Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azaz. Nincs mit.
Gondolom arra a menetes csavarra gondolt jobb oldalon, én legalábbis arra gondoltam. Köszi!
Nem tudom, Zoli mit ért csavar és elölről alatt.
A 20-18 közötti lyukban tudod átállítani az erőkart. 18 pályásoknak jó, a 20-as meg utcára.
A 18-tól jobbra lévő kiálló csavaron tudod állítani a fékkart. Tekered megy ki be kb. fokozatmentesen.
Fasza Az új megáll 90e ft alatt és ingyen küldik olaszból.
http://www.ebay.co.uk/itm/BREM...
Postával,valami 46e plussz 8 körül a posta.
Jó drága nálad az euro
Ja én is találtam 300euro alatt újat. Amúgy nem áll szándékomban minden áron venni, ez sokadik helyen van a fejlesztési ranglistán. Tárcsa, betét, fékolaj, fékcső lesz a szezon előtti upgrade az alap bukógombán, deknivédőn, fék-kuplung karokon kívül.
54e bassz.
Amúgy ha megveszed a miri által linkelt cuccot kevesebb mint 540-ért és veszel hozzá kart 5000.-ért és van féláron RCS-ed.
Ami szerény véleményem szerint csak pénzkidobás.
De ha ezek kellenek.

Jah és van egy tizessel olcsóbb mint 100 rugó.
A teljesen noname R1-hez való 5000 ft-os karon is állítható a távolság.
Igen, én is talán arra tippelnék. Sejtettem, hogy nem hagyják le egy ilyen árú "cuccról" az állítási lehetőséget
Tekergetni kell a csavart.Előről.
Ha jól látom.
Hát ez az... Majd látom kelleni fog-e, ha meg kell akkor mikor lesz hozzá "kedvem"
Jut eszembe az 19RCS (és persze a hozzá tartozó kuplungkar) kar és markolat közötti távolsága állítható vhogy? Mert ugye a sima karokon ott van felül az állító, ezen meg így laikus szemmel nem látok semmi hasonlót. Köszi!
:D Az új sajnos 250eur.
Köszi, de utcai motorra kell, szóval nem hátrány ha normálisan is néz ki, azon kívül, hogy dolgozik rendesen Ezzel nem tudom mit csináltak, lehet ezzel gereblyézték a kavicságyat minden pályanap után...
Érdeklődni az alábbi 30/ 401 6162 es számon lehetséges!
Ha lehet inkább telon beszéljünk!
06 30 401 6162 es számon elérsz;-)
Pdig a dobfék is el tud "melegedni" akkor is ha bowdenes. Igaz motorral ,még nem jártam úgy, de tgk-val igen, ugyan az levegős volt, de mire leértem a megrakva az Istenhegyi útról már nem nagyon fogta meg, elég gáz volt mire lehűlt annyira, hogy megfogja. A dob ha túlmelegszik akkor meg tud "nyúlni" annyira, hogy a fékpofák már nem szorítják meg, anno a Graz-i Ikarusz baleset is ezért volt.
Hello
Tudunk privátba beszélni? kupkuc@gmail.hu
Köszönöm
Plusz egy kép róluk! A lengővilla hibátlan sérülés mentes fényezésre szórul egy kisebb ponton! Akit érdekel írjon megegyezünk!
Gsxr 1000k7-k8 lengővilla -30000 ezer
Gsxr 1000 k7-k8 RemusGP dobok brutális hanggal 40000Ft írányáron eladók! Érdeklődni itt!
Nekem A GPX Kawán volt hasonló. 240-es tárcsa ZZR 1100-ról, kétdugós nyereggel. Ahhoz képest a GSXR hátsó fék nagyon gyenge. Már a fékpedál forgástengelyét is átperselyeztem, mert olyan erősen kell nyomni, hogy lötyögősre kopott.