Sztem meg nem. Nem gyárthatnak olyan sportmotort, amin egy 190+-os ember kérnyelmesen elférjen, mert túl nagy lenne egy 170 minuszosnak. Sztem a sportmotorok 99% teljesen jó méretű egy ÁTLAGOS magasságú, 175-185cm közötti embernek, aki ennél nagyobb picit kénytelen összekuporodni, aki kisebb az meg nyújtózkodik kicsit. Nyilván minden motor picit más kialakítású, nem mind kényelmes mindenkinek, de méretileg rendben vannak sztem. Neked lehet túl kicsi, én is kisebbnek érzem az ezresnél, de nem kényelmetlenebb és kényelmesen (már amennyire egy sportmotorral lehet) lehet vele motorozni.
Az biztos nagyon jó gép. A régebbi K1200-esnek a meztelen változatát próbáltam. Sose kéne meztelenül, meg persze nem elég robbanékony, de azért azt lehetett érezni, hogy meg van csinálva rendesen. Nem egy zörgő-hörgő ugribugri hokedli volt.
Most nagyon pályamotorosként írsz. Léteznek más szempontok is. De még pályán is, rendkívül körülményes és fárasztó terelni a motort akkor, ha túl közel van a kormány. A 954 igenis túl kicsi.
A cikkben is implicit benne van ugyanez. Azért kell kitekergetni a kormányszarvakat, meg felrakni a lábtartó módosítókat (akár pályagépre is), mert gyárilag rossz helyen vannak. És ez a sportmotorok esetében 10-ből 9-szer azt jelenti, hogy túl közel vannak. Magyarán kicsi a hely, nem férsz el, nem jól áll, el van baszva.
Hello.
GSX-R 1000 típusra szűrve lehetőség van az itt linkelt katalógusból megfelelő kipufogót, idomot, fékbetétet, alkatrészt, kiegészítőket rendelni. A fejezetekből gyűjtött cikkszámok fölé vitt egérrel, az alsó sorban megjelenik a termék neve, valamelyik oldalt kinyitva jelölten látszik, előrébb lapozva található róla kép és leírás. Nekem innen van karbi-tunning-om, erősített kuplungom, stbstb. http://vekettoshop.hu/#page=00...
Nekem nem is az erotlensegevel volt a bajom, mert nem vagyok azon a szinten, hogy a tizedmasodperceket hajkurasszam (remelem majd leszek egyszer), hanem inkabb azzal, hogy ugymond "utni-vagni" kellett, hogy valahol beforduljon.
Sokkal kemenyebb kezzel kellett banni vele, mint peldaul a 954 eseteben. Vagy haver 2008-as 600RR-je akarmilyen sebesseggel ment az ember, gondolatra fordult. Olyat peldaul elfogadnek, meg ha gyengebb is es szanaszet kell forgatni, hogy haladjon.
929-el nekem a bajom az erőtlensége. Még az r6 is jobban tetszett, az legalább fordulaton ment. 1098-at sokkal könnyebnek éreztem minden ezres motornál, mégse ment jól.
Ez bejönne még cápának is: 180ló/enduro
SC59 utána a 954 kisebb. Előrehajolva beleverem a fejem a plexibe, hátra kell csúszni, hogy be tudjak mögé bújni, pedig "csak" 183 magas vagyok. Ülés is alacsonyabban van.
Amit írsz az csak látszat, mert kecsesebbek. Nincs olyan bumfordi tank, sovány farokidom, kisebb oldal és fejidomok, magasabb üléspozíció meg meredekebb dőlésszög miatt tűnhetnek kisebbnek, kényelmetlenebbnek. Pedig nem feltétlen azok. És sztem előny, hogy nem olyan bumszlik, mint régen, szebbek így az új motorok, nem olyan öregurasak.
954 volt talán a valaha volt legkönnyebb ezres kategóriás gép, de egy gsxr1000 se volt max pár kg-al nehezebb akkoriban meg az első zx10r. Ha ide soroljuk a Panigale-t, az könnyebb. mért adatok
Oke, a sulyban igazad van, mert tenyleg visszahiztak a motorok. Talan pont a 954, vagy a 929 volt papiron az egyik legkonyebb motor a kategoriajaban - legalabbis ami a szaraz tomeget illeti.
SC59-el mentem es nekem kisebbnek tunt a 954 utan, de ez nem mervado, mert nem tartosteszt volt, szoval nem allitom, hogy mindenkeppen nekem van igazam.
