Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Feri! Tudnál nekem egy email címet adni? Lenne kérdésem kipufogóval és elektronika hozzáállítással kapcsolatban. Úgy tudom neked van közöd a dologhoz :) Köszi!
Akkor jó.
Van két egynap alatt leeresztő pirelli diablom.
Keresek valami olcsó sportot.
Kakucsra mindegy mivel mész kezdő pályázóként. Ott csak 42 körül kezded terhelni a gumit.
190-es tuti nem fér el,180 talán pajszerrel.
Kis píz kis muzsika.
pályára ezt sc 1-2
Ez a vicc.
Pályáéra kéne.
Először csak kicsiben.
Régen volt egy viata hogy lehet e és mi az a minimal pénz amivel pályázni el lehet kezdeni.
Akkor mondtam kipróbálom.
Ez most jött össze.De a 200e az már tuti nem jön össze.
Nem kell tudnod. Utcára vegyél utcai sport gumit.
Jó mert most lomoltam két elsőt és michelin meg brigi.
De tudja a halál jó lesz e nekem.
Hátsót is kéne de azt se tom mi a jó-rossz-közömbös ezekból a pályacuccokból.
Túristaosztály már megvan.
Engem meg lehet győzni. Csak nem tudom miről akarsz meggyőzni?
Hogy kurva erős a 2015-ös RSV4? Nem kell meggyőznöd mert elhiszem.
Hogy jóval erősebb a 2015-ös S1000RR-nél? Arról mondjuk meg kell.
De mi az a jóval? Nálam az 8-10Le szériában.
Annyi biztos nincs köztük.
Rám senki nem mondhatja, hogy BMW fanatikus lennék de meggyőződésem, hogy az S1000RR-nek van a legjobb blokkja az 1000-es sportmotorok között.
Végteljesítmény+nyomatékgörbe.
Amíg ezt féltucat méréssel nem cáfolod meg, nem tudsz meggyőzni.
Tibi!
Tudom téged nem nagyon lehet meggyőzni!
Ne értd félre, tudod én nekem egyálltalán nem szivem csücske az Rsv4, de láthatod hogy 298 és 300 at mentek! Zx 10 esek 283 és 300 között mentek, és ami 283-at ment az sem útcai verzió lehetett, (te is tudod stock-stock között is nagy difi lehet) ugyhogy hidd el erősem azok a kurva 2015-ös Rsv4-ek! Nekem Végh Jani mondta mivel ebben az évben szinte az összes versenyen ott volt, mivel ő biztosította a motorokat Chobáknak és Juhásznak, és hallotta hogy szóltak az Rsv-ék, és ő csak konyit hozzá 1 kicsit, de lehet hogy nem?!
A D211GP csak jogilag utcai gumi, valójában a KR sorozat mintás verziója. Csak azért létezik mert bizonyos versenyosztályokban mintás gumival kell menni.
Éppen ezért pont olyan érzékeny mint a KR sorozat. Van 5 féle keverék (naptári éven belül, 5 éves távlatban 20 féle!), amik csak bizonyos aszfalthőmérsékleten teljesítenek jól.
Egy hátsó hard keverékkel tök jól elvagy utcán, viszont egy soft verzió cafatokra szakad 15-20 fokban ha húzod is neki. De ezt már sokszor megbeszéltük.
Pirelli, bridgestone, michelin más tészta azokhoz nem értek.
Hát az új igen. De az Aprilia-ról beszéltem.
A GP nekem is tetszett, nagyon jól terhelhető, de való igaz, hogy hidegen nem szabad rángatni.
Ha túlmelegszik akkor ugyan az történik.
A d211gp hogy pontos típust írjak szerintem megegyezik a kr106-108 gumikkal. Hidegben kifejezetten kopogós kemény gumi, nekem tetszett, ha nagyobb a tempó.
Bocs ! Ujra értelmeztem az egész irásod . Elöször ugy értelmeztem ,hogy a tizedes 175 lovas hátsó keréken szériában.
" 175-180 paci keréken szériába."
Tudom, hogy erős lett de a többiekhez képest nem erősebb. 175-180 paci keréken szériába.
A 2014-hez képest kapott 15 lovat. De nem lett 190 keréken.
Ha megnézed Aragonban az összes moci ugyan azt tudta.
link
BMW 298,3, Aprilia 300, Kawasaki 300,8, Yamaha 301,7, Ducati 300.
Nem erről van szó. Én általában délelőtt megyek amikor kevesebben vagyunk. Valszeg azért nem zászlóznak mert nincs kinek.
De valóban idén a 7 pályanap alatt 1 kezemen megtudom számolni hányszor előztek meg , de amikor én előztem akkor sem lengették senkinek.
Mondjuk az a 8-9 pályabíró aki kint van... jó ha minden 3-ik poszton ül valaki.
Dezsővel idén nem is találkoztam.
De tavaly igen. Nem vallott szégyent a Kawa.

Sziasztok! Új motorosdal, a fagyos napokra! http://youtu.be/AA4awoRT44M
Tibi, de vissza térve a 2015-ös RSV4-re tényleg geci erős lett, megcsinálták alapból erősre a stock miatt, hengerfej, szelepek, kovácsolt dugattyúk, vez. tengelyek, stb. ! De hogy meddig birja az más kérdés, mert a 2009-es nem is ment, és szét is hullott!
Tibikém, nem lehet hogy színtévesztő lettél, a csőlátás miatt, mivel a 10-es annyira megy, idén még Dezsőt is majd letoltad, láttam!
Utcán is hirtelen?
Nameg mi a helyzet a D211 és társai gumikkal?
A lényeget ddt írta le: hirtelen csúszik meg az utcai gumi amikor túlmelegedett. Persze az én hibám ha nem a legjobbat teszem fel, csak nálam 98%-ban utcán megy a motor és legalább műszakira utcai gumit kell feltennem.