Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szervizkönyv csereperiódus időre gondoltam 4szeresen. A tiédben pl 12e km-enként írja. 50e km-t garantáltan kibír az Iridium. Tapasztalat.
Autókban ugye más a terhelése. Mondjuk egy jobb sportkocsi is csak 7000-ret forog trepnin(amin nem nagyon használják), nálunk motoron az egy teljesen normális fordulatszám tartomány. Akár 1 órán keresztül...
Én nem olvastam rosszakat róluk, csak az itthoni piacon kapható fajtákból láttam pár panaszkodót, akinek beleszakadt.
Én mondjuk nem itt veszem...
Hát azért nekem van fenntartásom a 4x nagyobb élettartalommal, és hogy a CR9eia-nál hogy nem nől abszolult a hézag, dehogy nem....!
Gixer ha jol emlekszem meg 12. 20nal en is kidobom oket, remelem 12nel is kidobtak
20000 nél írja az ángolnál a gyertyacserét,na az cr9eix.
Ha 20 akkor 20 és már dobom is ki.
A Mercedes-eknél ez tipikus jellemző...
Motoroknál ha oda víz folyik le a pipánál, akkor gondok vannak. Mint pl az SV első hengerénél...
Se a Hondámnál, se a GSXR-eimnél nem volt gond evvel.
Szeencsere ritkan van ilyen, inkabb az izzitogyertyak szoktak fejtorest okozni neha. Kellett mar motort kiszedni egy jeepbol, mert az utolso gyertyat beleszakitottak a hosszmotoron, a tuzfal meg mar fole logott.
Ezzel a hosszú élettel fenntartásom van,nem az élettartalmal hanem hogy ha egy cseszett gyertyát egy motorban bennehagyok rossz esetben 8-10 évre onnan lehet csak fúróval építem ki mert belerohad és kiszedéskor belereccsen.
Persze, az elettartammal teljesen tisztaban vagyok, megmondom oszinten a tobbivel nem voltam. Iridiumosat is akartam rendelni, csak elotte korbeolvastam kulfoldi forumokon es azt lattam, hogy sokan panaszkodtak az iridiumosra. En is abban a tudatban voltam, hogy az iridiumos mindefelekepp jobb, de elegge megcafoltak ezt az olvasottak. Ezert mertem kerdezni, hogy mik a tapasztalatok. Ha ezt igy elsore leirod es nem a szervizes dolgon lovagolsz, akkor megkoszonom es ennyi, legkozelebb is kerdezek ha vmit nem tudok. Mondjuk azt a 4x nagyobb elettartamot erdekesnek tartom, autokban a sima 60ezret, az iridiumos 100ezret bir nagysagrendileg. Persze, lehet h motorban 4x-es...
Aszondmámeg abba a hülye hondába mé ilyen drága?
Én is ezt csinálom, de lehet hogy South Parkon nőttem fel.
ZX-12R-nek 100 000km a gyári gyertya élettartama. Asszem az is irídiumos. De ez csak egy kósza emlék egy 12-14 évvel ezelőtti Motor Revüből.
Ezért fórum.
Nem értelek. Szervizetek van? Akkor gondolom ott dolgoznak szerelők. Meg gondolom a motorodat sem te szereled. Őket megkérdezted? Tehát nem vagy műszaki beállítottságú. Kaptál választ értelmes emberektől? Egyedül a Sedu írt rá... Az, h Ő mit tapasztalt, azt hagyjuk. Nálam nem hiteles.
H "okos" lehessél te is, elmondom, h kb 4szer nagyobb az élettartalma az Iridium gyertyának. Miért? Mivel nem nő a gyertyahézag az ívkisülés miatt. És sokkal pontosabb a gyújtása is, mert csúcsosra csinálták, és jobban bírja a kokszosodást is. Persze, van amiben nem jó, a nagy köbcentis hengerekben...
én nem szoktam kötözködni,,csak véleményt nyilvánítani..)
A kötözködést azért nem írnám polgárpukkasztónak ;)
én is jó fej vagyok ám.. csak polgárpukkasztó..
Látod Gyuri (ha hívhatlak a neveden), annak bizony örülök :) A kutyád amúgy legalább jó fejnek tűnik, nekem is van egy olyan :)
mert ott a szerviz..
Minek örülsz?
1. Senki sem reagált rá, viszont a videó alatt már volt olyan aki hülyeségnek tartotta!
2. Ez most komoly? Akkor ha valaki kiírja, hogy k5 ezre van, ő is rád utal? Ne vicceljünk már...
1. hülyeséget? belinkelted üzenőfalra, aztán érdekes módon senki más nem tartotta hülyeségnek
2. én adatlapom: Hungaroring: 2:17 (4. körben, utána elcsusszantam)
te adatlapod: Hungaroring: 1:17 a 2. körben, utána elcsúsztam!

Nincs miről beszélnünk :)