Még nem voltál elégszer. Én évekig jártam, évi 10-12 találkozóra is, 80-on legalább voltam, nem egyszer láttam bunyót. Mindenki addig haver, amig bólogatnak nekik a részegek, aztán amikor a VX Suzukis várja, hogy megdicsérjék a motorját, és JÓ SZÁNDÉKKAL tájékoztatom a tagot, hogy a VX eszi a hajtókart, mint kacsa a nokedlit, akkor ölre akarnak menni, annak ellenére, hogy adok neki jópár tanácsot, hogy hogyan tudná jelentősen megnövelni a motorja élettartamát,
vagy amikor kiröhögöm a 600rr tulajt, aki állitja, hogy 290-et megy a motor, de csak azért ennyit, mert gyárilag fojtott.
Egy ideig tetszik, aztán már csak a sok korhely ordibálása marad meg az emlékekben. Mostanában, ha odatolom valahová az arcomat, az csak rég nem látott ismerősök, vagy egy fasza koncert miatt van.
Nem tudom, hogy pasztázzák-e az olajteknőt a k5-ön, de én biztos nem tenném, akasztottam már meg vezérműtengelyt, olajozófuratban elakadt, levált pasztadarabkától. Ha van rá lehetőség, akkor fém-gumi tömitéseket kell használni.
Engem már 2-szer is el akartak verni találkozón, mert paraszt vagyok . Sportmotoron még sosem szóltam be senkinek. Lehet, hogy forditva működnek a dolgok, mint azt gondoltuk.
Basszus... jól megmondtátok neki , faszán elzavartátok, aztán majd kérdezés nélkül szétbarkácsolja a vasat, utána + valaki közületek megveszi oszt szívhat vele...
Sziasztok. K3 1000re fel lehet tenni a k5-k6 csuszókuplunját? Csinált már valaki ilyen átalakítást? Vagy ha esetleg valakinek van mindkettő modelről bontott kuplung az megnèznè hogy eggyeznek-e? Üdv
Azt gondolhattad volna hogy ahol Suzuki Swifteket forgalmaznak, azok nem foglalkoznak K5 1000 kartertömítéssel! De gondolom ez ugyan úgy forditva is igaz!
Keress egy tömítéskészítőt a környéken,volt TSZ-ek közelében sanszos hogy van,érdemes rákérdezni autószerelőre is,leveszed az olajteknőt,hónod alá csapod elmész hozzá és félórán belül boldogan távozol a kész tömítéssel.
Esetleg felhívod a hollóst,bemondod a váz-motorszámot és elküldik neked a tömítés.De nem lesz olcsó.
Esetleg ebay-en beütöd a motor tipusát,évjáratát meg azt hogy oil pan gasket és kiköp egy halom találatot.
Amúgy nem kell hülyének nézni, hívtam közeli suzukit is, azt mondták motorral nem foglalkoznak. Mondjuk mas varosok márkakereskedőit is hívhattam volna, de gondoltam beírok ide motorosokhoz, hatha ti már vettetek valahol, akkor próbalkoznek ott. Amúgy bontóstól vettem új tömítést dechnihez, nem tudom ki beszélt használtról...
Az hogy Oktogon túl tág fogalom, ettől nem lett okosabb a barátunk.....!
De mit kell szarakodni ilyenekkel, oda is csak mintát kellene vinni nem, utánna meg megint menni érte?
Megrendel egyet egy Suzuki kereskedésből, és kész, 1500-ért meg elküldik!
Sanyuc!
De szerintem be mész hozzátok a legközelebbi húsboltba, ott biztos kapható! Atyaúristen, felhivod pl. Kecskeméten a Rodeo-Ridet Suzuki kereskedést, ott 2-3 nap alatt beszerzik!
Nem láttam és ezért nem vagyok benne biztos. De ha nincs benne speciális rész,csak sima kilngelit az egész, akkor csinálok neked olyat,hogy nem mondod meg,hogy gyári-e...
Dubel!
Most te is hülyeséget beszélsz, láttál már te eredeti kartertömitést?
No meg akinek K5 1000 van (1.2-1.6 millió), az mi a faszt akar használtan venni 1 ilyen dolgot, ez a fogtechnika.......!
Én sem tákolásról beszélek! Nem egy hengerfej tömítésről van szó, hanem valószínű csak egy sima klingelit tömítésről amit meg kell mérni milyen vastag és ugyan olyanra ki lehet vágni mint a gyári volt...
vagy amikor kiröhögöm a 600rr tulajt, aki állitja, hogy 290-et megy a motor, de csak azért ennyit, mert gyárilag fojtott.
Egy ideig tetszik, aztán már csak a sok korhely ordibálása marad meg az emlékekben. Mostanában, ha odatolom valahová az arcomat, az csak rég nem látott ismerősök, vagy egy fasza koncert miatt van.