Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó de ő ezt kétszer cserélné. Előbb új fékbetét, fém fékcső, fékpumpa stb., majd amikor ez nem segít féktárcsát és nyerget cserél, amihez új, fékbetét, fékcső, és fékpumpa kell majd!
Beszabehu...
Lent írtad hogy 3 kiló lenne a fék ha az egészet cserélnéd. Kiszámoltam neked, hogy 173-ba megállna új féktárcsákkal, fégbetéttel, fékcsővel és hssznált nyergekkel és pumpával. Ez még faraghatò mert nagy bermbo pumpával számoltam nam az eriggyével...
Forumon? Oo azt nem szabad, itt kurva kemenynek kell mindenkinek mutatnia magat
Na most már jó lesz ha becsicskulsz!
Veled ellentetben nekem leesett, hogy poenkodni probalsz
Viszont ilyen csicskak vagytok szoveggel inkabb tajparasztnak tunsz, mint humorosnak
Nem ment át a humor faktor ?
Jut eszembe, nekem EBC HH volt a régiben, sztem utca-pályanap használatra nem kell több, kivéve ha utcán is úgy mész, hogy végig melegen tudod tartani, akkor jöhet az EPFA. A gyárinál jobbnak éreztem, igaz annak kicsit "megégettem" a felületét eringen. Az ebcvel csak 1x voltam Hringezni, abban a 4 és fél körben amit az esésig mentem vele, nagyon jó volt. Az újba is ez kerül, csak itt annyi a különbség, hogy a tárcsák is cserések lesznek, mert elkezdtek lógni picit. Kíváncsi leszek mit tud majd fém fékcsővel, új fékolajjal, EBC betéttel és tárcsákkal.
Showder Klubban nem akarsz fellépni?
Csicskák vagytok Jövőre ezzel az egy dugattyús fémfékcsöves rendszerrel megyek. Hidegen 100% os és ahogy melegszik tovább nő a fékteljesítmény.További előny hogy melegíti a gumit és 1 féktáv alatt letisztítja a futófelületröl a boxutcában felszedett dzsuvát. Ugyhogy jövőre kifékezek mindenkit utcán és pályán is
Óvatosan! Nehogy elmelegítsd!
a 40et éppen éppen h túllépem, de csak a két egyenes végén
lesz mit, főleg ha te nem fékezel kakucson


figyelj már te versenyző-e vagy mondjad máááán? ha 40 fölött mész ne szóljunk egymáshoz kösziiii
Majd rakok át az arcomról a talpamra
nem is tudom, hogy melyikőnké a hatásosabb......

az enyém akkor jó ha wd40 be csúszkál a bovden, nem jó ha korrodált és szorul!
a tiédhez meg jó vastag bőr kell az ember talpára, ehj ehjjjj
Én így nyomtam már idén is (Kakucson még ez se kell )
én ezzel a fejlesztéssel készülök jövőre a pálya ördöge lenni
A helyedben inkább aludni mennék, de ahogy érzed
Hmm...pedig annyira igyekeztem Mindjárt kimegyek a garázsba és bakon elforralom az elsőféket.Hátha megnyugszom
Őszintén? Nem igazán de ha magadnak tetszett az épp elég
Nem volt elég humoros a válaszom?
Látom nem jött át a "humor" faktor...
Hát ha csak gurulgat az ember akkor nem. Vagy nálad a fékezésnek 2 állása van? Vagy hozzá sem nyulsz a karhoz=nem fékezés. Vagy minden kanyar előtt koppig húzod=fékezés. ?
Na jó, nem az elmelegítésre mentem , még az E-ringen is jó volt a gyári fékrendszer... mondjuk ott sincs igazi masszív féktáv...