Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na azé ott van a "csak a gyávák fékeznek" azzal mivan?
Azért az vicces, hogy végre van egy ember aki elsőként a fékre akar költeni nem pedig a felesleges +lóerőkre és már ezért is lebasszátok!
Olivér! Ha szarnak érzed a féket addig ne állj le amíg jó nem lesz! Ne törődj senkivel, és ne érd be félmegoldásokkal!
Latod, ezert tartom ezt okoskodasnak. Szted ha ra akarok szanni egy nagyobb osszeget a fekre, akkor pont az olaj, benzin, stb.bol fogom elvenni? Nem fugg ossze a ketto nalam, azok ehez kepest allando koltsegek, ha ilyen dolog felmerul vkiben akkor az ne tartson motort, mert nem tudja fenntartani. A fek, kipuff, barmi extrazas mar csak plusz nem kitelezo kiadas ezeken felul. Az mondjuk teny, ha a feket megcsinaltatom tarcsastol akkor a kipuff vasarlas tolodik, mert az is 200, plusz pc, padolas stb. De inkabb igy vagyok, hogy a fekem legyen fasza eloszor. Bar azt tudom h itt sokkal menobb lennek a mert loerokkel mint egy jo fekkel
Kibaszottul kemény vagy bazmeg !

Ne kapd fel a vizet Csak annyit akartam kinyögni, hogy én a helyedben inkább benzinre, olajra, pályára (egyéb nem várt, kiadásokra, hogy ne július elején kelljen idegeskedni, ha gubanc van) spórolnék, és minél több km-t belehajtani a gépbe, hogy fejlődj, már ha ez a célod.
u.i Tanács egy gumifüstös okoskodótól
jogos ebben ne kössél kompromisszumot. A fórumosok nagy része nem próbált még rendes fékes motort pl. aprilia touno, ducati 1098, rs250.
Fingjuk nincs mekkora a különbség egy 310-es és egy 330-as tárcsa között (nem méretben).
A váltótól mintha hallottam volna, hogy 1-2 esetben volt vele gond, ugyan úgy mint a másik vágyamnál, a 350znél. Viszont az a motor épp, hogy bírja a hajtást meg a fordulatot, nem véletlen tartja így az árát. Hozzá képest az M3 betegágy, mondjuk itt is inkább a futómű meg az smg váltó miatt. Bár én kézit vennék, azok az smg-k még nem voltak olyan jók, mint az újabbak. Egyenlőre elvagyok a TSport Yarissal, csak alig férek bele
s2000 csak akkor megy ha szétforgatod, akkor meg el is pusztul. Nézzél mást. váltót tudok adni bele. Túlárazott kocsi, akárcsak egy m3.
Nem feszülök be, csak nem szeretem az okosokat, akik jobban tudják h mi jó nekem, mint én magam. Meg különben se azt írtam h egyből mindent kukázok és cserélek. Ha pl rá hallgatnék, akkor az új csoda betéteket kukázhatnám nyár közepe-vége felé, mert addigra a tárcsákat is cserélni akarom a lógásuk miatt. Összeszokni max a teljesítménnyel kell, a régi fékje ehhez képest egy álom volt. A szart meg nem akarom megszokni.
Ne feszülj be rögtön,csak jószándékúlag mondják hogy lassíts le a költekezés előtt és szánj időt az összeszokásra.
Picit viccesre sikerült de igaza van.
Persze ha én is csak gumit füstöltetnék, ahhoz elég lenne
Nem variálok túl sokat, csak előre gondolkodom. Lehet neked elég lenne amit mostani állapotban tud, nekem kevés, úgyhogy engedd már meg légy szíves, hogy megkérdezzem a hozzáértőbbeket, mit ajánlanak
Gyúrok eleget így is, az itteni sok 100 kilós emberrel szemben az én ruháim nem hasban szűkek
Túl sokat variálsz ezen a féken. Gyáriba lucas szinteres betétek,
jó fékfolyadékkal + esetleg fémhálós fékcső. Ha esetleg
így sem bírod húzni, akkor gyúrjál, az olcsóbb .
Köszi az infókat! Nekem ugye a fékcső már meg van, hullámos ebc tárcsát és HH betétet fogok rárakni minél hamarabb. HH volt a régiben is, nagyon bejött. Az epfat nehéz melegen tartani utcán, az alföldön kevés a kanyar Fékolajnak pedig Motul RBF660 dot4 a terv, reméljük ennyi változtatás meghozza az eredményt. Ha még mindig nem az igazi, jön az RCS19 brembo
Úgy úgy, lenne már, ettől a szar időtől falnak megyek
Ha segítséget jelent a választásban: én a következő szezonra ebc epfa betétre voksoltam (fékcső is cserélve lett, nyergek takarítva, elf 5.1 folyadék). Csak hazajöttem vele (kb 35 km) de tetszik. Be kell melegíteni, de majdnem taknyolás lett a vége még november elején Csak lenne már tavasz
Nem versenyezni akarok vele, meg 20 körön keresztül hungaroringen tempósan menni ugyan olyan fékhatás mellett. Annyit akarok elérni, hogy ezzel is egy ujjal olyat tudjak fékezni, hogy jöjjön fel a hátulja féktávon. A k6 600 fém fékcsővel, EBC betéttel tudta ezt a ringen, 5 kör alatt amennyit mentem vele még a fáradás jelét se mutatta. Nem akarok felesleges százezreket olyanra költeni, amit nem használok ki. Ha mindent cserélnék egyszerre akkor az minimum 300e. És akkor még nincs normális kipuffom, bukógombám, ez az amaz. Ha minden más már költségmentes lenne, akkor nem sajnálnám rá a 300at.
Hát én oda locsolnám a pénzt oszt megvennék mindent. Oszt jó minden. Nem szaroznák. Ez olyan mint ha hülyegyereknek egyenként adogatod a cukorkát.
Miért? Nem így van ahogy levezettem?
Hííí bazd meg nem vagy egy könnyű eset.
Elvileg jó én használtam is egy szezont így, de 45 fokban meg kell csavarni a csövet és így megcsavarodott megfeszült állapotban marad, ami nem igazán egészséges, ez idegesített is így lecseréltem. Ismerek olyat aki több éve így használja, de semmi gondja, az említett problémával + nem foglakozik.
A féknyereg alá viszont egy 3 mm-es hézagolót kell tenni, mert kisebbek a lábai a nyeregnek. Lehet anélkül is használni, de nekem a lötyögős tárcsánál érintette a szegecseket a betét, ami megint nem egészséges...
Privát elérhetőségedet nem találtam, itt van nyilvánosan, hátha másnak is kell: http://danger.hu/webshop/products&id=834
Tudnál nekem privbe linket küldeni a rendszámt.tartóról?
Nekem elég az 1.9 virsli legtöbbször nejem megy vele alig ülök benne. Motorra meg nem hajlandó felülni, így sokszor külön megyünk egy helyre.