Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a helyedben a gyári láncméretet tenném rá, főleg ha gyári áttétellel motorozol, és útcán, nem véletlen tettek arra a motorra olyan hosszú láncot a fejlesztő mérnökök! Igaz ami igaz 2004-ben a zx 10-esnél ezzel kapcsolatban kicsit mellé nyultak, nagyon elől volt a tengely a l.villában és ezért rakoncátlankodott annyira ez első 10-es, még k.gátlóval is, csak nem annyira! De ha 2 csappal hosszabb lánc került rá teljesen másként viszelkedett, megnyugodott, lehet nem fordult olyan könnyedén, de véleményem szerint úgy jobb volt, pályázók is hosszabb lánccal mentek a 04-es zx 10-el!
Azért írtam neki "ha gyorsan mész kanyarban" én ezzel pályamotorozásra gondoltam, mivel nem tudom használja e majd ott!!!!!
Köszi. Lehet, hogy tényleg feljebb rakom a sárvédőt picit, meglátom mennyivel lesz csúnyább....aztán max a 61 szemesből leszedümk annyit amennyit kell...
Eladó használt Power Commander IIIUSB.
Suzuki B-KIng
Suzuki GSX-R1000 (2007-)
Suzuki GSX1300R Hayabusa (2008-)
Ára: 45.000HUF
Arra figyeljél hogy a gumi 1,5 centit is tud nyúlni középen nagy sebességnél, nekem a teleszkóppba és a villába is beleért a 200/60-as gumi, úgy hogy a tengely középállásban volt.
De amugy kb. Fél állásba lesz... A 4 dik vonaltól az gáz? Én nem hiszem....
Drága volt, árat nem írok, tommoton meg tudod lesni, de valami eszméletlen minőségi munka....csak hozzájuk vigyetek ülést. Nem tudtam még élesben menetközben kipróbálni... Majd tavasszal, de remélem a zselé beváltja a hozzá fűzött reményeket....
Fordulj meg... Rosszul ülsz
Igyál még egy kicsit!
Megkérdezhetem mennyi volt az ülés? Valamint mennyire lett kényelmesebb?
Bizonyára igaz amit írsz. Viszont nem hinném, hogy utcai használata során annyira zavarni fogja őt az utolsó előtti mondatodban foglaltak!
Egy kicsit irigylem a maximalizmusod :)
Nebassz hogy a sarvedohoz kell passzitani.
johogynem a monster matricahoz.
Nem a sarvedot kene ugy felrakni hogy a lancot nem egy megnyult szar lanc mintajara kene allitan?
Vagy en ulok forditva?
Az a baj, hogy a sárvédőhöz kell láncot választanom , mert kb. az 5 dik csíktól nem ér bele a gumi felső része...
Aztán inkább legyen hosszabb, mert abból lehet 2 csaponként visszaszedni .... inkább legyen hosszú és bont vissza belőle a szerelő, mint rövid aztán szívhatok .... :D Be lesz lőve fél állásba a tengely ahol nem ér bele, aztán ha nyúlik nagyot akkor lánc szétszed veszek nittelő szemet és rövidebbre vesszük még jobban! :D
És arany színűt vettem .....remélem zsír lesz! :D

Ide szezon megint ráfizetős lett nekem..., de mit tegyek ilyen a szerelem!
- Tommot --> teljes ülés komfortosítás, zselés betét előre, hátulra, egyedi hímzés , speckó bőr...
- Szín kód alapján, francia országból tankbőr...
- Gyári lánckerek + legfaszább lánc
- Szivargyújtó
Nagyon feleslegesen rendeltél 122 szemes láncot, ugy sem tudsz ha gyári áttétel marad max 4 csappal hasszabbat rárakni mint a gyári, igaz én nem vágom annyira K3 1000-et! De csak tudd, ha nagyon hátra teszed a tengelyt azzal nehezebben furdul a motor, viszont kigyorsításon stabilabb, persze ha gyorsan mész vele a kanyarban!
De viszont az egyik legjobb láncot rendelted meg, DID ZVMX 530!
az azt hiszi is plusz ló........olyan mint a Monster matrica,az magába 2 ló
Köszönöm Uram! Egy félisten vagy! :D :D :D
Pontosan erre gondoltam amit írtál, hogy a tengelyen mennyit megy előre csaponként/ szemenként.
De már későn olvastam el amit írtál megrendeltem a DID 530 ZVMX láncból a 122 csapos (61 szemeset), ez a leghosszabb mert közben beszéltem a szerelőmmel mert nekem nittelőm nincs, összerakom az egészet ő majd csak nittel, de azt mondta ha hosszú abból ő tud vissza szedni...
Attól hogy előre 2 foggal kisseb lánckereket (15) teszel fel nem lesz semmi plusz lovad, csak azt hiszed!
De mint látom sokan válaszoltak neked, de senki nem arra vál aszolt amit te kérdeztél, hogy mennyivel kerül kerül odébb a tengely a lengővillában!
Nagyon egyszerű, ugye egy láncot 2 csappal (szemmel) párosával lehet hosszabbitani vagy rövidíteni, tehát annyival változik a tengely állása a lengővillában, amennyi csappal változik ÉS ANNAK A FELÉVEL, tehát mondjuk 2 csapnál 1 csap hosszával kerül odébb a tengely, ami kb. 16 mm!
Azt meg tudtad hogy eredetileg hol volt, de figyelembe kell venni mert a régi lánc lehet nyúlott lehetett!
ha van Nittelőd,ott vágod,ahol jólesik.....tegyél előre 15-öt és nem fog beleérni......meg lesz 1 kis plusz lovad
Na várj picit, ha megveszem a 122 csapos (61 szemeset) és az hosszú akkor lehet azt visszafele még vágni???
Szabad azt???Flexel csapjak le mondjuk 2 őt belőle ha hosszú??? :O
Félre érteteket picit, a jelenlegi szett is gyári lánckerék + lánc 17-42 lánckerék mérettel..... És most nem ér bele mert a 3 dik. jelölésnél van ha a légvégétől nézed.... De ma kilazítottam és elkezdtem tolni hátra felé a kereket és az 5 dik csíkig ment el ott kezdett el beleérni a sárvédőbe.....
Szia!
Nem lehet,hogy a régi lánckereked nagyobb a gyáritól és azért ér bele alaphelyzetbe?Lehet az új gyári mérettel már nem lesz ilyen probléma.
Vegyél hosszabbat és méretre vágod...