Üdv! Én személy szerint kételkednék abban a 15000km-ben. Talán akkor még gyári lenne az első gumi. A hátsót meg talán úgy kukázták rá. Számomra nem túl bizalomgerjesztő. Mit jelent a garancia amit vállalnak rá? Ha nincs rossz hangja és minden rendben rajta, akkor biztos nem rossz, bár egy k9 2 guriga környékén jobb lenne szerintem.
Nem értelek. Azért mondom, hogy fejezd ki forintban mert érdekel, hogy SZERINTED(!) mekkora az értékkülönbség? (Hogy szerintem mennyi, azt is leírom majd.)
Ezt most komolyan kérdezed!? Ez nem egy autó ahol nem sokat számít plusz 36-ezer km. 2-3-éves motornál egy valós 14-ezer km jónak számít,de egy 50-ezret futott motor már elgondolkodtató, főleg s1000rr-nél.
Szerinted mekkora valódi értékbeli különbség van egy 14 ezret és egy 50 ezret futott S1000RR között, mondjuk forintban kifejezve? (Azonos korú motorok esetén.) Mennyivel verik át a vásárlót a visszatekerősök?
Ha tényleg olyan jó a motor amilyennek írják akkor 2.1-ért ajándék...
Nekem is K9-em van amit nagyon szeretek,de én K7-el soha nem mentem,de papíron egyforma erősek. A K9 viszont annyira új motor lett a K7 után,hogy semmiben sem passzol az elődjével. Pár hónapja cseréltettem szimeringeket az első telókban a Kecskeméti rodeóban és egy hetet várni kellett a célszerszámra félig szétborított telókkal,mert akkor jöttek rá a Suzukis srácok,hogy ilyennel még nem találkoztak és nem tudják megcsinálni a hozzá való célszerszám nélkül pedig K7-et rengeteget csináltak előtte...
De nem ezen van a hangsúly. Ha jó látom neked is k9-ed van és ha mentél már az elődökkel, akkor pontosan tudhatnád miről beszélek...
(egyébként pedig ezeknél a vasaknál már inkább az a kérdés hogy mit tud a pilóta, nem pedig hogy a gép mikre képes, ha nagyon kukacoskodni akarunk)
A K7 annyit tud mint a k9 attól független,hogy nincs két egyforma csavar a két motorban. Én is megnéztem a használtautót és 2.2M-ért van a legolcsóbb K9,de egy igazán jó 2.5-körül van.
köszönöm az eddigieket .
( állitólag törésmentes tel. elmondás alapján kérésre leveszik az idomokat , km garanciát vállalnak rá .
De holnap több infó lessz
Infóm nincs, viszont ha már ennyiért veszel motort én kicsit várnék és k9-et vennék.
Nekem k5-öm van, öcskösnek k7, nem sok újítást vittek bele, szinte semmivel sem jobb (hacsaknem neked kinézetre jobban bejön).
Egy szerelő mondta hogy a k9 lett annyival jobb az elődjeinél mint "anno" a k5.
Nem lebeszélni akarlak róla, csak gondoltam ezt megosztom veled, ha már a konkrét motort nem ismerem.
Hello. emlékeim szerint régóta van hirdetve. én is keresnék majd tavaszig valami hasonlót. ha van valami gebasz vele, írd majd le kérlek a holnapi tapasztalataid.
Üdv Fórumozók ! Van-e valakinek valami infó róla ?
Vásárlási szándékkal mennék holnap megtekinteni !
Pozitív-negatív infókat is várok .
Köszönet előre is .
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-9435682
Aki 30-al össze töri az valószínű,hogy soha nem fog szembesülni,hogy szar motort vett meg. Plusz vannak kivételek amikor az ember 20-éves motort vesz aminek már tíz gazdája volt az más helyzet. De vegyük azt alapul,hogy egy s1000rr-t akarnál venni 3-4M környékén amikről köztudott,hogy nem a tartósságukról híres és 50-ezerről vissza tekernék 14-ezerre,de annyira patent lenne a motor,hogy még egy hozzá értő ember sem tudná megállapítani,h vissza tekert a gép. Nem lennél ideges ha később szembesülnél a ténnyel,hogy keményen átbasztak és nem azt kaptad a pénzedért amit meg akartál venni?