Csak peldaul egyszer az egyik plaza motorparkolojaban bealltam egy R1 melle es a baratnom - aki nem ert a motorokhoz - megkerdezte, hogy a mellettunk allo motor az 600-as? Csak mert olyan kicsi...
Es tenyleg eleg latvanyos volt meretre a kulonbseg a ketto kozott. Valami ilyesmire gondoltam, hogy osszementek a motorok meretileg. Pl az RSV4 egy eleg jo pelda a korabbi RSV modellekhez viszonyitva.
Hát bocs, de sztem ez így ilyen formában ahogy leírtad nem igaz. Nemtom miért mondjátok, hogy az újabb gépek így kicsi meg úgy kicsi. A 954 nem kicsi? Sztem sokkal kisebb, mint a volt k5 750-em vagy az ex sc59 ezresem. És elég sok magas ember vígan elmotorozgat az újabb gépekkel, és nem lehet azt mondani, hogy "mint majom a köszörűkövön", meg nyakában a lábával.
A súly is hülyeség, amit írsz. 92-ben a cbr 900-as 206kg volt menetkészen. Manapság több erzes gép is 210kg körül van. A 2000es évek elején voltak valahol a legkönnyebb szekerek, aztán visszahíztak rendesen, utóbbi években megint próbálnak le-le faragni, de 200kg alatti ezres nem nagyon van. Szóval miről beszélünk akkor? Érzetre sokkal könnyebbek a jobb súlyeloszlásnak köszönhetően, de hát ezt ne írjuk már fel rossz pontnak, örüljünk neki, hogy fejlődik a technika bakker! De hát mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy leragad a kőkorban, vagy halad a korral.
Volt mar szerencsem 1.2-es banditot, 1.3-as gsx-et, honda cb-t es meg xjr-t is kiprobalni hosszabb-rovidebb tavon. Nekem valahogy nem jon be ez a full egyenes hattal ulok dolog, meg hogy "magasabban" kell fogni a kormanyt. Valamiert nekem a hasalos a kenyelmes
Amugy elso eringezesem alkalmaval egy 1150 GS-es 50 koruli fazon siman kifujta az orromat, de akkor sem ez volt a lenyeg es most sem.
Tudod, kinek a pap, kinek a papne.
Látszik hogy nem ültél még ilyen motoron. 10 éve elég sok fogadást nyertem amikor a retek 100 lóerős 5 sebességes 1200-as bandittal sorra picsáztam el a 140 lóerős cbr-eket. Utána lett elég sok eladó cbr900 hirdetés
Tudok eladó kisbuszt, keress meg privátban!
Ah, nekem nem az a lenyeg, hogy minden fordulaton menjen es hogy kenyelmes legyen. Ha ez lenne a cel, akkor nem fejeznem be az utcai karrieremet - marpedig a jelenlegi tenyallas ez es nem valtanek sportmotorrol turara, vagy ilyesmire, mert nem ez a szegmens vonz.
A lenyeg, hogy peldaul ne akadjon ossze a terdem a konyokommel vezetes kozben
K1300r helyett inkabb egy occso` 3.5T "dobozos" kistehert kene venni - ha osszejon ra a penzt - amivel majd a palyara hurcolaszom a gepet.
Zx9 után akkora ugrás a zx10, mintha etz-ről ülnél fel cbr600-ra. Én szerettem, a szememben mindig a legkeményebb sportmotor marad. Egyszerre volt 2005-ös zx10 és 2006-os gsxr1000 nálam. A suzukinak a színe nem tetszett, a kawa motorjában nem bíztam, mert régebben már kikönyökölt 3-4 évesen. Tudom dögöljek meg...
Én nem éreztem olyan kicsinek, a 10-est, a zx9-en 250 felett jött jól a kényelem, de nekem 4 centivel azon hátrébb voltak tolva a lábtartók, a tank oldalába nem fért volna be a lábam.
Régebben a legtovább megtartott motorom a zx9 volt, most a régi r1.
3 szezon után sem esett szét a váltó, nem döglött meg a generátor, az extrákon kívül csak gumit és olajat cseréltem. Jövőre kell majd új fékbetét is hogy tibit ki tudjam fékezni a célegyenes végén
Pont a megbízhatósága miatt nem merek BMW-re váltani, horror sztorikat hallok.
A lényeg, hogy a K1 váltó sirály!
A cikkben is implicit benne van ugyanez. Azért kell kitekergetni a kormányszarvakat, meg felrakni a lábtartó módosítókat (akár pályagépre is), mert gyárilag rossz helyen vannak. És ez a sportmotorok esetében 10-ből 9-szer azt jelenti, hogy túl közel vannak. Magyarán kicsi a hely, nem férsz el, nem jól áll, el van baszva.
