Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! Fennkölt volt a lánc és a gyertya téma, köszönet a hozzászólóknak! Majd a szelepsapka kérdést is rágjátok át!
Ilyen van nekem! Fehér alapszínben!
Keress meg ha érdekel.
basi2(kukac)citromail.hu
Leginkább ebay-en tudsz vásárolni olyat, de ott is hatalmas a szórás a minőségek közt ahogy olvastam.
Sziasztok! Lenne még egy kérdésem: Undertailt honnan lehet beszerezni (GSX-R 750, K3). Gyorsan rákerestem, de nem sikerült értelmeset találnom... Köszönöm!
És víz alatt próbáltad e mááá?
Köszi, már meg is jött!
Honda civic 4 mm hézaggal látszólag kifogástalanul ment, a mostani kocsimon 2,5 mm a gyári hézag.
És nyomás alatt csináltad a tesztet? Egyébként értelmetlen.
Én azt raknék, és azt is raktam anno K5 1000-embe!
No + nem találtam eddig megfizethető áron...
Mondjuk egy garnitúra használt mindig van a szerszámaim kőzött hogy gyertya miatt ne ússzon a pályanap...
Eddig még nem kellett...
Tökéletes a cr9e nekem még nem volt vele gondom... két szezonként csere kb 6-8000-et biztos bír... full pályán, tötyi-lötyi nélkül...
Feri akkor jobban jarok ha a k5be inkabb iridiumot rakok? Vissza tudom cserelni holnap.
Lehet hogy elmegy a CR9EIA akár 40000-et vagy többet is egy K7-K9 GSX-R 1000-ben, amivel 2 személlyel turáztak 120-160-al, de amelyik blokkban folyamatosan pirosak a kipufogó szelepek és végig a kipufogó dob perforált csöve is, mert 12000-13500-as fordulaton megy folyamatosan, ott kicsit aggályaim vannak a 40000 km-el szemben! Mondhat itt bárki bármit, főleg olyan akinek nem igazán van verseny tapasztalata, mert ott jönnek ki a gyenge pontok!
Kicsit értetlenül álltam a dolog előtt,hogy ilyen hamar gajra tud menni,de miután beszéltünk vettem bele újakat és egyből jó lett.
Emlékszem hogy mondtad akkor, mondtam is hogy kezd a gyertyákkal, én is voltam már így!
Az enyémek kinézetre hibátlanok voltak,de egyszer csak elkezdett velük hebegni alapjáraton.
Én 10000 után dobom ki, esélyt sem adok a problémának, láttam mát 25000 km-es Cr9eia-t borzalmasan nézett ki, 04-es zx 10-esben volt, több mint 1 mm volt a hézag!
hát az Xx-nél eleve 48000km a csere intervalluma a gyertyáknak :)
Az enyémben 10-ezernél megdöglöttek a gyári gyertyák...
Mért a halál.
Gép megy kétévente nem tétel.
Gyertyahézagot mértél valamikor is? Vagy ívkisülés tesztet csináltál rajta? Én igen.
Latod, pont ezert kerdeztem, mert a motor nem auto. Itt is vannak eltero velemenyek. Nem tudom miert kellett igy reagalnod meg mindig az elso kerdesre. Aztan en vagyok a fasz ha zokon veszem :)
Nem olyan mértékben mint egy paraszt gyertyánál. 30e-nél mértem a gyertyahézagomat, és annyi volt mint az újnál.
Én meg tapasztalatból beszélek. Pl az ex Hondámba 40e km körül lett belerakva, 93e-el adtam el egy barátomnak. Most 138e van benne, és most télen cseréltem neki. És nem azért mert nem gyújtott rendesen...
A szervizkönyv csereperiódus időre gondoltam 4szeresen. A tiédben pl 12e km-enként írja. 50e km-t garantáltan kibír az Iridium. Tapasztalat.
Autókban ugye más a terhelése. Mondjuk egy jobb sportkocsi is csak 7000-ret forog trepnin(amin nem nagyon használják), nálunk motoron az egy teljesen normális fordulatszám tartomány. Akár 1 órán keresztül...
Én nem olvastam rosszakat róluk, csak az itthoni piacon kapható fajtákból láttam pár panaszkodót, akinek beleszakadt.
Én mondjuk nem itt veszem...