Szia,
Aham, értem a dolgot. Mondjuk ültem én is olyanon, amin rá kellett fognom még1szer, h koppanásig tudjam húzni a gázt. Viszont az csak 136 ló volt.
Igen, amit én próbáltam, az olyan volt(K7 1000). Digitális.
Nem lehetett finoman odanyitni, aztán rángatott össze-vissza a motor amikor szar útra értünk.
Mondjuk van variálható tárcsás belőle. Utcán használod még a GSXR-t?
Szia.Én használtam gyorsgázt,jobb vele menni,mint a gyárival,mert nem kell kétszer ráfogni a gázra,ha teljes gázt szeretnél húzni.Végülis hasonló okokból próbáltam ki,mint amiket te leírtál.A jobbakhoz mint pl. a Motion pro,különböző betéteket adnak,amivel változtatható a gáz útja,rövidsége.
Pályán vettem észre, hogy sokszor az egyenesben sem húzom koppanásig a gázt. Csak úgy megy ha nagyon figyelek rá és kitekerem a csuklóm. Ha meg kicsit előrébb fogok rá, fékezésnél nem tudom teljesen visszaengedni és volt, hogy nehézkessé vált a befordulás a célegyenes végén. Gondoltam, ha rövidebb úton jár akkor nincs ilyen gond. Ezek annyira rövidek, hogy 0 és 1 kapcsoló lesz a gázkarból?
Hi Miri,
Bocsi, de minek? (ezt megkéredzném sok barátomtól)
Utcán használhatatlan lesz a motor(kivétel a Cápának) mert az úthibák miatt nem lehet rendesen adagolni a power-t.
A másik meg, h húztál már egy rendes koppanásig gázt mondjuk kettesben?
Itt nem arra gondolok, h 3/4 állásról ráhúzod ütközésig.
Elsőnek azt kell megtanulni, illetve, ahogy a betegebb fajta kollégák mondják, ahhoz kell fasz...
Itt a fúromon a legfőbb szerelő, és a Gsx-r-ek doktora figyelj ide, leirtam egyértelműen miért nem vettem meg akkor, de ha nem hiszed el akkor sajnálom!!!!
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekel,eladó kb. 100 db újság ,Superbike és Motorrevü,+vegyes motoros újságok.Ár,fogalmam sincs .Legyen 10.000-Ft.Ha valakit érdekel összeszámolom kokrétan melyikből mennyi.
Villahidakba szerintem befér, fejenálló mind, nem úgy mint a 600-é. K1-K2 1000 és K1-K3 750 eleje méretileg ugyanaz, viszont nem radiális a fék, mint a tiéden és 320-as a tárcsa, míg a tiéd azt hiszem 310-es
Elvileg a tengely ugyanaz mindben, legalábbis cikkszám szerint...
Nem tudjátok a K1-K2 1000, K3-K4 750 első teleszkópja mennyire egyezik K3 1000ével? Nekem az első kerék tengely hossza és kialakítása lenne a lényeg mert tengelygombát akarok venni, és ebayen nem találok külön K3-hoz olyat amilyen akarok!
Aham, értem a dolgot. Mondjuk ültem én is olyanon, amin rá kellett fognom még1szer, h koppanásig tudjam húzni a gázt. Viszont az csak 136 ló volt.
Igen, amit én próbáltam, az olyan volt(K7 1000). Digitális.
Nem lehetett finoman odanyitni, aztán rángatott össze-vissza a motor amikor szar útra értünk.
Mondjuk van variálható tárcsás belőle. Utcán használod még a GSXR-t?