Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,
Aham, értem a dolgot. Mondjuk ültem én is olyanon, amin rá kellett fognom még1szer, h koppanásig tudjam húzni a gázt. Viszont az csak 136 ló volt.

Igen, amit én próbáltam, az olyan volt(K7 1000). Digitális.
Nem lehetett finoman odanyitni, aztán rángatott össze-vissza a motor amikor szar útra értünk.
Mondjuk van variálható tárcsás belőle. Utcán használod még a GSXR-t?
Szia Tomi!
Ezek szerint a gyári első szett még sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket?
Szia.Én használtam gyorsgázt,jobb vele menni,mint a gyárival,mert nem kell kétszer ráfogni a gázra,ha teljes gázt szeretnél húzni.Végülis hasonló okokból próbáltam ki,mint amiket te leírtál.A jobbakhoz mint pl. a Motion pro,különböző betéteket adnak,amivel változtatható a gáz útja,rövidsége.
Hali!

Pályán vettem észre, hogy sokszor az egyenesben sem húzom koppanásig a gázt. Csak úgy megy ha nagyon figyelek rá és kitekerem a csuklóm. Ha meg kicsit előrébb fogok rá, fékezésnél nem tudom teljesen visszaengedni és volt, hogy nehézkessé vált a befordulás a célegyenes végén. Gondoltam, ha rövidebb úton jár akkor nincs ilyen gond. Ezek annyira rövidek, hogy 0 és 1 kapcsoló lesz a gázkarból?

Láttad már magad 16 percnél?
http://youtu.be/vjoeLl3JP1w
Feltételeztem, h ennyi üzleti érzéked neked is van.
Hi Tomi,
R1 topikban van eladó gyorsgáz.
Hi Miri,
Bocsi, de minek? (ezt megkéredzném sok barátomtól)
Utcán használhatatlan lesz a motor(kivétel a Cápának) mert az úthibák miatt nem lehet rendesen adagolni a power-t.
A másik meg, h húztál már egy rendes koppanásig gázt mondjuk kettesben?
Itt nem arra gondolok, h 3/4 állásról ráhúzod ütközésig.
Elsőnek azt kell megtanulni, illetve, ahogy a betegebb fajta kollégák mondják, ahhoz kell fasz...
Hali! Gyorsgázt én is keresek K5-re ha esetleg valaki tud....
Tomikám tessék, de hátsó Öhlins TTX SU 932 -es nem kell, mert úgy tudom a tiéd nem jól működik, nem lehet be állítani?
Sziasztok !
K8 1000-hez keresek gyorsgázt és első telókba cartidge-ot.Ha valakinek van a "polcon " és eladó,kérem írjon.
dobtam privit
Mit ér neked, de nem feltétlen eladóak, egyébként 3000 km-ert ment!
Itt a fúromon a legfőbb szerelő, és a Gsx-r-ek doktora figyelj ide, leirtam egyértelműen miért nem vettem meg akkor, de ha nem hiszed el akkor sajnálom!!!!
sziasztook
K8-ra keresek bodis dobot ha esteleg valaki tud dobjon üzit.
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekel,eladó kb. 100 db újság ,Superbike és Motorrevü,+vegyes motoros újságok.Ár,fogalmam sincs .Legyen 10.000-Ft.Ha valakit érdekel összeszámolom kokrétan melyikből mennyi.
Ez így igaz. Mekkora kamukat hord össze az ember...még, h otthagyta annyiért mert épp nem kellett...
Csapágyas. Egyértelmű...
Az még egész reális. Egy szép idom, jobb vagy bal, 50-60e...
Ugyan az a tengely K1-K4 1000, K1-K5 600, Y-K5 750-nél.
Köszi szépen! Meg is rendeltem aztán majd kiderül , hogy kell e faragni! :D
Villahidakba szerintem befér, fejenálló mind, nem úgy mint a 600-é. K1-K2 1000 és K1-K3 750 eleje méretileg ugyanaz, viszont nem radiális a fék, mint a tiéden és 320-as a tárcsa, míg a tiéd azt hiszem 310-es
Elvileg a tengely ugyanaz mindben, legalábbis cikkszám szerint...
Hali!

Nem tudjátok a K1-K2 1000, K3-K4 750 első teleszkópja mennyire egyezik K3 1000ével? Nekem az első kerék tengely hossza és kialakítása lenne a lényeg mert tengelygombát akarok venni, és ebayen nem találok külön K3-hoz olyat amilyen akarok!

http://www.ebay.com/itm/Front-...

Ezt néztem ki , lejeb az oldalon írja a méreteket, csak nem tudom passzol e K3 1000 hez....
sikerült megérdeklődnöm egy helyen ahol gyárit tudnak és 40ezer egy oldalra a nagy matrica. Az is irreális... Azért kösz
Szétszedem és megnézem. Kösz