There are 3 groups of ignition maps, a group being 4 maps, one for each cylinder. As shown above in the GSXR600 example you can assign any group to any gear. The stock GSXR1k is
Gear_ 1 2 3 4 5 6
Group 1 1 2 2 3 3
So the answer to you ignition map by gear question is; Yes, kind of.
Úgy tudod kivenni belőle a pólust, h ami keresztbe van rajta fehér baszás, azt ki kell kattintani. Ami van a képen azt kell benyomni(nem tudod kivenni belőle teljesen). Aztán ki lehet venni a sarut.
szia
van egy 220 oldalas remekművem a 03-04 1000hez ha gondolod átküldöm ha adsz egy email címet, de kék-piros vezetéket csak a speedometer és a sensor között láttam amiről azt olvastam egy kinti fórumon ha nincs kapcslat megbízhatatlan a km órád. mondom ezt úgy hogy életemben nem láttam wiring diagramot
de oszi majd megmondja egyáltalán lehet-e vagy tök fa..ság
Szín szerint a második sor balról a harmadiknak kéne lennie a piros/kék vezetéknek, ahogy fényképezted. Amúgy jól gondoltam +12V a vezeték, és valamihez köze lesz az tuti.
Szia,
Sajna a K3-4-nek szokása, h beázik a csati, és eloxidálódik a tüsi. Annyira az nem jó dolog.
Kéne, h melyik láb van kitörve a melyik csatiból.
Amit fogsz a Fekete/Barna az az exup kikötés miatt van.
Arról a helyről amit látsz.
A Piros/Kék az nem jó, h el van vágva. Az elvileg egy táp vezeték.
És a másik?-jár a motor megy pörög indul, valami hüde fontos szerepet nem játszhat, de mégis jolenne tudni hogy mié az a vezeték. Amit fogok azt énis az exup szelepre gondoltam a másikkal vagyok bajba :(
Na srácok most segitsetek! Adott gsxr 1000, k4 ma raktam össze a seggét elektronika idom stb feltünt hogy 1 láb hiányzik a computer lábai közül, bele volt törve a csatiba de ez nem friss törés szal igy mehetett a motor egy ideje. Söt annak a lábnak megkerestem a vezetékét kijött a csatibol a vezeték is. Az mi célt szolgálhat? Valaki kapcsolási razj alapján, illetve volt egy másik vezeték ami a kis rádugos sarustol volt kiszedve valahonnan az meg le volt szigetelö szalagozva . Exup szelep nincs már benne!
De miért viccelne ?
Láttam már olyat is, hogy az idomot nyújtották meg, mert úgy jobban nézett ki. Ha meg akarja csinálni, akkor csinálja, de meg mindig azt mondom, hogy a menetes szárakkal a tuti. Azokkal ossze tudja húzni fokozatmentesen akár addig is még elfossa magát a szimmering.
Nem bonyolult...könnyen kivitelezhető.. .könnyen leszedheto mindennemű bontás nélkül.
Ha epp mutogatja magát összehúzza, ha veri neki, akkor kiengedi gyárira és cso.
Feri profiljaban a Joci Kawajan megcsodalhato az eszköz Azon igen baszosra/kopposra le van tekerintve...
Hamar meguntad...
There are 3 groups of ignition maps, a group being 4 maps, one for each cylinder. As shown above in the GSXR600 example you can assign any group to any gear. The stock GSXR1k is
Gear_ 1 2 3 4 5 6
Group 1 1 2 2 3 3
So the answer to you ignition map by gear question is; Yes, kind of.
Rámegy az üa pumpa relére, a 10A-es fuel biztire, meg a műszerfalra, meg ugye menne a motorvezérlőbe.
van egy 220 oldalas remekművem a 03-04 1000hez ha gondolod átküldöm ha adsz egy email címet, de kék-piros vezetéket csak a speedometer és a sensor között láttam amiről azt olvastam egy kinti fórumon ha nincs kapcslat megbízhatatlan a km órád. mondom ezt úgy hogy életemben nem láttam wiring diagramot
de oszi majd megmondja egyáltalán lehet-e vagy tök fa..ság
Van műszered?
Rajzolj! Nagy csati? Hányadik sor?
Sajna a K3-4-nek szokása, h beázik a csati, és eloxidálódik a tüsi. Annyira az nem jó dolog.
Kéne, h melyik láb van kitörve a melyik csatiból.
Amit fogsz a Fekete/Barna az az exup kikötés miatt van.
Arról a helyről amit látsz.
A Piros/Kék az nem jó, h el van vágva. Az elvileg egy táp vezeték.
Láttam már olyat is, hogy az idomot nyújtották meg, mert úgy jobban nézett ki. Ha meg akarja csinálni, akkor csinálja, de meg mindig azt mondom, hogy a menetes szárakkal a tuti. Azokkal ossze tudja húzni fokozatmentesen akár addig is még elfossa magát a szimmering.
Nem bonyolult...könnyen kivitelezhető.. .könnyen leszedheto mindennemű bontás nélkül.
Ha epp mutogatja magát összehúzza, ha veri neki, akkor kiengedi gyárira és cso.
Feri profiljaban a Joci Kawajan megcsodalhato az eszköz Azon igen baszosra/kopposra le van tekerintve...
Mondjuk sztem csak viccel , vagy is remélem...