Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az már jó, megegyezik a kereke és a tárcsái a K9 1000-el, ami 12 szegecses, a k7 1000 az 10 azzal már nem nagyon volt baj, de a K5 1000 az csak 8 szegecses volt!
De a kerekei K8-ok, és így a féktárcsái is ami már nem beteges típus...
K7 750....
Csak nem egy GSX-R 750K8?
A közép utat vàlasztottam. Egy órája már otthon is van az új paripa!
Tiszta depresdziós voltam hogy nem volt otthon motor...
Most elhatároztam hogy ez minimum 4 éves prpjekt lesz... az alap amiböl ki kell indulnom az nagyon jó .
Majd holnap dobok fel pár képet ha szétkaptam...
Igen-igen, ilyen gép nem sok van az tuti!
De hallottam hogy elvitték a k6 1000-esed, és mit vettél, vagy mit fogsz venni pályázni?
Szia Darázs!
Hát igen, nincs ennek a pályázásnak se eleje se vége, és az az érdekes ahogy gyorsulsz úgy jösz rá, hogy még milyen lassú vagy!
Igen jövő héten mennék Gy. motorjáért, majd lesz vele valami, ritka a jó felkészített K7 1000 pályagép, ezért nem akarom elmulasztani!
Így van. Pl. amikor nagyon jól fordul a motorom na akkor nem lehet vele jó féktávot venni mert már orrosra van állítva és nagyon könnyen feljön a hátulja.
Feri!

Tudod te is nagyon jól, hogy az alapok kb. hasonlóak minden pályázónál (ívek, féktávok stb.), viszont mindenki másképpen érzi a motor visszajelzéseit. Ezért van az hogy egy jó alap beállítást sokkal könny a saját igényhez finomítani. Én pl. Jobban szeretem a puhább beállítást... féktávot pedig pl. az átlagnál hosszabbat szoktam venni (hamarabb kezdem és tovább is fékezek) ezért is hajlamosabb vagyok a fék elmelegítésére... mind 1 erről rengeteget lehetne csevegni, és valszeg elég sok olyan dolog lenne amiben nem értenénk egyet...
Más:
Hallottam meg akarod venni VGy mororját, na annak nem semmi a futóműve abban az 1:55:00 benne van simán...ha az ezresnél maraftam volna azt én is szívesen magamévá tdtam volna...
A ringen is betudok rugni 1:50 alatt!
És persze KAWASAKIVAL!
Nincs itt semmi probléma csak beszélgetünk. Tényleg jó lenne ha minél többen jönnének pályázni.
Sedu-t már láttam a ringen. Egyszer.
Tibi!
Már te is rájöhettél volna már, hogy itt mindig nagyon sok az okos, és a nagyon motorozni tudó ember (persze a monitor előtt)! Amikor meg meg kellene mutatni élesben, sehol sincsenek! Te 1.59-et mész a ringen, ezért tisztellek is! Én csak még 2.08-nál járok de ahhoz is már menni kell, de kiváncsi lennék a sok okosra itt, tisztelet a kivétel, hogy mit tunának menni a ringen, és a féktávot milyenre fognák?
Akkor Te egy szakácstól vettél gixxert
Szerencsére a Hungaroring nem megy el. Jövőre mindenki meg tudja mutatni a fékezési tudományát.
Alig várom, hogy Sedu levegyen féktávon.
Annal mindegy ,,,mert normal allapotban is lefősz ha behúzod, mint kurva a templomba.
Sedu. Megtanìtalak en fekezni ugy hogy buborekos lesz a fekfolyadekod.

Azt a kepet amit feltettel most ha nem lattam mar vagy 10 szer egyszer sem.

Feket kiveseztuk. Jovoheten mas temaval varlak titeket. Akkor a gumit fogom tul melegiteni.
Nah meg aztán Tibi atya 200 énkicsipónival pilickazik a fektav felé és nem ám egy Z1000 felé csettegővel Én azt az egy tizedet Megadom, hacsak nem pattintottatok hozzá
kép lemaradt
Igen ócska lassú, de legalább közép fordulaton, ahol én használom ott jól megy
Lehet ölöm a féket is, régebben utcán is addig fékeztem amíg sírt a gumi, erről már leszoktam.
Elméletileg az a rosszabb, ha gyengébben de tovább fékezel.
Hát először is én nem 200-nál fékezek hanem 220 körül.
Másodszor meg nincs reakcióidő mert nem váratlan dolog történik.
Nem eléd ugrik egy gyalogos hanem egy előre megtervezett féktávról beszélünk.
És igen az ujjam már rajta van a féken, de a gázt még húzom mert ha le van akasztva akkor már csak nyomni kell tenyérrel és ott marad. Nem kell markolni.
A gáz elengedése és a teljes fékhatás között max. 15-20m teszek meg.
Igen ha 150m-nél tudsz fékezni akkor kurva lassú a motor. Mert a 600-ok fékeznek 180-nál.
Nincs reakció idő, mert nem ér váratlanul a féktáv, tudatosan kezded meg a fékezést. De értem mit akarsz mondani.
elég digitális kezed lehet ha 200-as táblánál azonnal elengeded a gázt és fékezel is egyszerre
Most már értem miért annyira kopott a ruhád (az enyém is olyan)
Számoljál egy picit: a 200-as táblánál kb. 64 métert teszel meg egy másodperc alatt. Fél másodperc egy átlagos reakció idő, mire rendesen megkezdődik a fékezés, nem csak a kart simogatod a holtjáték tartományon elmegy az 50 méter, még több is. Én kb. 40-nel megyek lassabban ugyanott, mint te hiába ezres a motorom emiatt is fékezek később. Nem mellébeszélés.
Ja, csak a gyári nem esik be