Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

óó dehogynem, ha vagy 4 körön keresztül húzod, taposod folyamatosan

gyárit egyébként ott tényleg nem lehet
minden esetre ott a gyári fék nem melegszik el az biztos , próbáltam de nem tudtam elmelegíteni...
Kakucson fékezni se kell
Ezt nem mondtam egy szóval sem...nem értem hogy értelmezted ki ezt a hozzászólásombol
Gyerekik mingyá kiderül hogy nem tudok semmit. Nem már én csak az elsöt melegítem el..... imádok itt lenni köztetek, itt mindenki tud motorozni. Beszarok.
Mondjuk azóta már tudom, hogy esélye sem volt szegénynek, mivel az olaj viszkozitása és a légrés is sz...rul volt beállítva a telóba...
Sztem Mo-n belül közúton elmelegedő fék az vezetéstechnikai probléma vagy valami komoly műszaki probléma miatt lehet...
Laci , nem is tudtam hogy Peri így felgyorsult...
Vezetés technikáról:
Két éve egy futómű specialista egy napot gumizott a motorom beállításán az én visszajelzéseim alapjàn, este felé aztmondta hogy tanuljak meg motorozni mert ez nem lehet... egyébként a napot követően nagyon sokat javultak a köridők, de korán sem éreztem ezután sem tökéletesnek a motort...
Aki nem kakucsozik 44-et, az nem tud semmit? Gondolkozz
A közúton elmelegedő hátsó fék semmiképp sem normális jelenség.
Persze ha az első helyett használod nyilván el fog menni.
Hiszen a 310/320-as, 4/6 dugattyús, dupla tárcsát váltod ki egy 220mm-es, egytárcsás, egydugós fékkel. Ne csodálkozz ha elmelegszik.
Peti se ért hozzá! Azt se tudja mi az hogy fék meg kanyar Fos 44 es időket megy Kakucson...hát egy ilyen magyarázza el hogy kell fékezni?
Akkor nevezd nevén az embereket, ennyire egyszerű
Nyugi srácok, szerintem rám gondolt Peti. Nem nagyon csíp engem. Megjegyezném hogy nekem semmi bajom veled, de nem értem miért írod ezeket amikor még soha nem voltál velünk motorozni? Én értem hogy te pályázol meg egyéb, de attól függetlenül nekünk is lehetnek ilyen gondjaink ha hiszed ha nem. Másodsorban pedig, nekem az "ebay-es tárcsákkal" semmi gondom nem volt és igen 300V volt a motoromba.:) Ha ez téged zavar akkor egye fene, nem fogok rajta sokat rágódni. Engem igazából az sem nagyon érdekelne ha tepertőzsírt raknál a motorodba, ha te úgy gondolod hogy az a jó bele akkor nekem is jó. Végszóra pedig, szerintem egyikőnk sem gondolja magát "sztárpilótának" mi csak szimplán motorozunk és inkább élvezzük. Az hogy ki és miként és hogyan szeret motorozni az mindenki döntse el magának, nem másért motorozunk hogy majd ő mit fog szólni. Én ennyivel lezártam.
A komment nem általános, de nagyon sok emberre igaz. Én csak azokról nyilatkozok akiket látok motorotzni és motogp sztárpilótáknak hiszik magukat.
Mivel szarul, de lelkesen motorozok mikor feltévedtem a hringre párszor volt, hogy beesett az első is, igaz egyenesben nagy gáz kanyar előtt nagy fék, de attól még elmelegedett.
Ha régi az olaj az sok esetben melegedhet, nem véletlenül kell bizonyos időközönként cserélni, viszont az autó az 1000-1500kg, nem egy 150 kilós motor, össze sem lehet hasonlítani a kettőt.
Szint úgy Norbi sem. Nem hiába dolgozik az R17-nél, szerintem van egy "kis" affinitása a dolgokhoz .
Nem akarok vitát szítani, de pl. RGWZOLI pont nem az
`5 fokon túrázó` emberke. Van tapasztalata elég.
Neked még sosem melegedett el? Ugyan nem gixerezek, de épp a hegyekben nedves úton már többször elment a hátsó. Autónál szintén, persze régi fékfolyadékokkal.
Ezt megkaptuk . De tudod mit?:) Legyen igazad!
Ezt nem hiszem el hogy ekkora baromságokat írogattok fórumokon.
Elmelegedett a hátsó fékolaj? Ráadásul a bükkben?
Ha ezt versenypályán tapasztaltad volna (első féknél, ahol 2-3 perc alatt 10-15 alkalommal kell megfogni 150 feletti tempóról egy motort) akkor azt mondanám hogy talán! ismétlem talán felmelegedhet annyira. De 5Fokos dőlésszög mellett motorozgatva a szétfagyott és taposott kátyús utakon aligha mennétek annyira hogy melegedési problémák legyenek.
Nem értem hogy miért kell a népet hülyeségekkel okítani. NEM (!) versenyzők vagytok, akik a végletekig használják a gép illetve a saját képességeiteket, hanem mezei utcai kirándulós motorosok, akik 120nál jobban nem mennek a motorral mert "sokat eszik a motor". Attól mert 3 havonta egyszer odahúzod a teligázt, amit egyébként egy 5 éves hülyegyerek is megcsinál az egyenesben és lenyomsz egy 1,2es 10éves opel astrát, attól még nem használod ki sem a fékolaj, sem a gumi, de hihetetlen amit mondok még a motorolaj képességeit sem.
Lehet osztani az észt hihetetlen extrém tapasztalatokról, csak éppen az utcai motorosok 95%-ának fogalma nincs mi az hogy kihasználni a motor képességeit. Jelentkezzetek a hungaroringre, a 125ös motorosok körbefognak motorozni és sírva mentek haza a haverjaitokkal.
(nem szoktam kommentelni a baromságokat, de amiket lenyomtok az már fáj!)
Ez ugyanígy igaz a régebbi "ebayes kínai brembóra, a motul 300V-re, valamint a "kihasználtuk a gumi képességeit"-re. (közben meg 5-7 cmes majrécsík van a gumi oldalfalán, mert igazából csak egyenesben motoroztok, de olyan kommenteket írtok mint akik hivatásos tesztpilóták, vagy profi versenyzők)... Gondolkozzatok már mielőtt baromságokat kezdtek írogatni, mert vannak itt igen kezdő emberek is, akik majd az ilyen "tapasztalt emberek" miatt fognak megvenni számukra teljesen felesleges és értelmetlen dolgokat...és ne adja isten de az ebayes féktárcsával majd esnek olyat mikor megadja magát hogy nem is biztos hogy a mentőt kell majd hívni...
EBC HH! Volt Brembo betétem és hiába a nagy név egy rakat gané az egész. Sokkal jobb volt nekem a fékhatás az EBC-vel mint a Bremboval!
Bírta a meleget

Én nagyon nem nyúlok hozzá, kap egy 5.1 Motult, fém fékcsövet meg betétet ha hajlandó lesz a gyári Tokico elkopni.... biztos keveset fékezek

Na és itt a KÉRDÉS! Brembo SC vagy EBC HH ? utcára is pályára is.
Az már más hogy azzal jöttem fel . De fékolajcsere után már ez sem okozott neki gondot.
Azt ne felejtsük el mondani, hogy Dávid barátom Te képes voltál csak hátsó fékkel feljönni, lilulásig melegedett hátsó tárcsával

Sokat fékezel :P Tavasszal korrepetálás és irány a pálya !
addig markoltatom veled a féket míg orra nem esel
*Összehasonlításképpen

Nehogy belém kössetek.