Bizony.
Nem is 1en(ezek a rézpogácsa végei). A 2. és 3. fokozaté el is volt körbe repedve. Láthatod, amikor leszívattam róla az ónt, h mennyi van hozzátapadva a lábhoz. Felkapargat, beónoz a láb, és beforraszt.
Ha egy ember nem képes felfogni, hogy az 5 milliós sportmotor nem annak való, akinek van 5,5 milliója motorra, hanem annak akinek van 15,5 akkor ez van. Márpedig a magyar ember ezt sosem fogja felfogni. Ha volna 15 akkor most nem lenne probléma 1,5 milliós javítási költség ugye, csak a pénz még így is több volt mint egó, meg ész.
Polgártársak! Nem veszünk hobbieszközt anyagi alapon, ez nem üzlet. Ez szórakozás, pénzszórás, pénztemető. Tessék eldönteni egészséges önkritikával, hogy telik-e rá és akkor nincs nyavajgás. Aki egy sportmotor árának a negyedét nem tudja javításként akár évente rákölteni a technikára, annak nem való sportmotor vagy nem az az árkategória való neki. Vett volna az illető egy K7-est. Egyrészt nem szakadt volna el a szelep, vagy ha mégis, akkor 400ezerből meglett volna patikára. De ha nem, hát nem.
Hát ilyet ír a fickó :"A fékbetét sajna nem egy olcsóság mert kb. 9000km bír és kb. 25 000Ft csak az eleje"
Ez egyáltalán nem drága. Volt, hogy 30e-ért vettem a Kawába és jó ha fél szezont bírt.
Igen és az összes 200 lovas típussal ez van és lesz Magyarországon. Az egyik azért nem javíttatja meg mert milliárdos és leszarja inkább újat vesz, a másik meg azért mert nincs rá pénze, vagy "nem éri meg". (Ilyet csak az mond, akinek - mint kiderült - nincs rá pénze.)
Kevés kivétellel én csak ilyen sztorikat hallok róla. És ismerve a magyar mentalitást a legtöbben biztos elhallgatják nehogy be keljen ismernie, hogy a motorja szar.
Ha a lábakról leszívatod az ónt, akkor kapargasd meg őket, és ónozd elő, úgy forraszd vissza.