Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos .
Voltam már vagy 10-en és egyiken sem láttam verekedést. Viszont annál több az együtt ivás, éneklés, tiltás, stb.

Ha téged is bele számollak is kevesebb az olyan ember itt, aki pozitívan áll a másikhoz, mint aki nem.

Direkt oda írtam hogy vannak kivételek, ezek szerint te is az vagy, de csak ha az elmúlt kb. 30-40 hsz-t elolvasod érted miről beszélek...
Pasztázzák
Nem tudom, hogy pasztázzák-e az olajteknőt a k5-ön, de én biztos nem tenném, akasztottam már meg vezérműtengelyt, olajozófuratban elakadt, levált pasztadarabkától. Ha van rá lehetőség, akkor fém-gumi tömitéseket kell használni.
Engem már 2-szer is el akartak verni találkozón, mert paraszt vagyok . Sportmotoron még sosem szóltam be senkinek. Lehet, hogy forditva működnek a dolgok, mint azt gondoltuk.
Az úton köszönünk egymásnak, találkozókon mindenki haver.

Itt meg mindenki negatívan áll hozzá a másikhoz és paraszt (nyilván vannak kivételek), srácok, miért van ez?
Basszus... jól megmondtátok neki , faszán elzavartátok, aztán majd kérdezés nélkül szétbarkácsolja a vasat, utána + valaki közületek megveszi oszt szívhat vele...
De hátha az opel kereskedés tudna szerezni.
Vagy kenje ki műfogsor rögzítővel aztán mehet vissza. gyááááá mi gondot csináltok belöle.
Használt koton eladó!
Persze, vetess vele komplett tömítésgarnitúrát milliókért és abba sincs olyan tömítés
Nem csak újabban.. Pölö a K5-ön is pasztázva van, nincs papírtömítés.
Sziasztok. K3 1000re fel lehet tenni a k5-k6 csuszókuplunját? Csinált már valaki ilyen átalakítást? Vagy ha esetleg valakinek van mindkettő modelről bontott kuplung az megnèznè hogy eggyeznek-e? Üdv
Azt gondolhattad volna hogy ahol Suzuki Swifteket forgalmaznak, azok nem foglalkoznak K5 1000 kartertömítéssel! De gondolom ez ugyan úgy forditva is igaz!
Újabban már a gyártók is csak pasztát használnak!
Keress egy tömítéskészítőt a környéken,volt TSZ-ek közelében sanszos hogy van,érdemes rákérdezni autószerelőre is,leveszed az olajteknőt,hónod alá csapod elmész hozzá és félórán belül boldogan távozol a kész tömítéssel.

Esetleg felhívod a hollóst,bemondod a váz-motorszámot és elküldik neked a tömítés.De nem lesz olcsó.

Esetleg ebay-en beütöd a motor tipusát,évjáratát meg azt hogy oil pan gasket és kiköp egy halom találatot.
Amúgy nem kell hülyének nézni, hívtam közeli suzukit is, azt mondták motorral nem foglalkoznak. Mondjuk mas varosok márkakereskedőit is hívhattam volna, de gondoltam beírok ide motorosokhoz, hatha ti már vettetek valahol, akkor próbalkoznek ott. Amúgy bontóstól vettem új tömítést dechnihez, nem tudom ki beszélt használtról...
Az hogy Oktogon túl tág fogalom, ettől nem lett okosabb a barátunk.....!
De mit kell szarakodni ilyenekkel, oda is csak mintát kellene vinni nem, utánna meg megint menni érte?
Megrendel egyet egy Suzuki kereskedésből, és kész, 1500-ért meg elküldik!
Oktogonnál tetszőleges anyagból (akár parafából) megcsinálják.
Azért kérdeztem láttál már e ilyent, nem klingerit, olyan anyag ami többször is vissza rakható, acél- vagy alu lemez valamilyen gumi boritással......!
Sanyuc!
De szerintem be mész hozzátok a legközelebbi húsboltba, ott biztos kapható! Atyaúristen, felhivod pl. Kecskeméten a Rodeo-Ridet Suzuki kereskedést, ott 2-3 nap alatt beszerzik!
Nem láttam és ezért nem vagyok benne biztos. De ha nincs benne speciális rész,csak sima kilngelit az egész, akkor csinálok neked olyat,hogy nem mondod meg,hogy gyári-e...
Dubel!
Most te is hülyeséget beszélsz, láttál már te eredeti kartertömitést?
No meg akinek K5 1000 van (1.2-1.6 millió), az mi a faszt akar használtan venni 1 ilyen dolgot, ez a fogtechnika.......!
Én sem tákolásról beszélek! Nem egy hengerfej tömítésről van szó, hanem valószínű csak egy sima klingelit tömítésről amit meg kell mérni milyen vastag és ugyan olyanra ki lehet vágni mint a gyári volt...
Köszi.
Csinálni is lehet, de ha tudok VENNI, akkor inkább annál maradok, a házi tákolásoknak nem vagyok híve, főleg mocinál.