Az mind1, hogy tekeredik/csavarodik a vaz, kiszakad a nyak, torik a felni, hajlik a tarcsa, leszakad a csutka, elkopik a labtarto, beszakad a generatorfedel meg ilyenek... Mert ha az idom karcmentes, akkor azzal még lehet villantani...
Pedig igaza van az öregnek
Esés ellen pedig csak 2 igazán bevallt módszer van...
Az egyik, hogy kovacsoltatni köll egy lópatkót a bal oldalidomra + egy szent Kristóf keresztet a jobb oldalira. A masik pedig, hogy körbe kell szogelni a "mocit" tyúkketrecekkel, mer azok tompiccccsak az ütéseket .... A vidéki simsonokon is azé van
A precízséget nem vitattam. A vastagságot. Előny? Azt vitatnám ha már más rovására történik. Már pedig itt is igaz a valamit valamiért..... tehát van amit kapunk de elvettünk érte valamit.
Az enyém már eldőlt és nem tört össze. Komolyabb perecnél meg mindegyik oda lesz. (Soha nem értem ezt a bukógomba, elcsúszás témát. Aki csak elcsúszik, minek sportmotorozik, aki meg "elrakja rendesen" a bal árokba annak tök mindegy miből vannak az idomjai, örül ha nem szakad ki az eleje a helyéről.)
A könnyítést sportmotorok esetén erénynek gondolnám. Mellesleg ha csak egyvalamiben jobb a GSX-R1000, mint pl. a ZX-9R, akkor azok biztosan az idomok. Lényegesen jobb minőségűek, sokkal-sokkal jobban illeszkednek, sokkal pontosabban vannak megmunkálva, több és gondosabban elhelyezett felfogatási ponttal bírnak.
Azééé me nem mentél el a sarki pékségbe és nem kérdezted meg kapható e. Valószínű nem tudod hol keresd! Hidd el nem kihívás alkatrészt találni a te motorodhoz. Találj idehaza egy belpiacoshoz. Az már izgibb, de mindent el lehet érni csak akarni kell.
Hát igen az biztató ha olyan sokat elmegy egy s1000rr és ha az órája is azt mutatja akkor megveszi a vevő árában és boldog,hogy jól bevált motort vett, plusz ott a maradék pénz a zsebében amennyivel kevesebbért vette mint egy kis km-est és szépen lehet rá locsolni a gépre és húzni a gázt ész nélkül. Csak hát az a szép magyar mentalitás amikor hirdetés előtti nap volt rákötve a laptop a motorra,de szemrebbenés nélkül bele mondja a vevő képébe a tulaj,hogy még az életére is mer esküdni a km. óra állásának garantálásában
Jó ez az óra tekergetős téma... mondjuk hányok tőle.
Az én kis 600 amnak gazdája volt és most is az van, 60.000 van benne és köszöni szépen, mint egy svájci óra. megkap mindent időben, a legjobbat pénzt nem sajnálva és ésszerű használatot,stb, bár a szalonba így 10 évesen is vissza merném tolni.
kérdem én hogy majd jó egy év múlva, hol fogom tudni eladni? ki az aki megveszi? ha visszatekertetném 25 ezerre a kutya nem mondaná meg hogy mennyi is van benne. sajnos ez az igazság. szomorú.
Én 8k-1M-t is mondtam volna különbséget a VALÓDI (és nem piaci értékben).
A probléma csak annyi, hogy ez az összeg bármikor rákölthető ezekre a gépekre per év, normál (tehát stift) használat mellett. Tehát nem nagyon van értelme azon rágódni, hogy vajon melyikben mekkora a kockázat, mert a 15-ezret futott S1000RR is szétrepül a f....ba, ha éppen úgy tartja kedve (sőt, azoknál már az a biztató, ha többet elment) és akkor mindjárt ott a fél miska rálocsolni való
A másik ok, hogy 10 éves GSX-R1000-ekből indultunk ki, amiknél van nagyon sokféle futás. És tekintettel arra, hogy az óra visszatekerést lehetetlen felderíteni, nem látom értelmét ezen tornázni.
Az óratekerés Magyarországon adottság, mint a talajvíz. És az is, hogy itt senki nem akar tisztességes boltot csinálni. Nem felel meg jól járni. Kizárólag nagyon jól járni akar a magyar.
Nem feltétlen kell gyári első guminak lennie. A 2009-es motort 2014 év elején vettem 10E. km-el és jócskán kopott volt a gyári első gumija és meg is volt repedezve. Még át ment vele műszakin,de az volt utána az első dolgom,hogy cseréltem rajta.
Esés ellen pedig csak 2 igazán bevallt módszer van...
Az egyik, hogy kovacsoltatni köll egy lópatkót a bal oldalidomra + egy szent Kristóf keresztet a jobb oldalira. A masik pedig, hogy körbe kell szogelni a "mocit" tyúkketrecekkel, mer azok tompiccccsak az ütéseket .... A vidéki simsonokon is azé van
Ez altalaban bejon.
Emmeg godolloi style.....
A könnyítést sportmotorok esetén erénynek gondolnám. Mellesleg ha csak egyvalamiben jobb a GSX-R1000, mint pl. a ZX-9R, akkor azok biztosan az idomok. Lényegesen jobb minőségűek, sokkal-sokkal jobban illeszkednek, sokkal pontosabban vannak megmunkálva, több és gondosabban elhelyezett felfogatási ponttal bírnak.
Az én kis 600 amnak gazdája volt és most is az van, 60.000 van benne és köszöni szépen, mint egy svájci óra. megkap mindent időben, a legjobbat pénzt nem sajnálva és ésszerű használatot,stb, bár a szalonba így 10 évesen is vissza merném tolni.
kérdem én hogy majd jó egy év múlva, hol fogom tudni eladni? ki az aki megveszi? ha visszatekertetném 25 ezerre a kutya nem mondaná meg hogy mennyi is van benne. sajnos ez az igazság. szomorú.
https://www.bikepics.com/pictu...
ebben pl. 4 éve már egyszer volt kevésnek tűnő 27e. Azóta csak fogy tovább :D Néhány év múlva szinte 0 kilóméteres lesz gyűjtőknek.
A probléma csak annyi, hogy ez az összeg bármikor rákölthető ezekre a gépekre per év, normál (tehát stift) használat mellett. Tehát nem nagyon van értelme azon rágódni, hogy vajon melyikben mekkora a kockázat, mert a 15-ezret futott S1000RR is szétrepül a f....ba, ha éppen úgy tartja kedve (sőt, azoknál már az a biztató, ha többet elment) és akkor mindjárt ott a fél miska rálocsolni való
A másik ok, hogy 10 éves GSX-R1000-ekből indultunk ki, amiknél van nagyon sokféle futás. És tekintettel arra, hogy az óra visszatekerést lehetetlen felderíteni, nem látom értelmét ezen tornázni.
Az óratekerés Magyarországon adottság, mint a talajvíz. És az is, hogy itt senki nem akar tisztességes boltot csinálni. Nem felel meg jól járni. Kizárólag nagyon jól járni akar a magyar.