Összehasonlítás képen, a sima DOT4 olajnak 230° a forráspontja és az 5.1-nek pedig 270°. Na most a RBF660-nak pedig 325° ami még mindig DOT4. . Szerintem itt jön képbe a minőség .
Sot, a tul jo palya betet meg mar utcara se jo, ha nem uzemel jol hidegen
Fekolajat meg csak azert kerdeztem, mert olvasni ezt is azt is. De amugy ahogy neztem az rbf660 tudja azt, mint sok 5.1, sokat palyan is ezt hasznaljak.
Nekem az RGV-nek, meg a 750-es Gixxrenek is kipurcant a hátsó féke egy egy kiadósabb Bükki kanyar lefeléjében.
A Gixxerben már RBF 660 van, azóta nagyon jó lett.
Igaz, a szezon végén vagy kétszer már elkezdett megint puhulni, de ez már a tárcsa+betétcserére figyelmeztető jel.
Jövőre RGV is megkapja, csak ajánlani tudom a 660-ast is
Hát sajnos ebbe nincs úgy tapasztalatom. Abba viszont sajnos van, hogy anno a SRAD-ba amit az autósboltba lehet kapni Shell fékolajat raktam.. Majd elmentünk Bükközni, és amikor már eléggé benne voltunk a dolgokba, azt vettem észre amikor használtam volna a hátsó féket hogy nincsen mert elmelegedett az olaj...... Na akkor megfogadtam, hogy ebből is minőségit kell venni. Majd utána mikor kicseréltem ilyen már soha többet nem fordult elő.
A kevesebb lóerő (már ha 178at lehet kevésnek nevezni ) kevesebb bajt tud okozni, mint a szar fék. Na de kinek mi a fontos Tavasszal kiderül mennyit javul a fém fékcsőtől, új fékolajtól, takarítástól, aztán jöhet a betét-tárcsa.
Bárdiban dot 5,1 nincs 1000Ft, de nem szabad összeönteni a 4-l.
Főleg a hátsót! Túl szűk, gixszerrel max. 2-es végig.
Fekolajat meg csak azert kerdeztem, mert olvasni ezt is azt is. De amugy ahogy neztem az rbf660 tudja azt, mint sok 5.1, sokat palyan is ezt hasznaljak.
A Gixxerben már RBF 660 van, azóta nagyon jó lett.
Igaz, a szezon végén vagy kétszer már elkezdett megint puhulni, de ez már a tárcsa+betétcserére figyelmeztető jel.
Jövőre RGV is megkapja, csak ajánlani tudom a 660-ast is
http://motorinfo.hu/images/11220-hasznaltteszt_buell_1125_cr_belepo_a_harcosok_klubjaba/6-11220-hasznaltteszt_buell_1125_cr_belepo_a_harcosok_klubjaba.jpg