Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,valami vékony olajat rakj bele,a légszerszám olaj is nagyon vékony olaj,ami belevaló
Láncolajzóba minél sűrűbbet kell tenni nem hígat.Láncfűrészhez való lánckenő olaj jó leginkább
kis kompreszorral és vékony csővel nagy dolgokat nem tudsz vele leszedni
Sziasztok!
Először is kellemes ünnepeket!
Másodszor egy hülye kérdés....
Jézuska légkulcsot hozott nekem, az automata ólajzójába szerintetek lehet tölteni sima motor olajat? Vagy az nem elég vékony neki?
Motul 300V factory vagy Castrol Power 1 RAcing nem jó neki? Vagy csak szigorúan műszerolaj?
baggio75 légyszi külgy képeket a felsoroltakró az ( apati77@freemail.hu ) ra .
Sziasztok!
Befejeztem a motorozást,így eladóvá vált pár dolog.Ha valakit érdekelné valamelyik,akkor kérem jelezze!Nemsokára képeket is teszek fel.
-Spidy kétrészes piros-fehér-fekete bőrruha 50.000Ft ,kb 175-180cm magas és 80-90kg emberre jó,hibátlan állapot
-Shoei Raid ll.-es sisak piros-fekete karcmentes,új belső ,tartozékaival xl méret 40.000 Ft
-első-hátsó Bike Lift emelő 20.000 FT
-Arlen Ness esőruha 1x használt 8.000 FT újszerű
-Forma mirage piros-fekete csizma nagyon szép állapot 44-es 15.000 Ft
-Prexport piros-fekete kesztyü, újszerü állapot, XL-es 7000 Ft.
-Akkumlátor töltő prémium-automata 1x használt ctek xs800 8.000 Ft.
-aláöltözők: én 175cm magas 80-85 kg vagyok,
téli nadrág 3000Ft
nyári felső Hally Hansen 3000 Ft.
nyári alsó nadrág Dane 3000 Ft
Nagyjából ezek vannak.Minden cucc újszerü állapotban van.Ha valakit érdekel valami keressetek.
Köszönöm!
BMC sportlégszűrő 6e ft-ért eladó.05-06-07-08-évj-ra jó.Érd:zoli_motor@freemail.hu
a per a lényeg,mert ha 65-ös akkor hátra is kell a nagyobb....nekem -1+3 van és így tudja kiforgatni magát..
ezért gondoltam, hogy simán pár ezer forintért veszek egy első lánckereket, és ha meghal a lánc azt kevésbé sajnálnám mint egy hátsót kidobni. Csak egyszer már kellett cserélnem a lengővillán lévő gumit amin a lánc csúszik. Így utólag már tudom, miért kopott el :D
sajnos most csak 190/55 van pályára, de utcán van 200ast használok
mekkora a hátsó gumi méret??
-1 elöl szerintem nem lehet gond
A láncod nem tudom milyen állapotban lehet de 15ezer nem kevés.
Üdv! Egy kis elméleti segítséget kérnék. Jövőre szeretném kicsit leáttételezni a motort pályára járás miatt. Szívem szerint -1 +2 -re változtatnám a gyárihoz képest, bár még soha nem volt rövidítve, ezért nem tudom mekkora érzésre a változás, de -1 vagy + 3 is jó lenne simán. A láncomban viszont már van 15e km, de kidobni nem szeretném, még nem látom, hogy komoly baja lenne. Szóval ha -1 lenne simán az nagyon megenné a hátsó villán a gumit? Vagy inkább nagyobb hátsó kereket kellene rakni? Az viszont pár ezerrel drágább...
Legalább! Viszont izzó leömlöt bárki tud csinálni
egyedül is! Aztán másnap nézi a tulaj, hogy 50-en
megyújtották rajta a dohányt, lehet políroztatni.
Közben egy gumifüstöléshez kell három-négy ember.
Igy is van! K12 pakolással megy fel K34 is minden bizonnyal. K56-ban ezek szerint lespórolták az értelmes dolgokat, az pasztázott. Nem kell mindent szenitírásként követni, ha nem muszáj. A pakolás kobb megoldás.
