6e-be szoktam cserélni(ledekkel), mert azoknak tudom, h milyen áramra kell beállítani őket. Ugye ha nem megfelelő az előtétellenállás, akkor nem fog rendes fényerőn világítani. Jah, villogtató egy 5ös.
oszi
valamikor egy műszerfal led csere lenne(led és műszerfal megvan szakértelmem nincs) és egy féklámpavillogtató..
mikor mennyi idő mennyi pénz és egyáltalán
Elsőnek az üzemanyagot kezdi elvenni, utána a gyújtást.
Ezért nem bután tilt le a GSXR. NEm is tudom, h milyen motorral mentem a múltkor, az úgy tiltott le, h majdnem leestem róla...
Irj az Ágostonnak /AGO/ a Power Commander topicba.
Ha az a száll direkt van kitorve és azzal csaptak ki valami ford.szám limitert, akkor 99%, hogy tudni fogja mi az és miért durrantottak ki onnan
12300- nál kellene tiltani, 14 már elég durva kinzás egy k4-nek. Látom itt laksz a közelben, ha érdekel kölcsön tudom adni az ECU-mat próbára, ha meg tudod javitani a csatit.
Akkor nemtudom de valamit biztos kiszed belöle. Szerintem az a kis tüake olyan könnyen nemtud kitörni belöle. Az hogy a motor a 14 ezres orát röhögve leforogja érdekes illetve hogy 5. Be 299, és még ott a 6 amin érezhetöen gyorsul a motor meg a fordulat számon is látni. Jo kötekedést elkerülve az ora csal, csak egy kiindulo pontnak mondtam!
Szal amit én iss ki silabizáltam azt h ami szál elvileg nekem levan törve és annak a vezetéke kivan csuszva menne az ac pumpa relébe meg a km orába, a relé másik fele amit össze zárns magába megy az ac pumpába illetve a 4 injektorhoz. Tehát mivel levan szakadva a szál nemkap jelet a km ora vagy az orátol és a relé hiába behuz az ac pumpának meg az injektornak nem ad jelet és ezért nem tilt le. Ez az én elgondolásom! De lehet teljesen más jelentösége lenne, nemtudom. Véleményt?!
Illetve az üzemanyag szivattyu relébe egy olyat vezetéket zár össze ami Y/R gondolom sárga/piros ami megy az ac pumpához illetve mind a 4 befecskendezöhöz és egy szál vissza az ecu ba. És mégis megy a motor hibbátlanul. Nem lehetséges ez hogy valami elektronikus tiltás szál lenne mert nekem a motor csunyám leforogja az orát?!
Néztam van 2 fajta kapcsolási rajzom amibe van 2 vezeték az R/B meg az R/BI az R/BI az a piros kék szál akkor megy az ac pumpa telébe meg a km orához! Mind a kettö tökéletesen müködik ://nemértem
Milyen motorod van neked?
valamikor egy műszerfal led csere lenne(led és műszerfal megvan szakértelmem nincs) és egy féklámpavillogtató..
mikor mennyi idő mennyi pénz és egyáltalán
Csak laza 270km-re vagyunk egymástól, és nem ártana a motor hozzá.
Ezért nem bután tilt le a GSXR. NEm is tudom, h milyen motorral mentem a múltkor, az úgy tiltott le, h majdnem leestem róla...
Nem világnyelv a magyar...
Ha az a száll direkt van kitorve és azzal csaptak ki valami ford.szám limitert, akkor 99%, hogy tudni fogja mi az és miért durrantottak ki onnan
megnéznék róla egy videót