Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akartam írni semmit erről, de mivel FehérCápa .......... volt leirom, 2004 környékén még 1 motorom volt és azt használtam gyorsulási versenyre is és útcán is ezzel motoroztam. A vesenyekre 3cm beengedtük az elejét mert max ennyit engedett a szabályzat, és a hátulján meg teljesen elvettük a rugóelőfeszítést, és ezálltal ott is kb. 2-3 cm-el ment lejjebb a motor feneke! Persze azért hogy kevésbé álljon kerékre a motor! Volt hogy nem sok idő volt 2 verseny között ezért nem szereltem vissza a telókat gyári állásba! És Így az útcán is motoroztam vele és persze a mátrába is ki mentem, és annyira nem volt vészes, mint ahogy az akkori profi pályázók (Végh Jani) mondták hogy el fogsz vele esni! Ezzel nem azt akarom mondani hogy jobb volt mint a gyári állásba, mert nem, de igy is kanyarodott, és nem is olyan lassan mentem vele! De azért most már a Ringen nem szivesen mennék úgy, mert valószínű perec lenne a vége!
Én azt mondom próbáld ki , ha nem tetszik max visszaállítod.

Ja, lehetöleg zárt pályán ellenőrzött körülmények között próbáld... szanitéééccc azé legyen a közelbe...
Mindjárt befo...ok...
Hallgatom
Jó. Kibírom. Nem szólok. Nem szólok, nem szólok, nyugi van, nem szólok. Bár bőgni tudnék.
Hagyjad már. Ő legalább kérdez mielőtt hülyeséget csinál.
Á, nem. Túl szigorú vagy Magadhoz.
Értem. Hát köszönöm a segitséget, belátom teljesen hogy marhaság
2-3 cm is marha sok. Pályára ha amúgy gyári a geometria 5-8mm-nél többet nem engednék be. Amúgy meg egy szaros járdáról lejövet leér az alja.
Vívódom. Hogy mit írjak.
Igen. viszont, utánajártam hogy mi a módja. (2-3cm re gondoltam amúgy.) De valószinű hogy nem nyúlok a kicsikéhez. Jó lesz igy ahogy teremtették :)
Azt akarod mondani, hogy azért akarod lejjebb állítani, hogy jobban nézzen ki viszont magadtól nem tudod, hogy hogy kell?
Ha gyorsulási versenyen akarsz indulni akkor jó, de amúgy semmi értelme, csak rontasz a vezethetőségen, nem véletlen van az gyárilag ott!
Értem. igen a videón elég sokat állitottak. :D ( gondoltam kicsit pofásabb lenne az eleje.) De beszéljetek le róla ha fasság ! :)
Á senki.
Fellazítod a kormányt és beljebb ereszted a villát. Mi a célod amúgy? A pár centi alapjaiban befolyásolja a menetstabilitást. Amit a videón látsz az egy kurvára beeresztett első villa.
Biztos tönkre ment benne a Heal-tech környezetvédelmi tiltás iktató!
Én csak pár centire gondoltam, ami nem befolyásolja a normál müködést, és a menetstabilitást. Találtam egy linket---- https://www.youtube.com/watch?...

Csinált már ilyet valaki?
Éppen most szart be a gixxer Lowes alatt Katarban. Pedig a 3-ik helyen volt.
Le.
A legegyszerűbb, ha drag módra osszehuzatod egy, vagy egy pár menetes szárral... Majd a Fekete Feri kiokisit, hogy kell.
Ettől csak melosabb megoldas van...
Tibi, ez így nem teljesen igaz, mert a körny. védelmi tiltás 1-2-3-ban annyi, hogy az előgyújtást nem teszi rá rendesen, úgy mint 4-5-6-ban! Legalább is tudomásom szerint! És a végsebesség tiltás pedig csak 6-ban van, ami annyi, hogy nem 13500-at pörög a motor (Valósan nem óra szerint mert az ott csal már kb. 500-at +ban) K7-k9-L5 1000, hanem csak 13000-et!
Az exup szelep működésébe meg azzal szól bele, hogy 4-est ad folyamatosan. Mivel környezetvédelmi (zaj) tiltás egy része az exup szelep működésével valósul meg.
Szerintem.
Láttam. Jól bevásároltál! Majd én is írogatok Neked, hogy he-he-he, úgyis szétrepül.
Mondjuk ez jogos! Nem tudom én mért gondoltam az EXCV-re.
Ooooo dehogy nem.
Hát nem láttad az SV tocsikban, hogy mit rendeltem neked baribol ?