Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem túl nehézkes egy echte SS-hez képest?
Gondolom egyenesben azért adja rendesen egy rendszer+pc kombóval, de a hegyen/pályán miként áll a lábán...
Ez vezérműtengely+fejmelo és tán ki is pattanhat egy 210-215
Nem. De tuti, hogy egy gyenge szar.
K3-on a 190/60-as álló helyben beleért alul az idomba, ha ráültem már nem. K6-nak ugye már más a lengő villa is, ahogy néztem alul sem érne bele idomba, viszont ezen már van "sárvédő".
Nem rég vettem, és még a gyári hátsó van rajta, de kockára kopva, 190/55-öst keresek, mert nem nagyon akarok áttételezni, max a "szokásos" - 1, de ha 60-ast rakok megint, akkor pont oda is lesz a - 1 előnye...
Keresgélek még, tavaszig lesz idő...
nemhogy jönnétek érte 2 napja várok egy palit,de eltünt
Én már igen. Sőt, most is szerelek egyet.
Sokszor a fékbetét is elég szar. Próbáltam sokfélét, de volt néhány, amivel halálfélelmem volt...
A tiédre is fel lehet rakni az R6 vagy R1 nyergeket. Ameddig még megvan.
Fater, te pengettél már ZX12-t
Sztem csak azért történt ilyen, mert kvára nem tudsz motorozni.
Nem kell azt a kva fékkart húzogatni állandóan, nem a pöcsös az...

Érdekes, én pályázni is szoktam és rendes tempókat is megyek, még sincs semmi bajom vele.
Én meg pont 200/55-öt keresek állandóan, aztán 190/55-öt akarnak adni mindig...
Ott a pont!
Na, a fokozatkijelző teljesen meggyógyult.
Visszaállítottam a betanított állapotról default-ra,és tökéletesen működik. Érzésre nem tudom megmondani, h jobban megy-e a gép, mert régen ültem rajta, és úgy tűnt, h kibaszottul megy. De eddig is úgy ment...
Tetszik!
Ezt nem tudom, mert nem használok sárvédőt. Ha a slickekből a kis-közepesek még beférnek, akkor kb. az utcai 200/55 is be fog. Talán. Vagy nem? Olyan gumit, ami a villába se fér be bárkinek tudok adni. Ingyen elvihető.
volt egy pár gsx-r-em és volt szerencsém azon kivül még menni egy párral.........hát inkább azt mondanám hogy nem rossz a fékje,de nem is a legjobb,a régieknek mindig puha molt a nyomáspont,hiába csináltam vele akármit,a K1 viszont egy érintésre fogott,nagyon oda kellett figyelni hogy ne huzzam tul mert taknyolás a vége(ami be is következett 1X ,Pipi barátom nak sikerült meg örökitenie)a K4-el viszont már elkövettem mindent 5.1-es olaj,fém fékcső,visszahiváson is voltam betétek is ujjak szét is volt szedve,de akkor is puhának éreztem a kart,pályán 5.-ik körbe ugyan ugy lehetett huzi,nem esett be a kar de nem lassult a motor,ezt a betétre fogtam,mert egy lassu kör után ugyan ugy jó volt,szóval én nem szidom a gsx-r féket,de lehetne jobb is..........aminek a fékje bejött az az R6 2000-res évjárathoz volt szerencsém,ahogy rányulsz a karra,érzed hogy harap,adagolható,és ahogy huzod ugy ül be a motor.......de,nem R6-fan vagyok nos,részemről ennyi,saját tapasztalat ként
Itt az igazság !
Nekem az tetszik a GSX R fékben, hogy 70-80-ról kifejezetten lekvárul fog, ez kifejezetten jól jön esőben, csúszós úton, viszont 250-ről b@szott nagyot tud harapni . Legalábbis az enyém ilyen, teljesen gyári a rendszer. A nyomásponttal sosem volt problémám, igaz, pályára ritkán tévedek.
Fék téma az egyik kedvencem.

1. Bármelyik féket el lehet melegíteni. Aleix itt azért ugrik le a motorról és mutogat mert elment a fék. A Brembo új féktárcsával kísérletezett ha jól emlékszem. Tehát ez egy MotoGP motor 10 milliós karbon fékje ami éppen elszáll féktávon.

https://www.youtube.com/watch?...

