Gsxr 1000 k5 motoromra vettem sportkipufogó rendszert és feltűnt, hogy van rajta lambda szonda csatlakozó. Viszont a gyári rendszerbe és a motoron egyáltalán nem volt lambda vezeték, csak EXUP motor volt ami ki lett kötve, mert ugyebár sportkipufogón rendszeren ez nincs. Viszont a LAMBDA szondát utólag kell beszerelni vagy nem szükséges, hagyjam ledugózva a kipufogóba redszerbe a csatlakozónyílást? Dyno padon behangolták az injektorokat és sport légszűrő is került bele, viszont erről nem kértem tájékoztatást.
Ez a terv amit leírtál, viszont betétet csak akkor kap, ha majd 2 tárcsát is veszek rá. Először a fékre akarok költeni, csak utána erőre (mármint kipuff meg hozzápadolás, semmi extra).
Van ismerősöm aki kawa nyergeket rakott fel, plusz cbr1000rr munkahengert, elmondása szerint nagyon jó lett a fék.
Ne agyald túl a dolgot tedd fel a fékcsövet,,takarítsd el a nyergeket úgy hogy enni lehessen rajta,tegyél bele jó betétet,és ne carbonos hiperverseny cuccot csak jó minőségű szintert,rendesen légtelenítsd firiss dot 5.1-el és nem lesz gond.
Megjegyezném halkan és csak félve hogy ha megegyeznek a méretek akkor a régebbi zx 10-esek nissinjei igwencsak jó cuccok,és ott nem oldalt,lenn van a cső kivezetése,még az is lehet hogy passzol a fékcsöved hozzájuk.
De ez elmélet,fene tudja gyakorlatban hogy van.
Fasza! Jó ez a fék upgrade dolog. Gondolkodtam, hogy lecserélem a gyári betéteket is a fékcsövekkel együtt. Viszont mivel a tárcsám elkezdte az előre hátra lötyögést (még csak épp 1 milit kb), az új tárcsához mindenféleképp vadi új betétet kell rakni, így azt majd egyszerre cserélem tárcsástól. Ha még mindig nem jó eléggé a fék, akkor jönne a brembo munkahenger, amivel együtt kukázhatnám a még nem megvett új fékkaromat (plusz kéne hozzá passzoló kuplungkar is). Gondolom itt még a fékcsővel nincs probléma, jó hozzá a gixerhez való. Ezek után ha még féknyerget is cserélnék, akkor kuka a fékcső, kuka az új betét, lehet mindkettőből újat rakni. Egyre faszább
Aztán következőleg jön valami más valami új. Azt azon is el lehet gondolkodni és ezt így tovább... áhh én ezekben nem hiszek. Mindig lesz újabb amit te vagy akár más nem tud majd menteni. LUTRI
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy van egy k7 1000- és hidegen dadog valamiért állítólag azért mert nincsen benne az exup szelep valakinek esetleg más ötlete vagy tavasszal szerviz!
Amikor beállították nem dugtak ott be semmit?
Fém rendszámtábla tartót.
Xenon szettet.
Valakinek van írjon köszönöm!
Gsxr 1000 k5 motoromra vettem sportkipufogó rendszert és feltűnt, hogy van rajta lambda szonda csatlakozó. Viszont a gyári rendszerbe és a motoron egyáltalán nem volt lambda vezeték, csak EXUP motor volt ami ki lett kötve, mert ugyebár sportkipufogón rendszeren ez nincs. Viszont a LAMBDA szondát utólag kell beszerelni vagy nem szükséges, hagyjam ledugózva a kipufogóba redszerbe a csatlakozónyílást? Dyno padon behangolták az injektorokat és sport légszűrő is került bele, viszont erről nem kértem tájékoztatást.
Ha valaki tudja előre is köszönöm!
Páran gyártanak fékeket,esetleg haribon gondolkodtál.
Van ismerősöm aki kawa nyergeket rakott fel, plusz cbr1000rr munkahengert, elmondása szerint nagyon jó lett a fék.
Csak árányszín.
Daytona 675-ös a nissin.
Megjegyezném halkan és csak félve hogy ha megegyeznek a méretek akkor a régebbi zx 10-esek nissinjei igwencsak jó cuccok,és ott nem oldalt,lenn van a cső kivezetése,még az is lehet hogy passzol a fékcsöved hozzájuk.
De ez elmélet,fene tudja gyakorlatban hogy van.
A fittingek állása igencsak más.
(k5 1000-hez kéne)
Vagy gáz ha úgy mosom ki a blokkot hogy ezt nem szedem le?
http://www.kepesmotor.hu/ruha_...