Na jó de ő ezt kétszer cserélné. Előbb új fékbetét, fém fékcső, fékpumpa stb., majd amikor ez nem segít féktárcsát és nyerget cserél, amihez új, fékbetét, fékcső, és fékpumpa kell majd!
Lent írtad hogy 3 kiló lenne a fék ha az egészet cserélnéd. Kiszámoltam neked, hogy 173-ba megállna új féktárcsákkal, fégbetéttel, fékcsővel és hssznált nyergekkel és pumpával. Ez még faraghatò mert nagy bermbo pumpával számoltam nam az eriggyével...
Jut eszembe, nekem EBC HH volt a régiben, sztem utca-pályanap használatra nem kell több, kivéve ha utcán is úgy mész, hogy végig melegen tudod tartani, akkor jöhet az EPFA. A gyárinál jobbnak éreztem, igaz annak kicsit "megégettem" a felületét eringen. Az ebcvel csak 1x voltam Hringezni, abban a 4 és fél körben amit az esésig mentem vele, nagyon jó volt. Az újba is ez kerül, csak itt annyi a különbség, hogy a tárcsák is cserések lesznek, mert elkezdtek lógni picit. Kíváncsi leszek mit tud majd fém fékcsővel, új fékolajjal, EBC betéttel és tárcsákkal.
Csicskák vagytok Jövőre ezzel az egy dugattyús fémfékcsöves rendszerrel megyek. Hidegen 100% os és ahogy melegszik tovább nő a fékteljesítmény.További előny hogy melegíti a gumit és 1 féktáv alatt letisztítja a futófelületröl a boxutcában felszedett dzsuvát. Ugyhogy jövőre kifékezek mindenkit utcán és pályán is
Hát ha csak gurulgat az ember akkor nem. Vagy nálad a fékezésnek 2 állása van? Vagy hozzá sem nyulsz a karhoz=nem fékezés. Vagy minden kanyar előtt koppig húzod=fékezés. ?
Viszont ilyen csicskak vagytok szoveggel inkabb tajparasztnak tunsz, mint humorosnak
figyelj már te versenyző-e vagy mondjad máááán? ha 40 fölött mész ne szóljunk egymáshoz kösziiii
az enyém akkor jó ha wd40 be csúszkál a bovden, nem jó ha korrodált és szorul!
a tiédhez meg jó vastag bőr kell az ember talpára, ehj ehjjjj