Nem akartam írni semmit erről, de mivel FehérCápa .......... volt leirom, 2004 környékén még 1 motorom volt és azt használtam gyorsulási versenyre is és útcán is ezzel motoroztam. A vesenyekre 3cm beengedtük az elejét mert max ennyit engedett a szabályzat, és a hátulján meg teljesen elvettük a rugóelőfeszítést, és ezálltal ott is kb. 2-3 cm-el ment lejjebb a motor feneke! Persze azért hogy kevésbé álljon kerékre a motor! Volt hogy nem sok idő volt 2 verseny között ezért nem szereltem vissza a telókat gyári állásba! És Így az útcán is motoroztam vele és persze a mátrába is ki mentem, és annyira nem volt vészes, mint ahogy az akkori profi pályázók (Végh Jani) mondták hogy el fogsz vele esni! Ezzel nem azt akarom mondani hogy jobb volt mint a gyári állásba, mert nem, de igy is kanyarodott, és nem is olyan lassan mentem vele! De azért most már a Ringen nem szivesen mennék úgy, mert valószínű perec lenne a vége!
Á senki.
Fellazítod a kormányt és beljebb ereszted a villát. Mi a célod amúgy? A pár centi alapjaiban befolyásolja a menetstabilitást. Amit a videón látsz az egy kurvára beeresztett első villa.
Én csak pár centire gondoltam, ami nem befolyásolja a normál müködést, és a menetstabilitást. Találtam egy linket---- https://www.youtube.com/watch?...
Le.
A legegyszerűbb, ha drag módra osszehuzatod egy, vagy egy pár menetes szárral... Majd a Fekete Feri kiokisit, hogy kell.
Ettől csak melosabb megoldas van...
Tibi, ez így nem teljesen igaz, mert a körny. védelmi tiltás 1-2-3-ban annyi, hogy az előgyújtást nem teszi rá rendesen, úgy mint 4-5-6-ban! Legalább is tudomásom szerint! És a végsebesség tiltás pedig csak 6-ban van, ami annyi, hogy nem 13500-at pörög a motor (Valósan nem óra szerint mert az ott csal már kb. 500-at +ban) K7-k9-L5 1000, hanem csak 13000-et!
Az exup szelep működésébe meg azzal szól bele, hogy 4-est ad folyamatosan. Mivel környezetvédelmi (zaj) tiltás egy része az exup szelep működésével valósul meg.
Szerintem.
Ja, lehetöleg zárt pályán ellenőrzött körülmények között próbáld... szanitéééccc azé legyen a közelbe...
Fellazítod a kormányt és beljebb ereszted a villát. Mi a célod amúgy? A pár centi alapjaiban befolyásolja a menetstabilitást. Amit a videón látsz az egy kurvára beeresztett első villa.
Csinált már ilyet valaki?
A legegyszerűbb, ha drag módra osszehuzatod egy, vagy egy pár menetes szárral... Majd a Fekete Feri kiokisit, hogy kell.
Ettől csak melosabb megoldas van...
Szerintem.
Hát nem láttad az SV tocsikban, hogy mit rendeltem neked baribol ?