Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jíháááááá!
Hát az attól függ mit nevezünk kipufogoszelepnek...
Az Exup szelep annyira nincs a fejemben, hogy nagyon, szóval én a fejben lévő kipuszelokra asszociáltam. Azt meg bebaszna, ha nem a vezérműtengely nyitná-zárná 3 4mikaert
De ok... Az exup... Csak azt mindenki lerugja a picsába es már gondolati szinten sem veszem figyelembe
Ilyen jó alkatrész ritkán kerül a motoromba! Király lesz. Szétfingatom vele a Michelint aztán visszateszem a kisebb gumit a lánckereket meg rajta hagyom. Látványos november elé nézünk.
Ilyen a lánckerék
A kipufogó szelepet is az ECU vezérli, mért ne tudná befolyásolni? Az ECU-tól függ nem a doboztól.
Sziasztok! Furdal a kiváncsiság,de nem találtam róla semmi infót. van egy 1998-as 600-as srad-om. Le lehet ültetni a motor elejét? Első villánál valahogy? :)
hja, mindezt 60ezerér. Szal azt tudja, mint ez a kijelző, csak nincs kijelző és 3x annyiba kerül.
Annyit csinál, hogy 4. fokozati jelet ad folyamatosan az ecu-nak, talán üresben üreset, hogy azért tudja azt is. Így alacsony fokozatokban kiiktatódik a gyári teljesítménykorlátozás, 5-6ban pedig a végsebesség korlát.
Köszönöm szépen az egyértelmü választ
Mitho válasza:
2fokozat... változtat a gyújtáson és a befecskendezésen 1900 és 10500as fordulat között
3fokozat... ugyanaz, de 1600 es 10500 között
Beleszól a 2. pillangoszelep működésébe
Beleszól a kipufogó szelep működésébe / na azt megnézném hogy...abba kizárt /
Kibassza a 300km/h-s korlátozást
5. 6. Fokozatban 12.300 helyett 12.800ig hagyja elforogni a motort
Sajnos nemvagyok az angol tudás remek. Környezetvédelmi tiltás kiiktato. Ezze valami puszt nyer a motor? Vagy tulajdonképpen nemsok értelme van? Inkább azt mondjátok meg légyszives hogy ennek számomra mi elönyöm lessz hogy a motorba van? Plusz üzemanyag fogyasztás?
Köszönöm a válaszokat!
Legalább a monitor előtt
gyorsabb voltál.
TRE
Kiszedi az alsó fokozatokban lévő butítást. "környezetvédelmi tiltás kiiktató" szépen magyarul.
itt egy kis leírás
G-Pack Suzuki GSX-R 1000
03-04
GP-S973/OV
ignition,injection 2nd. 1900-10500
ignition,injection 3rd. 1600-10500
operatin of 2nd.flapper valve
operatin of exhaust valve
Eliminate the 300 km/h speed limiter
rpm increases in 5 and 6 gear from 12300 to 12800

199,- € TTC
Sziasztok. Ha feltölti a képet látni fogjátok de hanem leirom. Ma elkezdtem szétbontani a gixert. Találtam benne egy nem bele illö akármit. Over 3 G pack electronic ignition box! Ezvan ráirva. Ez mi célt szolgál benne?
Nekem se kellett volna. Amíg nem nyúltunk hozzá...addig se volt jó de működött. A végén már a célegyenesben sem lehetett menni vele.
Ezt aláírom.
Futómű? Sose állítgattam, előfeszítést beállítottam kb a súlyomnak, egyszer betekertem valahova a csillapításokat, azt úgy mentem, sose kísérleteztem az állítgatással.:)
100pályanap? Huhh... Én olyan 30-nál járok, ebből kb. 25 H-ring. 1:58 ahhoz képest...
De mire újra pályára kerülök, lehet a 2:20-on belüli időért fogok küzdeni.
Én eddig olyan 10-15 alkalommal voltam...
Úgy 100 pályanapon voltam eddig. 2000-2500 kör. Ehhez képest kurva lassú vagyok. De hát nem lehet mindenki tehetséges.
Mondjuk a körök felét hülyeségekre pazaroltam.
Nekem a pályaismerettel vannak gondjaim... A többit már meg tudom oldani...
Ha a ringen is 8000 kör környékén járnék nem hiszem hogy gond lenne a 2:00...
Futómű átnézet, lehet hogy első rugó csere, de először kiméregetem hogy kell e, egy két elektronikai kütyü (FI tuner, gyors-váltó), kormánycsutkák cseréje, gyors-gáz (saját faragás), áttétel módosítás, lehet a lánchosszt is módosítani kell, varát és az elejét kiemelni, első fék komplett csere, stb, stb, stb... ja és a designe is változik...
Pár cuccot eladok róla valamit megtartok lesz mit mókolni...
Ja én mentem 1:59-et a gyári futóművel aztán addig állítgattuk, hogy 2:05-lett belőle!
A lényeg a futómű meg a fék. Az legyen tökéletes. És a gyári sosem lesz az mert nem lehet rendesen állítani.
Erre nincs menetrend bár sokan azt hiszik. Ha jó a motor és van elszántság könnyen jönnek a másodpercek.
Ha valami hibádzik jön a toporgás. Én már csak tudom!