Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem túl nehézkes egy echte SS-hez képest?
Gondolom egyenesben azért adja rendesen egy rendszer+pc kombóval, de a hegyen/pályán miként áll a lábán...
Ez vezérműtengely+fejmelo és tán ki is pattanhat egy 210-215
Nem. De tuti, hogy egy gyenge szar.
K3-on a 190/60-as álló helyben beleért alul az idomba, ha ráültem már nem. K6-nak ugye már más a lengő villa is, ahogy néztem alul sem érne bele idomba, viszont ezen már van "sárvédő".
Nem rég vettem, és még a gyári hátsó van rajta, de kockára kopva, 190/55-öst keresek, mert nem nagyon akarok áttételezni, max a "szokásos" - 1, de ha 60-ast rakok megint, akkor pont oda is lesz a - 1 előnye...
Keresgélek még, tavaszig lesz idő...
nemhogy jönnétek érte 2 napja várok egy palit,de eltünt
Én már igen. Sőt, most is szerelek egyet.
Sokszor a fékbetét is elég szar. Próbáltam sokfélét, de volt néhány, amivel halálfélelmem volt...
A tiédre is fel lehet rakni az R6 vagy R1 nyergeket. Ameddig még megvan.
Fater, te pengettél már ZX12-t
Sztem csak azért történt ilyen, mert kvára nem tudsz motorozni.
Nem kell azt a kva fékkart húzogatni állandóan, nem a pöcsös az...

Érdekes, én pályázni is szoktam és rendes tempókat is megyek, még sincs semmi bajom vele.
Én meg pont 200/55-öt keresek állandóan, aztán 190/55-öt akarnak adni mindig...
Ott a pont!
Na, a fokozatkijelző teljesen meggyógyult.
Visszaállítottam a betanított állapotról default-ra,és tökéletesen működik. Érzésre nem tudom megmondani, h jobban megy-e a gép, mert régen ültem rajta, és úgy tűnt, h kibaszottul megy. De eddig is úgy ment...
Tetszik!
Ezt nem tudom, mert nem használok sárvédőt. Ha a slickekből a kis-közepesek még beférnek, akkor kb. az utcai 200/55 is be fog. Talán. Vagy nem? Olyan gumit, ami a villába se fér be bárkinek tudok adni. Ingyen elvihető.
volt egy pár gsx-r-em és volt szerencsém azon kivül még menni egy párral.........hát inkább azt mondanám hogy nem rossz a fékje,de nem is a legjobb,a régieknek mindig puha molt a nyomáspont,hiába csináltam vele akármit,a K1 viszont egy érintésre fogott,nagyon oda kellett figyelni hogy ne huzzam tul mert taknyolás a vége(ami be is következett 1X ,Pipi barátom nak sikerült meg örökitenie)a K4-el viszont már elkövettem mindent 5.1-es olaj,fém fékcső,visszahiváson is voltam betétek is ujjak szét is volt szedve,de akkor is puhának éreztem a kart,pályán 5.-ik körbe ugyan ugy lehetett huzi,nem esett be a kar de nem lassult a motor,ezt a betétre fogtam,mert egy lassu kör után ugyan ugy jó volt,szóval én nem szidom a gsx-r féket,de lehetne jobb is..........aminek a fékje bejött az az R6 2000-res évjárathoz volt szerencsém,ahogy rányulsz a karra,érzed hogy harap,adagolható,és ahogy huzod ugy ül be a motor.......de,nem R6-fan vagyok nos,részemről ennyi,saját tapasztalat ként
Itt az igazság !
Nekem az tetszik a GSX R fékben, hogy 70-80-ról kifejezetten lekvárul fog, ez kifejezetten jól jön esőben, csúszós úton, viszont 250-ről b@szott nagyot tud harapni . Legalábbis az enyém ilyen, teljesen gyári a rendszer. A nyomásponttal sosem volt problémám, igaz, pályára ritkán tévedek.
Fék téma az egyik kedvencem.

1. Bármelyik féket el lehet melegíteni. Aleix itt azért ugrik le a motorról és mutogat mert elment a fék. A Brembo új féktárcsával kísérletezett ha jól emlékszem. Tehát ez egy MotoGP motor 10 milliós karbon fékje ami éppen elszáll féktávon.

https://www.youtube.com/watch?...

2. Alapvetően a legtöbben bénák vagyunk és túl sokat fékezünk.
Ismerősömnek Kawasakin rendszeresen felpuhult a fék. Kicserélt mindent nem javult. Mindezt 2:20-25-ös köridőnél.
Elkezdett gyorsulni úgy enyhültek a tünetek. 2:10 alatt megszűntek.

