Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem mondanam palyagepnek a tervezett cuccot.
Valami olcsobban beszerezheto 600-ast tervezek.
Max 350.
Igy konnyebb kiszallni belole ha nem jon be vagy ha gombocba gyurom mintha egy masfelmillas angol gyoszt dobok el.
Az ketkilo ha csak megcsusztatom a soderagyban.
Mééé? Esetleg lesz valami pályagép?
Azert kivancsi leszek bejon e a low cost palyas tervem.
A jobb kormànycsutkán található dolgok többe kerülnek mint az én motorommm...
Én is jobban bíznék ebben de kis pénz kis muzsika.
Amúgy a sradon nekem is olyan volt, sok szétszerelés esetén a szorító csavar hajlamos hosszában elrepedni, és a roppantó gyűrüt mindíg cserélni kell...
Egyébként nem volt vele gondom, de jobban bízok a géppel préselt verzióban...
Nem árt auz árával tisztában lenni,egy szorító anyát eltörtem,és azok a réz bizbaszok is fogytak rendesen mire patentül beállítottam a fittingeket.
De ha nem vagy bátor Oszi a venhill csövekre esküszik.
Olcsó,jó és TÜV-ös.
Pffff... benéztem, a fittingek kompletten vannak, én szoríó csavart és roppantó gyűrűt is számoltam pluszban...
Jönne...
Hogy?
Nos egy traktorszerelő tud sokkal viccesebbeket is.

Amúgy nem nagy dolog egy 11-es villáskulcs,kombifogó,valami vágó cucc (én dremellel estem neki) és egy jó csípőfogó meg egy 11-es fúrószár kell.
Nekem 18-ra jónne ki...
mna ezt eszembe fogom tartani hogy te tudsz ilyet
Párat összedobtam már.
1900.-/fitting ez 4x 7600.-
Hasalóson 90 centi cső+45-50 centi átvezető az legyen 1,4 méter 450 forint/10 centi.Ez 6300.-.13900.-
Ismerős pályázott vele no problem én 6 éve raktam fel semmi gond.
De senkit nem akarok rádumálni.
Én simán felrakom amikor lesz pályaszörnyem ha úgy adódik.

Amúgyis csak a gyávák fékeznek.
Nemigazánnn... inkább a hivatást tükrözi
Aki ismer tudja mi a stájsz...
Ööö... izé... nemtom de ahogy számolgattam az is 18 körül lenne...
Maradt otthon egy raklap narancs festék?
Mondjuk a csavarosból kijön 14e-ből és egy óra meló a fékcső.
Sztem felesleges próbálkozni, cseréld egyszerre az egészet ösztcsááá...
Én először:
fékcső
azután
fékpumpa
és végül nyereg
de jó csak akkor lett mikor mindent kicseréltem, bár igazából csak a H-ringen éreztem hogy kevés a gyári...
Gikszer 1.0 verzió pár éve..
egy ÚR vagy

majd kolléga gépén rosszalkodok kicsit
És szted milyen sorrendben érdemes hozzányúlni? Azon kívül, hogy egyszerre Tárcsát amúgy csak a kb 1milis előre-hátra lógás miatt cserélnék.
29-ért tudok most is.
Egyébként 35-40 között szokott lenni.
Unix Nr: 10556236
Karbon színű, 18.403,-
ehjj, sajátomra nem találom meg a cikket

a többi nekem is megoldott