Akkor valószínűleg nem húzod eléggé a gázt mert a Chrobák álló rajtból is 170m-nél fékez a 600-as motorral, repülőkörön meg 180-190m-nél. link
20mp-nél ér a 200-as táblához, és még mindig 20mp-nél már fékez a bódénál. Álló rajtból, 600-as motorral.
A 100-as táblánál 150-et mutat az órája.
Egyébként a "200-nál elengedem, 150-nél fékezek" kijelentés is értelmezhetetlen számomra. A cél végén nekem nincs időm 50m gurulni motorféken.
Nagy verseny lehetett.
200-nál csak a gázt engedem el 150-nél elég fékezni, akkor épp verseny volt egy egykerekező kawással. Lehet ezért nincs gondod a fékkel mert 200-nál már markolod, nem kamion ez b+.
fiatal z1000-nél mi a hiba abban ha 230-ról teli fékkel megpróbálok 80-ra lassítani a 100-as táblánál?! 12,000km-es fék gyári betéttel. Gumifal megfogott, hátsó gumit elfüstöltem. Előtte pályán nem ment.
Valamikor a K2 után fölültem egy Tounora és akkor elkönyveltem,hogy a Gsxr fékje olyan szar mintha egy patkó fékes tacskó bringával fékezgetnék de viszont az újabbaké már szerintem nem olyan rossz és itt még nem a Brembora gondolok. Összehasonlításképp ha felülök a K9 után a 2008-as R1-re, akkor semmi különbséget nem érzek, persze annyi csalással,hogy az R1-nek gyári a féke,az enyémen meg fém fékcsövek vannak 5.1-es motul fékolajjal
Milyen évjáratú is az a giki amit vettél?
Ez nem az a széria minek a főfékjeit gariba cserélték mert "hibás" volt?
Nekem semmi bajom a fékkel, igaz nem pályázok és a tudásom sem akkora hogy nagyon forszíroznom kellene, oké lehetne jobb, sokkal jobb is de meg lehet szokni és ha megszokod már nem is olyan "szar". Mondjuk fémfékcsövem van (de ez alap szerintem) és makulátlan állapotban van minden porcikája.
Van egy általános vélekedés, miszerint a Suzuki (de inkább szűkebben, csak a GSX-R) fékjei gyengék. Ezzel van aki egyet ért, van aki nem. A többség talán igen.
Ettől teljesen független, hogy a Te motorodon beesett a fékkar. Akkor a Tiéd el van romolva, hisz még annál is sokkal rosszabb mint amit Suzuki fék minőségében tudnia kéne.
Ha Te váltig állítod már pedig minden jó, akkor csak úgy eshet be a fékkar, ha Te valamiért UFÓ vagy és szétmelegíted.
Ezek közül, hogy melyiket választod a Te dolgod, de én a helyedben a 2. variáció miatt kezdenék szakkörbe járni. De ha nem is, az akkor sem helyes, hogy a beeső kart azonosítod a Suzuki fékkel.
És ha már kikéred szólok, hogy szerintem a Suzukik fékje ugyan szar, de szerintem a Kawasakiké is szar. Amikor ezt nálatok leírtam, akkor pont azt kaptam amit Te. Én voltam a hülye, pedig az én fékkarom nem esett be. Én a jól működő fékem tudását firtattam és ez sem felelt meg. De "nekünk" feleljen meg ugye, hogy a beeső kar alapján hozol ítéletet.
Azt mingyá gondoltam, hogy bennem van a hiba. Szóval akkor nincs ezeknek semmi baja, úgy jó ahogy van. Szarni bele szól a zene! Majd motorozás előtt veszek be egy görcsoldót ne húzogassam azt a szar féket fölöslegesen... Ha meg megint beesik, meg kikötöm a gecibe.
Igen, egyenesben brutális főleg amikor felforog, viszont kanyarodni meg fékezni elég gatya vele. Bár attól függ a melyik fékes. Mert volt a 6 dugós meg a radiális. Pályán nemtom.
180 körül van gyárilag főtengelyen, úgyhogy elképzelhető a 200 körüli.
Viszont egy régi haveromét ami 2006-os volt, picsán vertem a Gixxerrel nem egyszer. Tudod a súly/lóerő arány számít, meg a farok hossza.
link
20mp-nél ér a 200-as táblához, és még mindig 20mp-nél már fékez a bódénál. Álló rajtból, 600-as motorral.
A 100-as táblánál 150-et mutat az órája.
Egyébként a "200-nál elengedem, 150-nél fékezek" kijelentés is értelmezhetetlen számomra. A cél végén nekem nincs időm 50m gurulni motorféken.
Nagy verseny lehetett.