Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fel tehetnéd ide is. Feldobnád az éjszakámat!
A szín rohadt sokat tud csalni!
Azt egy percig sem feltételeztük, hogy nem tudsz vele menni!
Na megnéztem, jelentem: Bőven elfér a könyököm a térdem előtt.
Jó, ha a tankra előrecsúszok, akkor pont nem, de akkor be se lehet bújni a plexi mögé sisakban, ahhoz mindenképpen kicsit hátrébb kell csúszni, akkor meg már elfér. Ha meg teljesen hátracsúszok, akkor bőven van hely a térdem és könyököm között. Csináltam egy videót is, jól látszik rajta, de azt majd neked elküldöm, aztán ott elemezgetheted nekem még a dolgokat, de itt ne szemeteljünk tovább.
Szia! Ha van egy kis időd rakhatnál fel pár képet a ktm-ről!:D Én is olyat szeretnék venni mondhatnál róla pár szót.
Na, majd miután megnézted megbeszéljük ezt.
Hja, szal az ilyen felturbózott cucc. De 1098R is van ami az S-nél szintén könnyebb, akkor ugyan ott van a különbség.
Nem tudom h elfér-e így a könyököm, majd megnézem, nem szoktam erre figyelni.
De az nem a motor hibája, h te ekkora cula vagy! Ezért nem értem, miért fikázod a sportmotorok méretét. Egy 160 centis ember meg fikázza azért, mert nem ér le a lába mert túl nagy a motor? Egyikőtöknek se lenne igaza. A motorok jók átlagmagas embereknek! Szóval értem h NEKED nem jó, de ezt úgy adod elő, mintha a motorgyártók szar méretű motorokat gyártanának, amj nem igaz. Érted mit mondok?
A zx12r meg nem sportmotor, hanem túra, vagy sport-túra, ha úgy jobban tetszik, szóval ne említsük egy lapon az igazi sportmotorokkal.
csak a kipufogó legalább -5kg. Kovácsolt/könnyebb felnik stb.
Hja, arra 445-öt ír. Csak mitől könnyebb az a többi s1000rr-től 10-15-el? Fura.
Ha kipróbálod el fogod adni a suzukit. 3.-ban rendesen húzza a csíkot maga után 190-es gumival gyári állapotban. Legnagyobb baja a fogyasztása, és a 2-es hajtókarcsapágy meg tud kotlani.
Rapillantottam erre a kepre, amit meg szeptemberben az utolso ringes nyiltnapon lottem.
A legujabb ezres tenyleg nagyobbnak nez ki...
Igen! A ZX-12R az egyetlen olyan motor amin eddig ültem, hogy azt éreztem sportgépen ülök és el is férek. Persze nem mentem vele, így az ólomsúlyához nem volt szerencsém.

Nem arról van szó, hogy ne érteném, amit higany ír. Csak nem vagyok boldog tőle.
Tehát mindenki modolja, állítja, átalakítja. Ez tehát arra utal, hogy gyárilag jó?
rs250-en elfértem(és azon tényleg gyorsan mentem) zx9-en nem. Most akkor mi van?
A mostanit leszámítva a 2006-os r1 a legkényelmesebb sportmotor, de azon is módosítottam a lábtartó helyzetén, picit a csutkákon is. Átlósan kb. 3 centivel nőtt meg a távolság, így nagyon jó lett a 185 centimhez.
www.fotosymotos.com%2Ffotos%2F...]https://www.google.hu/url?sa=i...[/url]
De gyártottak zx12r a neve. Most is árulnak egy 2000-est 550,000-ért rezgett a léc, hogy ne nyúljak a telefon után.
www.fotosymotos.com%2Ffotos%2F...]power cup[/url]
hp4 szinte ugyanannyi.
Lehet, hogy túlzás, lehet hogy csak Te érted félre, de lehet, hogy nem tudod, hogy a 183 meg a 193 között mekkora a különbség. De mindjárt megfejtjük. Te a 954-en be tudod csukni a könyököd a térded elé?

- Mert ha nem, akkor szerintem az a motor kicsi Neked!

- Ha igen, akkor pedig az a gond, hogy aki egy 10-20centivel hoszabb, az nincs ilyen szerencsés helyzetben. Én a GSX-R1000-en se tudom, előre tolt kormánnyal hátra tolt lábtartóval se. És nem 3cm hiányzik. Tehát ez esetben meg nem túlzok.

Ne értsd félre. Az, hogy nem az én méretem egy motor nem azt jelenti, hogy én vagy Te vagy bárki nem tud menni vele. Természetesen tudok. De akkor se az én méretem, ha nem azokon a helyeken futnak a végtagjaim, ami ki van alakítva azok számára.
Igen dobozában. egyszer használtam a kis CBR600-on,de eladtam a motort.Vettem egy RC8-at arra meg nem kell.
954-nél nem sok kisebb sportmotor van 600cc-től felfele. Ha az én 1,83-as magasságomhoz, ami az európai férfi átlagmagasságnál nagyobb, az megfelelő, akkor nem hiszem h akármelyik géppel ilyen jellegű probléma lenne. Szóval ez a 170centizés erős túlzás, h csak azoknak jók méretileg ezek a gépek.
A hátsó fék a váltót is kíméli.
Ez világos, de nem változtat azon a tényen, hogy aki márpedig nem 170 centi, az kénytelen valami nagyobbat keresni. Ebből indultunk ki.

Persze lehet L-vasakból, meg bilincses alu szemekből megpróbálni utánahúzni a cangát, de pont úgy lesz, mint tényleg a bringáknál: Fel emelheted ugyan az ülést, meg a kormányt, de jobban jársz átépíted másik vázba. Motornál mitől lenne másképp?

Azt értem, hogy van minek örüljön, aki 170-es tündérmókuci, de nincs mindenki ebben a helyzetben. Amit a cikk ír, az meg a felemelt üléses kemping bicikli esete. (Amihez egyébként nem értem mért kell cikket írni. Köszi, magunktól is rájövünk mi a gond! )
Annál a cégnél dolgoztam, ahol ezekbe csinálták a váltót.
Szerintem az lenne a csoda, ha nem hullana szét.
Míg a hátsó féknyereg után nem megy.