Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyilván nem jó.
Na ja,amúgy az életbe nem volt fékmelegedésem.Ez most jó vagy nem jó?
Áhh.. Eddig írta a fogalmazást
Már aszittem eltüntél.
Az valószínű, hogy nekem fingom sincs a pályamotorozásról, a jó köridőről kiváltképp, de szerintem sok embernek meg az utcai motorozásról nincs fingja, főleg annak, aki azt gondolja, hogy utcán nem lehet kihasználni a technika kereteit.

Pályás igazság, hogy akinek kevés a fék az rosszul fékez. Túl hosszan, túl gyengén. Na már most hogy fékezel közúton a pályához képest? Pont így - hiszen "nem tudod határra tenni a technikát annyira, mint pályán". Tehát hol fog elmelegedni a fék? Ahol rosszul fékeznek. Vagyis utcán.

Továbbá mivel pályán a köridő a cél és a minél rövidebb féktáv, ez azt jelenti, hogy törekszünk a 100%-os fékhatásra. A 100% fékhatás pedig 100% elsőt 0% hátsót jelentene (pont ezért a kell-e használni a hátsót pályán c. kérdés régi vita téma). Ha tehát az elméletileg legjobb körhöz 0% hátsó fék tartozna, akkor nehéz elvárni egy sportmotortól, hogy kifejezetten erős hátsó fék legyen rajta. És nincs is. Tehát ha utcán bármelyik is elmelegszik a két fék közül, akkor melyik melegszik el hamarabb? A hátsó.

Aztán ott van még, hogy vannak utcai motorosok, akik "szeretnek" elesni (egy két szezononként csúszik), és vannak aki nem szeretnek. A dolog egyik kulcsa pont a hátsó fék, amivel mind fékezéskor, mind gyorsításkor rengeteg tapadás menthető meg a nem homogén burkolattal jellemezhető körülmények között. Csak, hogy ezt valaki belássa, vagy felismerje, ehhez esetleg kéne tudni a fizikát, meg mondjuk motorozni.

Motorozás alatt nem a jó köridőt értem. A jó köridő IS motorozás, de nem kizárólag csak az a motorozás.
Van sok jó motoros akik nem járnak ki de akik kijárnak azok közöl ugye most azt nézzük hogy 600 + sportmotor, mert az rs 125 és zuperlotyók az más tészta szóval:
45 elég sokan
44 kevesen
43 igen kevesen
42 pár fő csak
41 csak versenyzők
mivel ezt még nem vizsgálta senki pontos számokat nem lehet leírni...
Na jó, de ha tényleg a frankót mondod akkor hogy is van ez?
Nem vagyok gp-s meg tudom is én milyen pilóták vannak it, 1x voltam kint és csak a miheztartás végett kérdeztem...
középhaladó
44-es idő az jó?
Épp ezért kérdezem, mert itt azért eléggé erőteljes az árkülönbség, nem épp 10-20%os. Nem ragaszkodom 100%ig az EBChez, nem vagyok a saját zsebem ellensége, ha minőségre meg tudásra ugyan azt nyújtja. Honnan érdemes venni? Ebay vagy van magyar normális forgalmazó?
Ennyi pénzt elszórni.. Hő féket rá, oszt jóvan..
Van olyan mint akár a brembo, ebc vagy galfer, csak fele annyiba kerül (próbáltam mindet)...sok pályázós csóka ezt használja, de a sima race betét aszem gp arról negatív véleményt is hallottam de az S33 a nagyon csoki... a tárcsa is fele annyiba kerül és a minősége annak is tökéletes.
Na akkor jó lesz az nekem is, úgyse fékezek
Kéne mégegy.
Olyan kis nyüzüge amit nem sajnálok bepanírozni a kavicságban.
Persze hasznalt pumpaval kijon olcsobbra. Ezt a gold frent nem ismertem, de a betet tesztjen jokat irnak rola. Te is ezt hasznalod?
Jo, de neked van mar egy
Basszki ennyért akarok komplett motort venni.
Gold-fren tárcsa:37/db
-||- betét S33 tipus: 14/2 pár
Galfer fékcsö: 20
Féknyereg eriggy: 30/2db
Brembo pumpa 19x20: 35/db, vagy az eriggyé:25/db
Az RCS az 100 körül van az tény...
És felfelé kerrkítettem mindent hogy a postát is fussa...
Aha.
Akkor fussál neki még 1x Azt írtam h fékbetétet csak akkor cserélek ha már tárcsát is, mert ugye az újra úgy van gari ha új betétet raksz hozzá. A tárcsáim meg úgyis elkezdtek lógni...
Két EBC tárcsaa: 2x65e
Fékbetét szett: 2x11e
Fékcső (már van): 19e
19RCS: kb 100e
R1 féknyereg: kb 30e ahogy írtad

persze biztos olcsóbban is ki lehet hozni
Ezt raktam össze a sok hsz-ből!
Ne idegesítsél fel, te ezt hol olvastad?
Ebből most már biztos, hogy csicskapofon lesz!