a váltó pályára. Kipróbálom áprilisban és ha nem lesz jó akkor sem, akkor keresek valami állítható gázkart.
TL-en is tök cumi, és még kiröhögtetek, hogy vállból nyitom a tüzet
Szia Isti,
Jah, de az 165 USD...
Olyat vennék én is egy 20-asért...