2. Alapvetően a legtöbben bénák vagyunk és túl sokat fékezünk.
Ismerősömnek Kawasakin rendszeresen felpuhult a fék. Kicserélt mindent nem javult. Mindezt 2:20-25-ös köridőnél.
Elkezdett gyorsulni úgy enyhültek a tünetek. 2:10 alatt megszűntek.

3. Valszeg rengeteg fékhibát el lehetne kerülni rendes karbantartással.

Két sztori.
2004-es ZX-10R teljesen gyári fékkel (gyári fékfolyadék) 2:02-es kör után úgy cseréltünk fékbetétek, hogy az egyik már csak egy folt volt a lemezen. Szó szerint vason volt. Tökéletesen működött. Az új fékbetéttel kijjebb volt a fékkar mert hát vastagabb volt.

2008-as ZX-10R ismét teljesen gyári fékkel 1:59-et mentem.
Aztán 2013-ban 4x ment el a fékem, ebből az első két esetben 0-ra (Mansellban beleállt a motor a falba).
Kapott fém fékcsövet, 4x fékfolyadékcsere RBF600/660, felcsiszoltuk a tárcsákat, fékbetét csere, majd végső megoldásként Brembo RCS19-et. Ja nem mert ez sem oldotta meg!
Végül szétszedtük a fékpofákat és láss csodát 3 porvédő gyűrű be volt gyűrődve. Nem engedte visszamozogni a dugattyúkat.
Csere és a fék megint szuper lett.
Ezt csak azért írtam le mert sokan csodatevőnek hiszik a fém fékcsövet meg az 5.1-et. Hát lehet nem ott van a gond.
5-6 éves motornál már érdemes komplett fékfelújítást tartani.
Cseréld le a fékfolyadékot, felforrt és akkor összenyomható és mikor lehűl újra jó a fék, nagy eséllyel egy öreg lé van benne, valami jobb 5.1 és nem fog felforrni. Autóval már többször jártam így hegyről lefelé, motorral 3-szor, aki nem tud motorozni az a féket tépi és elforralja, annak kell a jó folyadék.
Igazából szerintem már nem is ugyan arról megy a vita. Azt aláírom, hogy egy gyári fékrendszert túl lehet terhelni versenypályán, meg lehet nem egészséges, ha valaki azzal szórakozik, hogy 300-ről fékezget folyamatosan. Ha komolyabb szintén pályáznék én is kukába dobnám.
Bár ha itt tartunk nekem a 2005ös zx10-en volt halálfélelmem amikor 230-nál féktávot szerettem volna venni. Ez a tokico szerintem ennyit tud függetlenül attól, hogy milyen márkájú motorra szerelték. De lehet tévedek.
Az, hogy beesik a fékkar, csak úgy, mert olyan kedve van, meg beáll autópálya tempón, az már más dolog. Nem tudom milyen műszaki hiba lehet, de ilyet 2 szezon alatt nem tapasztaltam, pedig napi szinten szerpentinezek, ott meg 50 méterenként állok bele a fékbe.
2:15:00-ig a dobfék is majdnem jó... a gikszer fékje is kb. ađdig használható... nekem és még sokaknak is a teljes fékrendszer csere lett a vége...
pedig egyenként kezdtem lecserélni az alkatrészeket...
Ja még egy dolog, pl az E-ringen nem volt ilyen gond a gyárival.. féktáv hiányában...
A kérdés hogy befér e a gyári "sárvédő" alá. Ahogy néztem a lengő villába befér...
190/55-öst keresnék, de már mindenhol (használt pályázott) ilyenek vannak.
Vagy megkérdezem balagee-t hogy van e neki vmi kidobni való?
Kb. 10 gsxr után azt mondom szar a fékjük. A legutóbbi pl. magától állóra fékezett autópályán!
Összesen egy működött jól, a 2006-os aztán az utolsó pont ilyen motoron majdnem megdöglöttem a fék miatt.
Teljesen nullára csak a Z1000 fékje ment el a hungaroringen. Utána jól működött mindenféle szerelés nélkül
R1 fék, olasz brembók jók és erősek is.
Pályáztam k2-vel meg a sajátomon is gsx-r fék van, de ilyen jellegű problémával nem találkoztam, pedig azért fékezgettem a telo koppanásáig is a célegyenes végén.
Biztosan megvan az oka a hibának.
Felre ertesz szerintem. Ez olyan jo combos fekezesekre vonatkozik. Mondjuk olyan 300 rol. Nem totymorgos 70 es varosi kozlekedesnel.... szoval ahol te megallsz ott meg allok en is.