Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az utolso bekezdesed pont fejen talalta a szoget. En is szivesen cserelnem le ujabbra, szebbre, jobbra, de a mai motorok mar "osszementek a mosasban". Legyen 100csilliard loero, mert az feltetlenul kell, meg csokkentsuk a sulyt is, ami azzal jar, hogy a sportmotorok mar csak 160 centis 40 kilos kis buzigyerekeknek keszulnek. Az ettol eltero testalkatuak mar ugy neznek ki az ilyen motorokon, mint majom a koszorukovon
Tobbek kozott ezert (is) lesz mindig olyan gepem, amiben meg "van anyag".
Sziasztok eladó Brembo fék munkahenger 70E forint
Érdeklödni tel:30-9676-432
Szerintem ez egy kényszerpálya. Aki nem zsoké alkat és rátalált a ZX-9R-ben azokra a VALÓDI értékekre, amelyeket egy sportmotor adhat, az utána nem szívesen mond le erről. Ha pedig így van, akkor ZX-9R után ZX-10R-re nem lehet ráülni. Senki nem ül fotelből át sámlira.

Mert persze ellentétben kutyapont cikkével, egy motort nem lehet pumpával felfújni nagyobbra, nem gumiból van az. Lehet mindenféle kallantyúkkal tologatni a háromszöget, de igazán jó sose lesz. Nagyobb embernek, nagyobb motor kell. És minden ami sport, de nem Suzuki, az minimum csak kicsi. Rosszabb esetben kicsi és gyenge.
Szia! Üdv a féktárcsa lógós klubban Nekem is lóg az enyém 19ezer km-rel, bár kb csak 1 mm-t, a balos meg még kevesebbet. Vki azt mondja, hogy ez cserés, valaki meg, hogy ez előfordul, használjam amíg jól esik. Én konkrétan EBC szetteket nézegettem, de ajánlottak itt pl Goldfrent is. Egyenlőre jegelem a dolgot, majd tavasszal visszatérek rá, van még mit vennem rá ezen kívül is.
Hello!

Pontosabban Pesti barátom volt olyan kedves, hogy elment nekem lefoglalózni. Én hétfőn tudtam felmenni érte Nagykanizsáról.

Az ár fix volt, mert még 3 másik ember volt úton. Egy Abus biztonsági láncot adott alku képpen ajándékba, meg ami a hirdetésben le volt írva. Jobbos idom karcos meg fékkar görbe, szerintem egyhelyben borulhatott fel. Amúgy hibátlan, csak sose volt megmosva. Két első tárcsát kell cserélni, vagy megszokni hogy szétakar esni:)

Ennyiért jó volt, legalábbis remélem.
Akkor te írtad épp az adásvételit, amikor hívtam a volt tulajt, hogy elmennék a motort megnézni/venni, de már késő volt. 1,35M-ér (ill nemtom mennyit engedett) azért nem volt szar vétel, még ha van is pár apró hibája.
SZia Sedu!

Múltkor beszéltük ugye, hogy keresek gixxert. K4-et kerestem, de találtam pesten ezt a K7-et. ha sikerült kimosnom a ganéból majd teszek fel képet. Fullgas volt az első tulaj 4 évig, és még 4évig a második. de lemosva nem volt egyszer sem.

Ahhoz képest hogy suzuki hollóshoz volt hordva szervízre, a gyári légszűrő és gyári olajszűrő azt rátették, de arra már nem jutott idő, hogy ránézzenek a hűtőre, mert csak 3/4ig van vizzel. még a gyári sötétzöld van benn.

18000 van a motoroban óra szerint, valós lehet, de az első tárcsák vagy átszegelcsek, de gyári sajtolt szegecs. előre hátra lóg van 3 mm-et, oldalra se gyári a lógása.
Mindenki gsxr1000-re ül zx9 után?
Mennyit mozog?
Sziasztok!

Vettem egy K7 1000 Gixxert, és az első tárcsái jelentősen lógnak. Nem zégergyűrűsek a szegecsek, így gondolom még a gyáriak.

Supermoto-nál már csináltattam zégergyűrűs megoldást, de itt nem szívesen kockáztatnék.

Kinek mi a bevált módszer? Új tárcsából utángyártottat melyiket érdemes választani? Ebay-es felejtős?

Vagy keresek lógásmentes gyári tárcsákat.

Üdv Edem
Remélhetőleg a helyes kanyarbemeneti ostorkezelésről is értekezik majd a neves szakember... Illetve hogy miként helyezkedjünk a bakon irányváltásoknál...
Az I-es klón és a fater bukója...
Köszönöm szépen Tomi! Megrendeltem az LSL-t, remélem ha esik is majd vele, akkor nem lesz gond az alu résszel sem. Igazából csak azért ragaszkodom a gombához, mert eddig az egyetlen esésemnél nagyon nagyot mentett, szóval 100%-os nálam a hatékonysága
Mellesleg tartókonzolosat rendeltem, hogy ne kelljen fúrni az idomot. Dekni védővel sztem már elég jó védelmet nyújtanak egy pályás csúszásnál. Utcán örülök, ha én egyben maradok.
Szia ! Igen,az lSL feje műanyag de kb 1 másodperc alatt elkopik és jön az alu,ami lassabban kopik,tehát csúszik.De ahogy Cápa leírta sok múlik az adott esés / csúszás típusán,ill. hogy hova lehet a bukógombát / csúszásvédőt (bárhogy hívjuk) a motoron felfogatni.
Üdv !
A rendszerrel jól ment..291 km/h felett (valós mért adat:Kunmadaras).
Ajánlom figyelmedbe az "irónia" fogalmát
Jókor szólsz
Érdekes azért hogy már kocsi vezetési technika , meg motor vezetési technika összefüggéseit vesézgetitek. Ne igyatok altatóra mondtam má!
Ajánlom figyelmedbe a "kocsinál" szót
Na meg bal lábbal, motoron, elég akrobatikus nyomni a féket.. hacsak nem kétballábas az ember
A bal láb fék kocsinál tényleg stabilizál, de nekem motoron nem működne, mert túl erős a fék.
Elolvastam. A turbó nyomás életben tartásáról ír. * Én pedig a kerekek túlforgásának kontrolálásáról beszéltem...

Gyengébbek kedvéért:
https://www.youtube.com/watch?...

* Amit mellesleg nem Walter Röhlr talált ki, csak róla készült először ilyen videó promóciós jelleggel.
Ha elolvasnád, mint mások a te féloldalasaidat, akkor tudnád. A ballábas fék magyarázata van benne. Ők máshogy tudják, mint te.
Ez hogy jön ide?
Nekem a hátsó fék on/off jellegű, veszélyesebb használni, a nagy tárcsa miatt, mint kicsit esni