Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6e-be szoktam cserélni(ledekkel), mert azoknak tudom, h milyen áramra kell beállítani őket. Ugye ha nem megfelelő az előtétellenállás, akkor nem fog rendes fényerőn világítani. Jah, villogtató egy 5ös.
Ott az adatlapomon Feri.
bigoneoszi!
Milyen motorod van neked?
oszi
valamikor egy műszerfal led csere lenne(led és műszerfal megvan szakértelmem nincs) és egy féklámpavillogtató..
mikor mennyi idő mennyi pénz és egyáltalán
Az enyém sem tilt 300-nál, és 5-ben leforogja amit látsz az órán persze...
Ozd az ötletet hátha másis hasznát veszi! ;)
De ugy hogy már 5. Be nem tilt és az ora már nemtud mit mutatni?
Megkeresem megkérdezem nem vesztek semmit
Az nincs, de nekem van egy ötletem, h hogyan lehetne meggyógyítani.
Csak laza 270km-re vagyunk egymástól, és nem ártana a motor hozzá.
Persze, ez így működik, h elcsípünk egy madzagot és 20000-ret is forog a motor...
Elsőnek az üzemanyagot kezdi elvenni, utána a gyújtást.
Ezért nem bután tilt le a GSXR. NEm is tudom, h milyen motorral mentem a múltkor, az úgy tiltott le, h majdnem leestem róla...
Ökörség...
Nem lehet. Minden 1000-res leforgatja...
Használd a VÁLASZ ERRE GOMBOT!
Melyik világban élsz?
Nem világnyelv a magyar...
Irj az Ágostonnak /AGO/ a Power Commander topicba.
Ha az a száll direkt van kitorve és azzal csaptak ki valami ford.szám limitert, akkor 99%, hogy tudni fogja mi az és miért durrantottak ki onnan
Hát már az éven nem fogom kivinni de lehet csinálok rola egy vidit
az zsíír... (enyém 12500-nál "megállt")
megnéznék róla egy videót
Tibi irj már mailt. gal.marton@freemail.hu cimemre. Am nekem lazán 14 köré megy a mutato
12300- nál kellene tiltani, 14 már elég durva kinzás egy k4-nek. Látom itt laksz a közelben, ha érdekel kölcsön tudom adni az ECU-mat próbára, ha meg tudod javitani a csatit.
Akkor nemtudom de valamit biztos kiszed belöle. Szerintem az a kis tüake olyan könnyen nemtud kitörni belöle. Az hogy a motor a 14 ezres orát röhögve leforogja érdekes illetve hogy 5. Be 299, és még ott a 6 amin érezhetöen gyorsul a motor meg a fordulat számon is látni. Jo kötekedést elkerülve az ora csal, csak egy kiindulo pontnak mondtam!
GSXR-en a gyújtást szakitja meg a fordulatszámszabályzás, nem az injektorokat, ha jól tévedek.
Szal amit én iss ki silabizáltam azt h ami szál elvileg nekem levan törve és annak a vezetéke kivan csuszva menne az ac pumpa relébe meg a km orába, a relé másik fele amit össze zárns magába megy az ac pumpába illetve a 4 injektorhoz. Tehát mivel levan szakadva a szál nemkap jelet a km ora vagy az orátol és a relé hiába behuz az ac pumpának meg az injektornak nem ad jelet és ezért nem tilt le. Ez az én elgondolásom! De lehet teljesen más jelentösége lenne, nemtudom. Véleményt?!
Illetve az üzemanyag szivattyu relébe egy olyat vezetéket zár össze ami Y/R gondolom sárga/piros ami megy az ac pumpához illetve mind a 4 befecskendezöhöz és egy szál vissza az ecu ba. És mégis megy a motor hibbátlanul. Nem lehetséges ez hogy valami elektronikus tiltás szál lenne mert nekem a motor csunyám leforogja az orát?!
Néztam van 2 fajta kapcsolási rajzom amibe van 2 vezeték az R/B meg az R/BI az R/BI az a piros kék szál akkor megy az ac pumpa telébe meg a km orához! Mind a kettö tökéletesen müködik ://nemértem