Az S2000 ára úgy elindult felfelé, ott is már 5 milla körül van ami normális németben. Nem azt mondom, hogy olcsó megvenni, de egy M3 fenntartása adókkal meg mindennel együtt rettentő magas. Pedig autószervizünk van, de így is fájna 1-2 javítás.
Motorvásárlás előtt gondolkodtam, hogy várok-e még pár évet és akkor S2000 vagy M3. M3 viszont szigorúan hétvégi autó, nem olcsó a fenntartása. Bár ezé a seggrakétáé se
Május végén próbáltam az R1200R-t má nem is figyeltem miket kapcsolgat indulás előtt az értékesítő, nem is érdekelt mert már röfögtettem az aprókavicsot. Nagyon jó, majd lesz ebből is 10en éves nemdohányzó nőigarázsból.
Tudnám, hogy tuti nem szarik be a motorja, akkor nagyon rákívánnék pedig egy S1000RR-re
Ismerősömnek a K2 600-ba esett bele. De legalább ott nem vmi 2 milla az árajánlat a javításra
Ha új rendszámtábla tartót akarsz akkor nézz szét a Danger Bikenál, én onnan rendeltem, állítható dőlésszöggel, ha akarod akkor a prizmát is felrakhatod hozzá. Xenont meg én se erőltetném, a helyzetjelzőket kicseréltem osram ledekre, a tompított meg a táv kapott Osram Nightbreaker izzókat. Itt a tartóról a kép, be is tudod hajtani teljesen a farokidom alá...
Köszönöm, tavaszra még szebb lesz, gyűlnek hozzá a cuccok
Pár tekerés a karbin és megy mint a meszes.
Ja hogy nincs karbi,azse baj nála.
Ismerősömnek a K2 600-ba esett bele. De legalább ott nem vmi 2 milla az árajánlat a javításra