GSX-R 1000 típusra szűrve lehetőség van az itt linkelt katalógusból megfelelő kipufogót, idomot, fékbetétet, alkatrészt, kiegészítőket rendelni. A fejezetekből gyűjtött cikkszámok fölé vitt egérrel, az alsó sorban megjelenik a termék neve, valamelyik oldalt kinyitva jelölten látszik, előrébb lapozva található róla kép és leírás. Nekem innen van karbi-tunning-om, erősített kuplungom, stbstb.
http://vekettoshop.hu/#page=00...
Sokkal kemenyebb kezzel kellett banni vele, mint peldaul a 954 eseteben. Vagy haver 2008-as 600RR-je akarmilyen sebesseggel ment az ember, gondolatra fordult. Olyat peldaul elfogadnek, meg ha gyengebb is es szanaszet kell forgatni, hogy haladjon.
1098S (`07) 9/07 31/40/37 142.3 @ 9750 79.4 @ 8000 438
Súlyra, mint a bmw csak 40 ló elszaladt.
Ez bejönne még cápának is:
180ló/enduro
Amit írsz az csak látszat, mert kecsesebbek. Nincs olyan bumfordi tank, sovány farokidom, kisebb oldal és fejidomok, magasabb üléspozíció meg meredekebb dőlésszög miatt tűnhetnek kisebbnek, kényelmetlenebbnek. Pedig nem feltétlen azok. És sztem előny, hogy nem olyan bumszlik, mint régen, szebbek így az új motorok, nem olyan öregurasak.
954 volt talán a valaha volt legkönnyebb ezres kategóriás gép, de egy gsxr1000 se volt max pár kg-al nehezebb akkoriban meg az első zx10r. Ha ide soroljuk a Panigale-t, az könnyebb.
mért adatok
SC59-el mentem es nekem kisebbnek tunt a 954 utan, de ez nem mervado, mert nem tartosteszt volt, szoval nem allitom, hogy mindenkeppen nekem van igazam.
Csak peldaul egyszer az egyik plaza motorparkolojaban bealltam egy R1 melle es a baratnom - aki nem ert a motorokhoz - megkerdezte, hogy a mellettunk allo motor az 600-as? Csak mert olyan kicsi...
Es tenyleg eleg latvanyos volt meretre a kulonbseg a ketto kozott. Valami ilyesmire gondoltam, hogy osszementek a motorok meretileg. Pl az RSV4 egy eleg jo pelda a korabbi RSV modellekhez viszonyitva.
A súly is hülyeség, amit írsz. 92-ben a cbr 900-as 206kg volt menetkészen. Manapság több erzes gép is 210kg körül van. A 2000es évek elején voltak valahol a legkönnyebb szekerek, aztán visszahíztak rendesen, utóbbi években megint próbálnak le-le faragni, de 200kg alatti ezres nem nagyon van. Szóval miről beszélünk akkor? Érzetre sokkal könnyebbek a jobb súlyeloszlásnak köszönhetően, de hát ezt ne írjuk már fel rossz pontnak, örüljünk neki, hogy fejlődik a technika bakker! De hát mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy leragad a kőkorban, vagy halad a korral.
Amugy elso eringezesem alkalmaval egy 1150 GS-es 50 koruli fazon siman kifujta az orromat, de akkor sem ez volt a lenyeg es most sem.
Tudod, kinek a pap, kinek a papne.
Tudok eladó kisbuszt, keress meg privátban!
A lenyeg, hogy peldaul ne akadjon ossze a terdem a konyokommel vezetes kozben
K1300r helyett inkabb egy occso` 3.5T "dobozos" kistehert kene venni - ha osszejon ra a penzt - amivel majd a palyara hurcolaszom a gepet.
Én nem éreztem olyan kicsinek, a 10-est, a zx9-en 250 felett jött jól a kényelem, de nekem 4 centivel azon hátrébb voltak tolva a lábtartók, a tank oldalába nem fért volna be a lábam.
Régebben a legtovább megtartott motorom a zx9 volt, most a régi r1.
3 szezon után sem esett szét a váltó, nem döglött meg a generátor, az extrákon kívül csak gumit és olajat cseréltem. Jövőre kell majd új fékbetét is hogy tibit ki tudjam fékezni a célegyenes végén
Pont a megbízhatósága miatt nem merek BMW-re váltani, horror sztorikat hallok.