Vegulis ilyen babazsuros csuszatolasnal menthet,de egy kemenyebb pofaraesesneltobb kart okoz mint hasznot.
En egy napig kuzdotem mire kiszedtem a gorbult csavart ami tartotta azt a hulye gombat,ha elakad tori a vazat.
Amugy spec a robira tettem eloszor fel,majd le atkonfiguralva felment az sv-re,majd azt is atkonfiguralva gsxr pumpahoz alakitottam,regi gsxr feknyergekkel.
!majd eladasra visszaalkitva eredeti nyergekhez passzitottam.Egyszer nem folyt,tort siman birta.
Ezutan maradt par fitting es egy meter cso ami a mostani radialis ancug kialakitasanal kapora jott,a ketdugos nissinek helyere jot ket radialis nissin nyereg,capat megszabaditottam az R1 felso pumpajatol raugrott a cso vettem fel metert meg es az is megvolt,ez negyeve fenn van nulla szivargas es tores.
Ezt a katyvaszt gyaribol vagy rendeltbol nem usztam volna meg 18e bol.
Szerszamigeny 1 db 11-es villaskulcs,1 db 11-es furoszar ez illett a fittingbe es lehetett lefogni,dremmel vago,csipofogo.Mind speci cucc.
A motorbolt meg tolem egykilometerre.
Kattingatni a mostani vilagban tenyleg konnyebb,csak en jobban szeretem a regebbi vilagot picit,es neha.
Aze az ebay nagy talalmany.
Fel ora? az tenyleg eleg gyors. Csak irtad, hogy neked se mindig sikerult elsore. Ugy mas ha vki megcsinal heti egyet, de akinek 2 evente kell egy fekcso az sztem nem fog 5ezer forint miatt nekiallni probalkozni. Arrol nem beszelve h szaladgalni a cuccokert, szerszam is kell hozza (igaz csak egyszer kell megvenni, vagy ha van polcon amugy is akkor egyszer se). Nekem hulyeseg lett volna nekikezdenem farigcsalni, nyomtam ket gombot es 18.800ert aznap delutan itt volt, Goodridge, ami sztem nem is rossz.
én meg mindig bontottat vettem......vagy ugy vettem motort hogy rajta volt bár volt mikor keresgettem a K4-re.....de most van szögre akasztva busáé meg K4-é is
Hat nem tudom, nekem meger pluszban 5000 forintot, hogy nincs benne kockazat, hogy elcseszek vmit, garancia van ra es marad idod masra (pl dolgozni, ahol ennyi ido alatt jobb esetben megkeresed a kulonbozetet)
En egy napig kuzdotem mire kiszedtem a gorbult csavart ami tartotta azt a hulye gombat,ha elakad tori a vazat.
Bukogomba arra jo volt hogy faszan fel tudtam ra rakni a labam piheneskent.
!majd eladasra visszaalkitva eredeti nyergekhez passzitottam.Egyszer nem folyt,tort siman birta.
Ezutan maradt par fitting es egy meter cso ami a mostani radialis ancug kialakitasanal kapora jott,a ketdugos nissinek helyere jot ket radialis nissin nyereg,capat megszabaditottam az R1 felso pumpajatol raugrott a cso vettem fel metert meg es az is megvolt,ez negyeve fenn van nulla szivargas es tores.
Ezt a katyvaszt gyaribol vagy rendeltbol nem usztam volna meg 18e bol.
A motorbolt meg tolem egykilometerre.
Kattingatni a mostani vilagban tenyleg konnyebb,csak en jobban szeretem a regebbi vilagot picit,es neha.
Aze az ebay nagy talalmany.
Es nem cseszem el,mint mondtam 6 eve van ilyenem.
Bar mindenki olyat vesz amit akar.
Mondjuk legalabb kanyarodni meg kene tanulni.
talán kétszer már körbetennem rajta, persze mind két irányból...
Majdnem nekialltam vizesest fotozni mire rajottem hogy nem a krimml-nel vagyok.
Es erosebb mint a 75 loeros sarga rettenet.
Nameg hat HONDA.
inkább ilyesmi.
Ez se ideális de állítolag elpusztíthatalan,és ha nekem nem sikerül akkor még el is adhatnám túristáknak.