Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eleje vége kicsit fura, műszerfal csúnyácska és kicsit átláthatatlan nekem. A kémfotón jobban tetszett külsőre, de olyan mint a k5, először képen csúnya, aztán élőben meg már tetszik
Biztos nem egy K2 méretre, de meg lehetett szokni a k8-at is.
Az újítások sora izgalmas, remélem lesz Egerben tesztvezetés
Miért? Agilis, támadós gépnek tűnik, ami könnyű. Van egy gyanúm, hogy erő is lesz benne. 205 vakarcsot írnak.
Concept... Prototype...
sztem még tuti nem végleges!
blokkjára nagyon kíváncsi leszek
MCN egy olcsóbb változatot is rebesget...
Sajnos. Nincs ambícióm venni belőle, de eddig az ez és az új Kawasaki tetszenek. És ez jó jel így 10 év után. Valami kezd rendbe jönni Japánban. Az S1000RR még mindig nagyon komoly licitgazda, de most már kezd helyre állni a rend és ez tetszik. A galériákban mindenki fikázza, de minél többször ízlelgetem ezteta masinériát, annál jobban "átjön". Lehet, hogy ez egy tényleg élesre fent gixxer lesz?
Az új Gsxr 1000 is jó vita téma lesz. Szerintem jól elbaszták...
Jól níz ki! Alattad minden új motor törpe lesz.
Hogy tetszik az új GSX-R1000, így frissibe` ?

Szerintem nem rossz, bár félek, hogy nagyon törpe lesz.
Köszönöm!
Háde jó idő volt ma. 21 fokot írt a telóm. Hogy igaz e azt nem tudom mert a műhelyben voltam...

Nem semmi vagy hogy melegen tudod közúton tartani....
Na igen, pont ilyenekre gondoltam. Végtelenségig lehetne rajtuk vitázni
Ó, dehogy is nem. Én ma is voltam vele, simán fogott. Igaz 10km-en keresztül csak kapart, de utána bemelegítettem és ment mint a sakál.
szép állapotúnak tűnik gyors ránézésre.
Pályagumi nem való közútra! Castrol olaj egy szar! Télen érdemes idön ként beindítani! Petróleummal tisztítsd a láncodat!

Nah lehet válogatni!
Sziasztok! Egy kis segítség kellene! Erről valaki tud valamit?: http://www.jofogas.hu/veszprem/Suzuki_Gsx_R_1000_38657843.htm?first=1
Fel kell dobni valami témát amin lehet vitázni és egyből lesz élet
De nagy a pangás...
Szörpizni mentetek
Én is csúszok 2 évente egyszer átlagban, úgyhogy jövőre nem fogok elesni
12-ezerrel vette a cimbim annak idején és annyi baja volt,hogy az előtte lévő tulaja (első gazdájától lett véve) füvön megcsúsztatta és az egyik oldalsó idomon volt pár pici karc,de több mint 100-ezer lett költve az egy idomra,hogy teljesen gyári (felni festésen kívül) és hibátlan legyen a motor. Ezek után már nem lett volna olyan...
Kár érte, ezt még könnyen talpra lehetett volna állitani. A történet végén valahogy nem lepődtem meg.
Komolyabb baja nem lett és a motor váza sem sérült,de eladta törötten,mert előtte hibátlan volt a motor és nem volt kedve vele foglalkozni. A szép az benne,hogy pár hónap múlva láttuk fönt a Hahun a motort kevesebb km-el, sérülés mentes állapotnak hirdetve
Sajnos megesik. Kolléga megúszta? Telók, váz nem sérültek? Az enyém is hasonlóan nézett ki nemrég.
Cimbim 100-körül ment egykeréken amikor eldobta a gépet
Nyilván nem telefonáltam végig Mo. bontóit meg kerestem fórumokon és webes oldalakon :)
Utángyártottat meg nem akartam, azt azért hozzá teszem, mert azokkal tele az e-bay, ali meg hasonló oldalak.
Egyébként meg az se igaz ha törik nagyon törik, 200-al estem el és kb. 130000 a mociban a kár (balos idomok, dechni, lábtartó, váltókar, bukógomba, plusz polír az első elemeken), a ruhám meg kesztyűm viszont kuka.

Olvastam az óta "okos" hozzászólásokat, amihez csak annyit szólnék, hogy aki speed motorral repeszt akár közúton, akár pályán annál mindig ott a bukás esélye, ami a tempóval és a bravúrokkal egyenesen arányos.
Közúton még annyi zavarhat be, hogy nem csak magadra, a forgalomra is figyelned kell. És ha pl. bejön eléd valaki féktávon belül 200nál, akkor bizony perec van.
Az még ez után jön, mint sok más is még. Már azon is gondolkodom , mi lett volna ha olyan motort veszek ami nem lett volna egyébként tipp-topp...