Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Occó?
még gumi is akad rá
Köszi az infot! Alkudozom egy pályagépre és adnak hozzá pár motyót amit majd el kéne passzolnom, hogy jó legyen a matek. Én is kb 150e-re gondoltam a kerekekért.
Bocs a dupláért.. izé tripláért :D :D

Mindenhol csak ebben az árban találtam 4000-5000 dollár..
Fixme ha mellé lőttem..
Üdv!

,,A versenypályára tervezett magnézium kerekek (7600 gr/szet) a GP motorok számára 3,5 "x 16,5 "és 6"-6,25" x 16,5" méretben készülnek mig a SBK kategória számára 3,50" x 17" és 5,5"-5,75"-6,00"-17" készülnek. A brutto kisker ár 891.000,- Ft.''

http://www.corsaro.hu/Marchesini.htm

Kb. 1 millás tétel a szett.
Üdv!

,,A versenypályára tervezett magnézium kerekek (7600 gr/szet) a GP motorok számára 3,5 "x 16,5 "és 6"-6,25" x 16,5" méretben készülnek mig a SBK kategória számára 3,50" x 17" és 5,5"-5,75"-6,00"-17" készülnek. A brutto kisker ár 891.000,- Ft.''

http://www.corsaro.hu/Marchesini.htm

Kb. 1 millás tétel a szett.
Amennyit adnak érte.
Itt van eladó az Ebayen. 600 juró
http://www.ebay.de/itm/Marches...
K1-re való
Üdv Urak!
Kis infot kérnék valaki szakértőtől. Marchesini magnezium 16.5-es kerekek mi pénzt érnek?
Semmi nem lenne..
Első lánckeréknek sem szükséges a gumis, nem veszel észre különbséget.

( Lánckereket is akkor cserélsz amikor akarsz, nem szükséges mindig szettben... )
Mi van akkor ha csak az első lánckereket veszem meg gyáriba azt is csak azért mert benne van a gumi csillapítás, és hátulra már a sima JT lánckereket venném meg az említett láncot?
Lenne úgy gubanc lánc és lánckerék között?
A DID50V4 jelenti az 530-as láncot? :O
Mindenképp az arany színű lesz , de ezt írtam is! :D
Úgy nézek én ki meg úgy ismertek aki ismer hogy nem lesz takarítva......ez sértőőőőőőőőőőő :D :D :D :D :D :D
Felette az arany van. 3000 e drágább.
Lustábbak szeretik mert nem rozsdál be a lánc oldala.
+ ha számít a küllem annyit. Ha kened neki mint állat oszt baszod takarítani akkor nincs sok értelme me nem látszik az aranyszíne.

No meg akkor éri meg ha nem laksz a cigánysoron. Me akkor nem éri meg még az újévet sem a motoron, ha meglátják!
Köszönöm a segítséget, akkor döntöttem is.
Igen a gyári méreteket mindenképp megtartom... Igen a legalsóra gondoltam a linkben 530 zvmx
Gyárilag az 1000-eseken 530-as lánc van, a manual szerint a K1-K2-n 110 szemes a lánc, 17-42-es lánckerekekkel. Úgy tudom a K3-K4 is ugyanezzel fut.
ZVMX jó választás
Üdv!

Ha tartod a gyári méreteket ( 17/42 ) és 530-as 110 szemes lánc kell neked.

Ha erre gondolsz DID X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530), tökéletes.
Itt le van írva..
Még egy kérdésem volna lánc illetve lánckerék cserét kell végrehajtanom.....
A lánckerekekből mindképp a gyárit akarom megvenni a gumi rezgéscsillapító miatt.....
Viszont láncból nem akarom okvetlenül a gyárit mert gyári címen ugyan azt akarják adni 20.000 Ft ért drágábban....

A kérdésem az lenne, hogy GSX-R 1000 K3-on gyárilag 530-as lánc, lánckerék van??????
Illetve gyári lánc hány szemes??????

A nagyvas oldalán néztem ki egy láncot a legalsót ami a linkben szerepel az 530-as X erősített arany színű 130 LE felettiekhez.....
Ezt a láncot párosíthatom a gyári lánckerekekkel? Illetve hány szemes kellene???

http://www.nagyvas.hu/motoralk...

Köszi a segítséget előre is!
Boldogat mindenkinek és köszönöm a segítséget!
Boldog Karácsonyt Mindenkinek !!!
Boldog Karácsonyt!
Boldog Karit Barátaim!
De azt szerintem hagyd ki nyugodtan,és néha egy-két cseppet rakj a csatlakozóba használat előtt,jobban jársz