Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az hogy pályagép az nem fedi a valóságot.
Egy régi cbr 600-ast.
46-ot folyamatos 4. fokozatban is lehet menni, de 43 elejénél már több helyen több 10 cm-t csúszott az eleje , mondjuk az első futőmű nem volt 100-as...
A H-ringen azé elég kutyaütő vagyok még, ezt csak azért írtam nehogy megsértődj, nem annak szántam.
Ja vettél pályagépet?
Kilora eléggé.
Hát,futózni kell,olasz forgalmi rendszám nélkül nagyobb bukta mint a nem megfelelő gumi.
Rece Rica? :D na jó egyszer én is addig használtam egy Dunlopot amíg 3.ban 70 nyélgáznál hírtelen ledadogott a gép, nini mondom kuplungos a járgány, aztán haver felvilágosított hogy ccciikkkrát hány a guma, ja mondom ne aggódj az csak a drót benne, jó még az

igen a péééénz nagy úr
Jó én egyszer voltam és 47-et mentem kb. semmit nem csinálva 3000-es fordulaton. Ebből gondoltam, hogy 42 kell a gumimelegítéshez.
Azé hogy legyen rajta rece-rice... és a jard ne azért állítsa meg mert slickel megy...
Utcára meg jobb egyébként is mert így vizes és poros közegben hatékonyabb marad a tapadás...ja meg olcsó... van akinek erre van zsé... más értelme nem nagyon van...
Miért kell azt az istenverte gumit megvágni?

Kedvencem amikor 5 mm slickeket árulnak megvágva, pálya használat után, hogy az még hűű de jó.
Azért ez nem teljesen igaz, 45-ös köridővel soft pirelli kb egy fél napot bír 60 kör...
Mivel a 42-es köridő még várat magára ezért csak 43-as ról tudok beszélni, ebben az edetben 2-3 értelmes kör van a softban, utána csak drift elől-hátul egyaránt...
De ő nem nagy.
pályára csak futóval szabad menni..mint a nagyok
Zoleee!

Vegyél valahol egy Bridgestone V01 medium(de caak ezt a keveréket) szettet, azzal elleszel egész szezonban és tapadni is fog.
Kényszerpályán vagyok. A sors kezében.
Küldjek igazolást az asszonynak?
Meglássuk.
Akkor most jó helyen járok . A gixxereseknél kibaszom a biztositékot bizonyára. Eladtam a k9 1000 et ősszel. Tervben van valami 2015 ös modell . Az rsv4 felé kacsingattam, voltam már megnézni ,és jóformán meg is volna a kiszemelt példány. A bmw a másik ami még tetszene ,igaz abbol a 2014 es model számomra külsöre szebb mint a 15 ös modell. Feri mit mond Végh Jani ? Mit válasszak ?
Hát ez egy 10%-os gumi. A pályára nem jutsz el vele.
Kötve hiszem, hogy Zoli utánfutózna így nem ártana ha a rendőr nem venné le a rendszámot.
Ez a gumi a felszerelés árát nem éri meg.
Már bocs.
No de Tibi hagyjuk ezt, egyinkünket sem érint szerintem az RSV 4!
Most beszéltem épp T. Attilával a 2015-ös R1 problémával......! És ő is szeretne Jövőre jönni a Szlovák ringre, remélem te is jössz majd, Jön Kristóf, H.Tomi, Elek, T. Attila, Tupi, Ricsi, és jómagam!
minden pályakezdő viccből megy
Ez valami vicc ugye?
először ezzel mentem Pályán,pilot,nem rosz csak van egy határa,de kezdeni nagyon jó,meg lett vágva a gyári minta,ha gondolod postáért oda adom,180/55
Tibi!
No de már az is +-um nálad, hogy nem azt mondod hogy a ZX10-esnek van a legjobb blokkja a sportmotorok közt!
Nekem is 100x jobban kellene egy 2015-ös BMW, vagy az új 10-es, vagy SP CBR, vagy 2015-ös R1 annak ellenére hogy valami bibi van a váltójával, mint 1 RSV4! Én csak azt mondtam amit a szerelőm mond az Rsv4 ről, erőslett igen csak!