De nincs azzal baj hogy elmelegszik pályán hisz egy utcai sportgumi mint (pl a power) nem arra az igénybevételre van tervezve.Tehát amiatt elesni hogy a gumi túlmelegedés miatt kikúszik az ember alól egy kanyarban is annak a hibája aki tudta hogy ez nem pálya gumi,tudta hogy jó tempót megy és látta az előző alkalommal mikor lejött hogy a gumi szélei meg vannak olvadva és érezte is hogy már kigyorsításon csúszkál.Tehát ha valaki ezek tudatában pályán pofára esik utcaigumival sztem az vezetői hiba
Az esés legtöbbször a pilóta hibája hiszen a rossz gumit is ő rakja fel a motorra.
Ettől függetlenül a legtöbb sportgumi csak bizonyos határokon belül alkalmas pályázásra. Nyári melegben még közepes tempónál is elmelegszenek 4-5 kör alatt és akkor meglepetésszerűen elenged.
Nagyobb tempónál meg két kör is elég.
Köszönöm a válaszokat !
99% hogy csak közuton lessz használva . Pályára nem hiszem hogy felmerészkedem .
Attól tartok folyamatosan kék zászlóval integetnének nekem
Ebben teljesen igazad van, de arra céloztam, hogy lehet döntögetni pályán széltől szélig nyugodtan, tapadni fog. Persze csak pár körig, amit az utcai gumi bír, mert ez nem pályára való gumi.
Nem is írtam h a majrécsík dönti el ki mennyire gyors. Épp ezért kell rendesen kiülni, hogy ugyan olyan döntéssel gyorsabban lehessen kanyarodni
A majrécsik hiányából lehetetlen következtetni pályatulajdonságokra, mivel pl. egy Michelin Macadam-ot is lehet terhelni a széléig, akár hideg aszfalton, utcán is, aztán pályán gyorsan elvérezne.
Még az utcai sportgumik is bőven kevesek komoly pályázáshoz, oda mindenképpen kell a slick. Valójában a szuper gumi utcán annyira nem is fontos, fontosabb a motoros. Pl. nekem nincs majrécsik, a /65-ös slicken. Aztán időnként felbukkan a tükörben egy haverom, aki 600-assal kifújja az orrom utcai /50-es gumin . Mondjuk ő utcán is olvasztja a gumi szélét, egyszerűen jobban be tudja osztani a tapadási kört, szarabb gumival is.
Szia! Nekem Pilot Power 2CT van rajta (k5 1000), igaz nem sokat mentem még vele, mert csak nem rég vettem a motort. 15 fokban is teljesen jó volt a tapadás, jól melegedett, egyenesben rántott gázra is szépen betapadt, emelte a motor elejét, max teljesen hidegen volt gond az 1. 2. fokozat teligázzal. Kanyarban hátulról szépen jött a visszajelzés, kigyorsításnál fokozatosan mocorgott a hátulja. Pályán még nem voltam vele, de előttem már mentek vele a ringen, a majrécsík hiányából ítélve nem hiszem, hogy gond lesz pályázáskor, pedig nekem is a gyáritól eltérő magasságú a gumi, mint neked (190/55). Ez kicsit rontja a gyorsulást, emiatt lehet, hogy kap egy eggyel nagyobb lánckereket hátra (akkor áll vissza a gyári arány), viszont kanyarodni jobb vele.
Ettől függetlenül a legtöbb sportgumi csak bizonyos határokon belül alkalmas pályázásra. Nyári melegben még közepes tempónál is elmelegszenek 4-5 kör alatt és akkor meglepetésszerűen elenged.
Nagyobb tempónál meg két kör is elég.
ddt: én láttam kék zászlót többször is.
De oda én se mennék vele.
99% hogy csak közuton lessz használva . Pályára nem hiszem hogy felmerészkedem .
Attól tartok folyamatosan kék zászlóval integetnének nekem
Nem is írtam h a majrécsík dönti el ki mennyire gyors. Épp ezért kell rendesen kiülni, hogy ugyan olyan döntéssel gyorsabban lehessen kanyarodni
Ha csak nem erre a pilot sportra gondolsz, bár ezzel nem csodálom, hogy estél
Még az utcai sportgumik is bőven kevesek komoly pályázáshoz, oda mindenképpen kell a slick. Valójában a szuper gumi utcán annyira nem is fontos, fontosabb a motoros. Pl. nekem nincs majrécsik, a /65-ös slicken. Aztán időnként felbukkan a tükörben egy haverom, aki 600-assal kifújja az orrom utcai /50-es gumin . Mondjuk ő utcán is olvasztja a gumi szélét, egyszerűen jobban be tudja osztani a tapadási kört, szarabb gumival is.
http://www.sportmotor.hu/teszt...
Eliég régi inkább túragumi pofára.
A Kismikulásomtól " kaptam " a két gumit.
Irtak róla + és - véleményeket .
Ha van valakinek tapasztalata a gumiról szivesen venném .
K7 1000 re lessz
Olyan macho szin kell.Ami csal.
Mer akkor tenyleg csal a szin.