Azokon a pályákon ahol én a tiszteletemet teszem 90%-ban előnyösebb a fordulékonyság, a maradék 10 %-ot beáldoztam... azért volt pár álmatlan éjszakám...
5 évig 750-em volt, nem olyan rossz az, de az erő valszeg nem lesz velem... viszont akkor majd beszélek a midichloriánokkal... hátha...
Sok pálya van, ahol a 750-es jobb köridőt tud. Inkább úgy mondanám, könnyebb vele jót menni. Na de az 1000 erejét semmi nem pótolhatja, erről lemondani hallatlan én erre nem lennék képes. Én két éve nézegetem, hogy tudnék fúrni még bele. Hiányzik még egy kis erő, mert nagyon tohonyán forgatja ki maga alól a seggét, ez tűrhetetlen állapot. Mondjuk én nem a köridőre megyek. Illetve megpróbálom néha, olyankor legelészni megy a motor.
No ezért kell most újitanod, hogy még jobban tetszen és gyorsulj, és akkor ott van pl. egy Fun-Cup a Szlovákia ringen! Egyenrangú ellenfelekkel versenyezhetsz és simán dobogós lehetsz, mi 3 x voltunk idén, Ricsi, Kristóf, és Én mind 3-an álltunk a dobogón!
Hát igen ez is igaz, de akkor is az 1.55-el legalább ott lehet lenni egy Alpok-adrián! Akkor arról már nem is beszélve amit pl. a német IDM H.ringi futamon mentek 1.47! Ott voltam láttam, nem sok köze volt egy Alpok-adriához!
1:55-ig a legtöbben el sem jutnak. És az még mindig 20-ik hely egy "szaros" Alpok Adrián. Nekem elég ha magamat legyőzöm néha. 1:55.....álmaimban esetleg.
Tök mindegy milyen motoron ülök. Ennek tetszik a színe.
Már réges rég elba..tad ezt a kérdést, ha akkor anno maradsz a Gsx-r nél, és nem váltottál volna arra a gumivázas 04-es 10-esre, majd 08-asra, akkor már te is a 1.55-ös táborba tartoznál egy K7-vagy K9 1000-esel!
és meg van oldva...
Azokon a pályákon ahol én a tiszteletemet teszem 90%-ban előnyösebb a fordulékonyság, a maradék 10 %-ot beáldoztam... azért volt pár álmatlan éjszakám...
5 évig 750-em volt, nem olyan rossz az, de az erő valszeg nem lesz velem... viszont akkor majd beszélek a midichloriánokkal... hátha...