Hayabusa tárcsa, Hayabusa konzollal. 1cm-rel nagyobb a sugara. Nem jelentett túl sokat egyébként. Ha tehetném (lenne ami passzol) még nagyobbat tennék fel. Régen az R1-eken (1999) még 1cm-el nagyobb volt. Pedig ugye sportmotor. Csak nem mai, hanem abból az időből, amikor a sportmotorokat még utcai gépnek építették.
Ha nagyobb tárcsát tettél akkor távtartoval fogattad fel a nyerget?
Nekem elől vannak 320-as tárcsák a gsx-r fékhez.
Mennyiverl nagyobb a hátsó tárcsa?
Három oldallal korábban azt írta a tag, hogy szerinte hülyeséget beszél az, akinek elmelegszik a fékje utcán. Csak jeleztem, hogy az beszél hülyeséget, aki szerint a sportgép műszaki határait nem lehet átlépni közúton, hogy a féket nem lehet elmelegíteni. Hogy ne lehetne. Leírtam mi a recept. Azt nem mondtam, hogy nekem elmelegszik. Sehol nem írtam ilyet.
Nekem az volt a bajom vele, hogy nem fogott. Hogy melegedés közelébe kellett taposni, hogy végre beblokkoljon a kerék, amikor akarom, stb. Feltettem nagyobb tárcsát hátra, azóta elmegy. Melegedéssel nincs gond, nem fékezek én annyit.
Ez igaz. Nekem a porvédő begyűrődése miatt szállt el a fékem.
Mire ez kiderült le lett cserélve a fékcső, fékfolyadék (4x), fékbetét, főfékhenger (RCS19-re). Mindegyik után elment a fék.
Porvédő csere és jobb lett mint újkorában.
Akár vissza is rakhatnám a gyári főfékhengert.
Alapvetően nagyon kevesen fékeznek jó. Én is csak kevésbé rosszul.
Akinek nem megy el a fékje nem biztos, hogy jól fékez lehet csak szimplán nem terheli.
Cél egyenes közepétől stabil gáz, aztán 100-150m motorfék, majd fékez 50m-en keresztül, majd újabb 100m motorfék vagy már a gázt kell húzni, hogy odaérjen a kanyarhoz.
Ettől nem megy el az mz fékje se.
Nekem elől vannak 320-as tárcsák a gsx-r fékhez.
Mennyiverl nagyobb a hátsó tárcsa?
Nekem az volt a bajom vele, hogy nem fogott. Hogy melegedés közelébe kellett taposni, hogy végre beblokkoljon a kerék, amikor akarom, stb. Feltettem nagyobb tárcsát hátra, azóta elmegy. Melegedéssel nincs gond, nem fékezek én annyit.
Mire ez kiderült le lett cserélve a fékcső, fékfolyadék (4x), fékbetét, főfékhenger (RCS19-re). Mindegyik után elment a fék.
Porvédő csere és jobb lett mint újkorában.
Akár vissza is rakhatnám a gyári főfékhengert.
Akinek nem megy el a fékje nem biztos, hogy jól fékez lehet csak szimplán nem terheli.
Cél egyenes közepétől stabil gáz, aztán 100-150m motorfék, majd fékez 50m-en keresztül, majd újabb 100m motorfék vagy már a gázt kell húzni, hogy odaérjen a kanyarhoz.
Ettől nem megy el az mz fékje se.