3. Valszeg rengeteg fékhibát el lehetne kerülni rendes karbantartással.

Két sztori.
2004-es ZX-10R teljesen gyári fékkel (gyári fékfolyadék) 2:02-es kör után úgy cseréltünk fékbetétek, hogy az egyik már csak egy folt volt a lemezen. Szó szerint vason volt. Tökéletesen működött. Az új fékbetéttel kijjebb volt a fékkar mert hát vastagabb volt.

2008-as ZX-10R ismét teljesen gyári fékkel 1:59-et mentem.
Aztán 2013-ban 4x ment el a fékem, ebből az első két esetben 0-ra (Mansellban beleállt a motor a falba).
Kapott fém fékcsövet, 4x fékfolyadékcsere RBF600/660, felcsiszoltuk a tárcsákat, fékbetét csere, majd végső megoldásként Brembo RCS19-et. Ja nem mert ez sem oldotta meg!
Végül szétszedtük a fékpofákat és láss csodát 3 porvédő gyűrű be volt gyűrődve. Nem engedte visszamozogni a dugattyúkat.
Csere és a fék megint szuper lett.
Ezt csak azért írtam le mert sokan csodatevőnek hiszik a fém fékcsövet meg az 5.1-et. Hát lehet nem ott van a gond.
5-6 éves motornál már érdemes komplett fékfelújítást tartani.
Cseréld le a fékfolyadékot, felforrt és akkor összenyomható és mikor lehűl újra jó a fék, nagy eséllyel egy öreg lé van benne, valami jobb 5.1 és nem fog felforrni. Autóval már többször jártam így hegyről lefelé, motorral 3-szor, aki nem tud motorozni az a féket tépi és elforralja, annak kell a jó folyadék.
Igazából szerintem már nem is ugyan arról megy a vita. Azt aláírom, hogy egy gyári fékrendszert túl lehet terhelni versenypályán, meg lehet nem egészséges, ha valaki azzal szórakozik, hogy 300-ről fékezget folyamatosan. Ha komolyabb szintén pályáznék én is kukába dobnám.
Bár ha itt tartunk nekem a 2005ös zx10-en volt halálfélelmem amikor 230-nál féktávot szerettem volna venni. Ez a tokico szerintem ennyit tud függetlenül attól, hogy milyen márkájú motorra szerelték. De lehet tévedek.
Az, hogy beesik a fékkar, csak úgy, mert olyan kedve van, meg beáll autópálya tempón, az már más dolog. Nem tudom milyen műszaki hiba lehet, de ilyet 2 szezon alatt nem tapasztaltam, pedig napi szinten szerpentinezek, ott meg 50 méterenként állok bele a fékbe.
2:15:00-ig a dobfék is majdnem jó... a gikszer fékje is kb. ađdig használható... nekem és még sokaknak is a teljes fékrendszer csere lett a vége...
pedig egyenként kezdtem lecserélni az alkatrészeket...
Ja még egy dolog, pl az E-ringen nem volt ilyen gond a gyárival.. féktáv hiányában...
A kérdés hogy befér e a gyári "sárvédő" alá. Ahogy néztem a lengő villába befér...
190/55-öst keresnék, de már mindenhol (használt pályázott) ilyenek vannak.
Vagy megkérdezem balagee-t hogy van e neki vmi kidobni való?
Kb. 10 gsxr után azt mondom szar a fékjük. A legutóbbi pl. magától állóra fékezett autópályán!
Összesen egy működött jól, a 2006-os aztán az utolsó pont ilyen motoron majdnem megdöglöttem a fék miatt.
Teljesen nullára csak a Z1000 fékje ment el a hungaroringen. Utána jól működött mindenféle szerelés nélkül
R1 fék, olasz brembók jók és erősek is.
Pályáztam k2-vel meg a sajátomon is gsx-r fék van, de ilyen jellegű problémával nem találkoztam, pedig azért fékezgettem a telo koppanásáig is a célegyenes végén.
Biztosan megvan az oka a hibának.
Felre ertesz szerintem. Ez olyan jo combos fekezesekre vonatkozik. Mondjuk olyan 300 rol. Nem totymorgos 70 es varosi kozlekedesnel.... szoval ahol te megallsz ott meg allok en is.
Ezt is ki kell probalni. Ugye akkor van összehasonlìtási alapom. ezt aztan nezheti szerelo bar ki a fekrendszere a leheto legjobban van.Sok mindennel nem lehet jatszani mint fekbetettel meg folyadekkal. Vagy markacserevel.