Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Magyar nyelvü a remekmü? Mert egy külföldi nyelvü 400 oldalasom nekem is van!
És ott nincs leirva hogy hpgy orvosolták a letört lábat?igy nem maradhat semmi féle képp :/
Hmmm...a hahun láttam valami hasonlót mint a tiéd...
Hamar meguntad...

There are 3 groups of ignition maps, a group being 4 maps, one for each cylinder. As shown above in the GSXR600 example you can assign any group to any gear. The stock GSXR1k is

Gear_ 1 2 3 4 5 6
Group 1 1 2 2 3 3

So the answer to you ignition map by gear question is; Yes, kind of.
Úgy tudod kivenni belőle a pólust, h ami keresztbe van rajta fehér baszás, azt ki kell kattintani. Ami van a képen azt kell benyomni(nem tudod kivenni belőle teljesen). Aztán ki lehet venni a sarut.
Nem kék-piros, hanem piros-kék. R/Bl
Rámegy az üa pumpa relére, a 10A-es fuel biztire, meg a műszerfalra, meg ugye menne a motorvezérlőbe.
Az előző 20000 km-en legalábbis nem sok vizet zavart
szia
van egy 220 oldalas remekművem a 03-04 1000hez ha gondolod átküldöm ha adsz egy email címet, de kék-piros vezetéket csak a speedometer és a sensor között láttam amiről azt olvastam egy kinti fórumon ha nincs kapcslat megbízhatatlan a km órád. mondom ezt úgy hogy életemben nem láttam wiring diagramot

de oszi majd megmondja egyáltalán lehet-e vagy tök fa..ság
Igen, látom már.
Van műszered?
Nem zetor ez, hogy ha egy vezeték kicsúszik akkor nem működik. Bonyolult elektronikája van ennek.
Bal oldalrol a 4. Ez a piros kék vezeték. Ha valami nagy gebasz lenne már kiadta vna magát akkor
Szín szerint a második sor balról a harmadiknak kéne lennie a piros/kék vezetéknek, ahogy fényképezted. Amúgy jól gondoltam +12V a vezeték, és valamihez köze lesz az tuti.
Itt a ecu ja ... látszik hogy melyik hiányzik. Minek a vezetéke az?
Majd fújd át kontakt sprayvel.
Nagyobb csati ha szemböl nézzük a beakaszto felül van fentöl le a második sor, balrol befele a 4. Mellete van 4 üres
Az melyik?
Rajzolj! Nagy csati? Hányadik sor?
A piros kék vezetékre gondolok!
Az a láb van kitörve illetve ez a vezeték meg semmi ellenálás kifejtése nélkül kicsuszott a csatibol
Szia,
Sajna a K3-4-nek szokása, h beázik a csati, és eloxidálódik a tüsi. Annyira az nem jó dolog.
Kéne, h melyik láb van kitörve a melyik csatiból.
Amit fogsz a Fekete/Barna az az exup kikötés miatt van.
Arról a helyről amit látsz.
A Piros/Kék az nem jó, h el van vágva. Az elvileg egy táp vezeték.
És a másik?-jár a motor megy pörög indul, valami hüde fontos szerepet nem játszhat, de mégis jolenne tudni hogy mié az a vezeték. Amit fogok azt énis az exup szelepre gondoltam a másikkal vagyok bajba :(
Amit ép fogsz szerintem az a exup szelepé... Legalábbis nekem az van kilógatva.
Na srácok most segitsetek! Adott gsxr 1000, k4 ma raktam össze a seggét elektronika idom stb feltünt hogy 1 láb hiányzik a computer lábai közül, bele volt törve a csatiba de ez nem friss törés szal igy mehetett a motor egy ideje. Söt annak a lábnak megkerestem a vezetékét kijött a csatibol a vezeték is. Az mi célt szolgálhat? Valaki kapcsolási razj alapján, illetve volt egy másik vezeték ami a kis rádugos sarustol volt kiszedve valahonnan az meg le volt szigetelö szalagozva . Exup szelep nincs már benne!
Ne..
De miért viccelne ?
Láttam már olyat is, hogy az idomot nyújtották meg, mert úgy jobban nézett ki. Ha meg akarja csinálni, akkor csinálja, de meg mindig azt mondom, hogy a menetes szárakkal a tuti. Azokkal ossze tudja húzni fokozatmentesen akár addig is még elfossa magát a szimmering.
Nem bonyolult...könnyen kivitelezhető.. .könnyen leszedheto mindennemű bontás nélkül.
Ha epp mutogatja magát összehúzza, ha veri neki, akkor kiengedi gyárira és cso.
Feri profiljaban a Joci Kawajan megcsodalhato az eszköz Azon igen baszosra/kopposra le van tekerintve...
Mondom én hogy lehetséges...
Mondjuk sztem csak viccel , vagy is remélem...