Én egy bő tucat motoros találkozón ha voltam, de legalább a feléről ki akartak dobni magaviselet miatt. Állítólag nem szabad a sörsátor közepén krosszmotorral maxkört csinálni (tökig érő porban) vasárnap reggel kilenckor. Ezek szerint mégsem a szabadságról szól ez a motoros vaker. Otthon, nagyfaluban biztatnak ilyenért, nem szól az emberre senki. Vagy ha szól, leverjük cölöpnek a földbe secek alatt. Másodjára már nem szól.
Akkor azért nem volt a listában. Azt hittem csak én nem találom, akkor linkelem. Ő venni akart. Ez az Ő felelőssége, nem én tehetek róla, hogy nem létezik ilyen cikk.

Egyet szólok, megvan a hangulat. Ez tetszik.
Ilyesmi hsz-ekre számítottam, mikor beírtam elsőnek...
Köszönöm srácok

(közben beszéltem egy motorszerelővel is, azt mondta használjak nyugodtan pasztát, leheletvékonyan és egybefüggően végig a találkozó felületen, ő is a Fekete Pro Seal-t ajánlotta)
Fekete Pro Seal t én is nagyon régen használom és tökéletes
Milyen csetepaté megy itt egyetlen tömítés körül ami mellesleg nem is létezik Mert hogy oda nem kell se papír se gumi se semmi csak tömítőpaszta! Az alsó-felső blokkfél között sincs más csak paszta és ide is az kell.Gyárilag is csak az van ott!Sokaknak ugy él az elméjében a tömítőpaszta mint valami kókány szükségmegoldás.A paszta egy nagyon jó dolog csak mint minden mást ezt is tudni kell használni.Sokan felkenik a tömítőfelületre 2mm vastagon majd összehúzatva kipréselődik ennek a 95% a és az bizony nem csak szarul néz ki de ha leválik onnan és bemegy az olajfuratokba hibát is okozhat.De ha a felületet lepucolod majd hígítóval zsírtalanítod és hajszál vékonyan felviszed a pasztát az ott az ég világon semmilyen gondot nem fog okozni.
Keblemre tesó! Nem kell besértődni! KIcsit szívódunk de nem kell mellre szívni! Nincs harag! Nyugi! Ha lenne egy rossz tömítésem már rég neked adtam volna.
Nincs a pasztával semmi gond, csak nem kell nyakig-faszig kenni. Mivel illesztett felület (szinte önzáró) lehelet vékonyan kell végigpötyögtetni az ujjad végére kinyomott pasztával. Szinte csak elszinezi a paszta a felületet. Érdemes mindkét felületet így "bekenni" és összehúzásnál maximum 0,2-0,5 mm türemkedik ki a felületek között, akkor nincs túlkenve. Loctite, Pro Seal fekete, vagy akár az Elring szürke is megteszi. Az Elringet azért szeretem, mert lágyabb, vékonyabban lehet felvinni.
Paszta az elsődleges, amit mond mindenki, de nem szívesen használnék, pont azért amit leírtál és ezzel meg is erősítettél abban hogy nem is fogok. Lehet van trükkje, gyárban nyilván nem olyanok a feltételek mint bárkinél otthon vagy akár motorszerelő műhelyekben, nyilván függ a paszta minőségétől is, de kísérletezni nem akarok.
Még nem voltál elégszer. Én évekig jártam, évi 10-12 találkozóra is, 80-on legalább voltam, nem egyszer láttam bunyót. Mindenki addig haver, amig bólogatnak nekik a részegek, aztán amikor a VX Suzukis várja, hogy megdicsérjék a motorját, és JÓ SZÁNDÉKKAL tájékoztatom a tagot, hogy a VX eszi a hajtókart, mint kacsa a nokedlit, akkor ölre akarnak menni, annak ellenére, hogy adok neki jópár tanácsot, hogy hogyan tudná jelentősen megnövelni a motorja élettartamát,
vagy amikor kiröhögöm a 600rr tulajt, aki állitja, hogy 290-et megy a motor, de csak azért ennyit, mert gyárilag fojtott.
Egy ideig tetszik, aztán már csak a sok korhely ordibálása marad meg az emlékekben. Mostanában, ha odatolom valahová az arcomat, az csak rég nem látott ismerősök, vagy egy fasza koncert miatt van.