Én a helyedben a gyári láncméretet tenném rá, főleg ha gyári áttétellel motorozol, és útcán, nem véletlen tettek arra a motorra olyan hosszú láncot a fejlesztő mérnökök! Igaz ami igaz 2004-ben a zx 10-esnél ezzel kapcsolatban kicsit mellé nyultak, nagyon elől volt a tengely a l.villában és ezért rakoncátlankodott annyira ez első 10-es, még k.gátlóval is, csak nem annyira! De ha 2 csappal hosszabb lánc került rá teljesen másként viszelkedett, megnyugodott, lehet nem fordult olyan könnyedén, de véleményem szerint úgy jobb volt, pályázók is hosszabb lánccal mentek a 04-es zx 10-el!
Köszi. Lehet, hogy tényleg feljebb rakom a sárvédőt picit, meglátom mennyivel lesz csúnyább....aztán max a 61 szemesből leszedümk annyit amennyit kell...
Arra figyeljél hogy a gumi 1,5 centit is tud nyúlni középen nagy sebességnél, nekem a teleszkóppba és a villába is beleért a 200/60-as gumi, úgy hogy a tengely középállásban volt.
Drága volt, árat nem írok, tommoton meg tudod lesni, de valami eszméletlen minőségi munka....csak hozzájuk vigyetek ülést. Nem tudtam még élesben menetközben kipróbálni... Majd tavasszal, de remélem a zselé beváltja a hozzá fűzött reményeket....
Nebassz hogy a sarvedohoz kell passzitani.
johogynem a monster matricahoz.
Nem a sarvedot kene ugy felrakni hogy a lancot nem egy megnyult szar lanc mintajara kene allitan?
Vagy en ulok forditva?
Az a baj, hogy a sárvédőhöz kell láncot választanom , mert kb. az 5 dik csíktól nem ér bele a gumi felső része...
Aztán inkább legyen hosszabb, mert abból lehet 2 csaponként visszaszedni .... inkább legyen hosszú és bont vissza belőle a szerelő, mint rövid aztán szívhatok .... :D Be lesz lőve fél állásba a tengely ahol nem ér bele, aztán ha nyúlik nagyot akkor lánc szétszed veszek nittelő szemet és rövidebbre vesszük még jobban! :D
És arany színűt vettem .....remélem zsír lesz! :D
Ide szezon megint ráfizetős lett nekem..., de mit tegyek ilyen a szerelem!
- Tommot --> teljes ülés komfortosítás, zselés betét előre, hátulra, egyedi hímzés , speckó bőr...
- Szín kód alapján, francia országból tankbőr...
- Gyári lánckerek + legfaszább lánc
- Szivargyújtó
Nagyon feleslegesen rendeltél 122 szemes láncot, ugy sem tudsz ha gyári áttétel marad max 4 csappal hasszabbat rárakni mint a gyári, igaz én nem vágom annyira K3 1000-et! De csak tudd, ha nagyon hátra teszed a tengelyt azzal nehezebben furdul a motor, viszont kigyorsításon stabilabb, persze ha gyorsan mész vele a kanyarban!
De viszont az egyik legjobb láncot rendelted meg, DID ZVMX 530!
Köszönöm Uram! Egy félisten vagy! :D :D :D
Pontosan erre gondoltam amit írtál, hogy a tengelyen mennyit megy előre csaponként/ szemenként.
De már későn olvastam el amit írtál megrendeltem a DID 530 ZVMX láncból a 122 csapos (61 szemeset), ez a leghosszabb mert közben beszéltem a szerelőmmel mert nekem nittelőm nincs, összerakom az egészet ő majd csak nittel, de azt mondta ha hosszú abból ő tud vissza szedni...
Nagyon egyszerű, ugye egy láncot 2 csappal (szemmel) párosával lehet hosszabbitani vagy rövidíteni, tehát annyival változik a tengely állása a lengővillában, amennyi csappal változik ÉS ANNAK A FELÉVEL, tehát mondjuk 2 csapnál 1 csap hosszával kerül odébb a tengely, ami kb. 16 mm!
Azt meg tudtad hogy eredetileg hol volt, de figyelembe kell venni mert a régi lánc lehet nyúlott lehetett!
Na várj picit, ha megveszem a 122 csapos (61 szemeset) és az hosszú akkor lehet azt visszafele még vágni???
Szabad azt???Flexel csapjak le mondjuk 2 őt belőle ha hosszú??? :O
Félre érteteket picit, a jelenlegi szett is gyári lánckerék + lánc 17-42 lánckerék mérettel..... És most nem ér bele mert a 3 dik. jelölésnél van ha a légvégétől nézed.... De ma kilazítottam és elkezdtem tolni hátra felé a kereket és az 5 dik csíkig ment el ott kezdett el beleérni a sárvédőbe.....
Suzuki B-KIng
Suzuki GSX-R1000 (2007-)
Suzuki GSX1300R Hayabusa (2008-)
Ára: 45.000HUF
johogynem a monster matricahoz.
Nem a sarvedot kene ugy felrakni hogy a lancot nem egy megnyult szar lanc mintajara kene allitan?
Vagy en ulok forditva?
Aztán inkább legyen hosszabb, mert abból lehet 2 csaponként visszaszedni .... inkább legyen hosszú és bont vissza belőle a szerelő, mint rövid aztán szívhatok .... :D Be lesz lőve fél állásba a tengely ahol nem ér bele, aztán ha nyúlik nagyot akkor lánc szétszed veszek nittelő szemet és rövidebbre vesszük még jobban! :D
És arany színűt vettem .....remélem zsír lesz! :D
Ide szezon megint ráfizetős lett nekem..., de mit tegyek ilyen a szerelem!
- Tommot --> teljes ülés komfortosítás, zselés betét előre, hátulra, egyedi hímzés , speckó bőr...
- Szín kód alapján, francia országból tankbőr...
- Gyári lánckerek + legfaszább lánc
- Szivargyújtó
De viszont az egyik legjobb láncot rendelted meg, DID ZVMX 530!
Pontosan erre gondoltam amit írtál, hogy a tengelyen mennyit megy előre csaponként/ szemenként.
De már későn olvastam el amit írtál megrendeltem a DID 530 ZVMX láncból a 122 csapos (61 szemeset), ez a leghosszabb mert közben beszéltem a szerelőmmel mert nekem nittelőm nincs, összerakom az egészet ő majd csak nittel, de azt mondta ha hosszú abból ő tud vissza szedni...
Azt meg tudtad hogy eredetileg hol volt, de figyelembe kell venni mert a régi lánc lehet nyúlott lehetett!
Szabad azt???Flexel csapjak le mondjuk 2 őt belőle ha hosszú??? :O
Nem lehet,hogy a régi lánckereked nagyobb a gyáritól és azért ér bele alaphelyzetbe?Lehet az új gyári mérettel már nem lesz ilyen probléma.