A szervizkönyv csereperiódus időre gondoltam 4szeresen. A tiédben pl 12e km-enként írja. 50e km-t garantáltan kibír az Iridium. Tapasztalat.
Autókban ugye más a terhelése. Mondjuk egy jobb sportkocsi is csak 7000-ret forog trepnin(amin nem nagyon használják), nálunk motoron az egy teljesen normális fordulatszám tartomány. Akár 1 órán keresztül...
Én nem olvastam rosszakat róluk, csak az itthoni piacon kapható fajtákból láttam pár panaszkodót, akinek beleszakadt.
Én mondjuk nem itt veszem...
Szeencsere ritkan van ilyen, inkabb az izzitogyertyak szoktak fejtorest okozni neha. Kellett mar motort kiszedni egy jeepbol, mert az utolso gyertyat beleszakitottak a hosszmotoron, a tuzfal meg mar fole logott.
Ezzel a hosszú élettel fenntartásom van,nem az élettartalmal hanem hogy ha egy cseszett gyertyát egy motorban bennehagyok rossz esetben 8-10 évre onnan lehet csak fúróval építem ki mert belerohad és kiszedéskor belereccsen.
Persze, az elettartammal teljesen tisztaban vagyok, megmondom oszinten a tobbivel nem voltam. Iridiumosat is akartam rendelni, csak elotte korbeolvastam kulfoldi forumokon es azt lattam, hogy sokan panaszkodtak az iridiumosra. En is abban a tudatban voltam, hogy az iridiumos mindefelekepp jobb, de elegge megcafoltak ezt az olvasottak. Ezert mertem kerdezni, hogy mik a tapasztalatok. Ha ezt igy elsore leirod es nem a szervizes dolgon lovagolsz, akkor megkoszonom es ennyi, legkozelebb is kerdezek ha vmit nem tudok. Mondjuk azt a 4x nagyobb elettartamot erdekesnek tartom, autokban a sima 60ezret, az iridiumos 100ezret bir nagysagrendileg. Persze, lehet h motorban 4x-es...
Nem értelek. Szervizetek van? Akkor gondolom ott dolgoznak szerelők. Meg gondolom a motorodat sem te szereled. Őket megkérdezted? Tehát nem vagy műszaki beállítottságú. Kaptál választ értelmes emberektől? Egyedül a Sedu írt rá... Az, h Ő mit tapasztalt, azt hagyjuk. Nálam nem hiteles.
H "okos" lehessél te is, elmondom, h kb 4szer nagyobb az élettartalma az Iridium gyertyának. Miért? Mivel nem nő a gyertyahézag az ívkisülés miatt. És sokkal pontosabb a gyújtása is, mert csúcsosra csinálták, és jobban bírja a kokszosodást is. Persze, van amiben nem jó, a nagy köbcentis hengerekben...
1. Senki sem reagált rá, viszont a videó alatt már volt olyan aki hülyeségnek tartotta!
2. Ez most komoly? Akkor ha valaki kiírja, hogy k5 ezre van, ő is rád utal? Ne vicceljünk már...
1. hülyeséget? belinkelted üzenőfalra, aztán érdekes módon senki más nem tartotta hülyeségnek
2. én adatlapom: Hungaroring: 2:17 (4. körben, utána elcsusszantam)
te adatlapod: Hungaroring: 1:17 a 2. körben, utána elcsúsztam!
Autókban ugye más a terhelése. Mondjuk egy jobb sportkocsi is csak 7000-ret forog trepnin(amin nem nagyon használják), nálunk motoron az egy teljesen normális fordulatszám tartomány. Akár 1 órán keresztül...
Én nem olvastam rosszakat róluk, csak az itthoni piacon kapható fajtákból láttam pár panaszkodót, akinek beleszakadt.
Én mondjuk nem itt veszem...