Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hayabusa tárcsa, Hayabusa konzollal. 1cm-rel nagyobb a sugara. Nem jelentett túl sokat egyébként. Ha tehetném (lenne ami passzol) még nagyobbat tennék fel. Régen az R1-eken (1999) még 1cm-el nagyobb volt. Pedig ugye sportmotor. Csak nem mai, hanem abból az időből, amikor a sportmotorokat még utcai gépnek építették.
Ha nagyobb tárcsát tettél akkor távtartoval fogattad fel a nyerget?
Nekem elől vannak 320-as tárcsák a gsx-r fékhez.
Mennyiverl nagyobb a hátsó tárcsa?
Három oldallal korábban azt írta a tag, hogy szerinte hülyeséget beszél az, akinek elmelegszik a fékje utcán. Csak jeleztem, hogy az beszél hülyeséget, aki szerint a sportgép műszaki határait nem lehet átlépni közúton, hogy a féket nem lehet elmelegíteni. Hogy ne lehetne. Leírtam mi a recept. Azt nem mondtam, hogy nekem elmelegszik. Sehol nem írtam ilyet.

Nekem az volt a bajom vele, hogy nem fogott. Hogy melegedés közelébe kellett taposni, hogy végre beblokkoljon a kerék, amikor akarom, stb. Feltettem nagyobb tárcsát hátra, azóta elmegy. Melegedéssel nincs gond, nem fékezek én annyit.
Aranyos vagy. És nem hotdogot árulok mi?
Jó, de a munkád a 42-esen van!
Járok én hetente kétszer m3 -ason meg m33-mason. Járok ott is. ahol mondod. Járok M1 en is meg M7 esen is meg M5- is soroljam még?
Pontosan! Erre születni kell!
A gp pilotok amugy se nagy novesuek
Na jo, akkor legyen 70euro, ha neked nem kell a forint...
Kisebb a lábom, nem mintha bárkit is érdekelne.
Mintha nem tudnád! Azon jársz, főútvonal! Tudatlan!
Igen, erre is gondoltam. De csak nem,,, ekkor jött szóba az IQ szint. Nahhh hááá mondom az lesz aa!
Az labmertre is női.
Mi a 42-es nálad? Az IQ-d?
Neked a 42-esem....
Tudom, Tudom! Hogy a Fasz üsse ki a szemedet!
Es ha ket nulla a vege megvettem.
Van ajánlatom rá csak az 70-el kezdődik.
Neked pont jó választás ezért egy ezres! Tudsz motorozni, ez is azt bizonyítja!
Begyepesedett, vén, konzervatív, maradi, aggastyán kecske vagy! AZT.
Én meg UFÓ vagyok és elmelegítem!
Akkor egy 30asert atveszem az rcs-t!
Ez igaz. Nekem a porvédő begyűrődése miatt szállt el a fékem.
Mire ez kiderült le lett cserélve a fékcső, fékfolyadék (4x), fékbetét, főfékhenger (RCS19-re). Mindegyik után elment a fék.
Porvédő csere és jobb lett mint újkorában.
Akár vissza is rakhatnám a gyári főfékhengert.
Alapvetően nagyon kevesen fékeznek jó. Én is csak kevésbé rosszul.
Akinek nem megy el a fékje nem biztos, hogy jól fékez lehet csak szimplán nem terheli.
Cél egyenes közepétől stabil gáz, aztán 100-150m motorfék, majd fékez 50m-en keresztül, majd újabb 100m motorfék vagy már a gázt kell húzni, hogy odaérjen a kanyarhoz.
Ettől nem megy el az mz fékje se.