Azt akarom mondani, hogy ha azt látnám, hogy a vásárlók megveszik a tuti sportmotort, amit aztán annak szellemében használnak, karbantartanak (vagyis két éve alatt ráköltik az árát), akkor még érteném hova ez a nagy igény, a jó vételre. De így nem értem.
Fiatal és drága. Akkor nyilván jól néz ki. Ezzel már 80%-ban megkapta a vevő, amit akart. A kűlcsíny úgyis fontosabb neki. Hány embert ismerek, aki elhívott autót motort nézni, próbáljam ki, nekem van tapasztalatom. Megnéztem, kipróbáltam, elmondtam hogy egy szar, de neki az volt az álma, megvette. Aztán össze törte. Csak azt nem tudom, az én időmet mért rabolta.
10 motorosból 8 úgysem ért a motorhoz, nem tudja kihasználni, nem is akarja, de lassan menve is összetöri, vagy csak nézegeti, meg törölgeti. Nem is értem mi ez a nagy igény, hogy jót vegyen. Azért hogy az első árokba beessen? Arra mindegy lenne mit vesz.
Meg kell hogy tartsa az árát, elvégre sportmotort üzleti alapon kell veni, nehogy bukó legyen rajta.
Ugyan akkor az látod csak van értelme számolgatni hisz ez mozgatja az embereket. Ha nem ez mozgatná akkor nem is tekergetné a paraszt vissza az órát. Tehát mindennek a mozgatórugója ez. Felfogásban vannak itt gondok meg ugye a jó emberi hozzáállásban. "Elhiszem azt hogy olcsón kevés km-eres sértetlen patika állapotú motort veszek ami keveset futott persze!" Ha nem ezek lennének motorvételnél a legfőbb távpontok (amik ütik is egymást elég keményen, mert ha nem ütik és minden igaz akkor minket vagy átbasztak és elhiszünk mindet vagy mi vagyunk az az ember az egymillió motorvásárlóból akinek pont bejött) akkor nem csavargatná megint ismétlem a paraszt a szájbabaszott órát. DE mivel ez az egyik mozgató rugója a dolognak ezért ezt kell úgy előadni hogy jó legyen.
A legtöbb ezredes sportgép a bontóba végzi mert összecsukják.
Sosem fog vetekedni egy túramotoréval ami 100 e km-ert ment.
Ezt addigra elhajítják..... hogy miért? Mert erre való, hogy kiélje magát az ember vele és feszegesse azokat a határokat amiket már nem kéne.
Nekem is K9-em van amit nagyon szeretek,de én K7-el soha nem mentem,de papíron egyforma erősek. A K9 viszont annyira új motor lett a K7 után,hogy semmiben sem passzol az elődjével. Pár hónapja cseréltettem szimeringeket az első telókban a Kecskeméti rodeóban és egy hetet várni kellett a célszerszámra félig szétborított telókkal,mert akkor jöttek rá a Suzukis srácok,hogy ilyennel még nem találkoztak és nem tudják megcsinálni a hozzá való célszerszám nélkül pedig K7-et rengeteget csináltak előtte...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
De nem ezen van a hangsúly. Ha jó látom neked is k9-ed van és ha mentél már az elődökkel, akkor pontosan tudhatnád miről beszélek...
(egyébként pedig ezeknél a vasaknál már inkább az a kérdés hogy mit tud a pilóta, nem pedig hogy a gép mikre képes, ha nagyon kukacoskodni akarunk)
De ha azt nézed a k7 annyit tud kb mint a k5, k6, azokat viszont meg 1,3M-tól találsz...
( állitólag törésmentes tel. elmondás alapján kérésre leveszik az idomokat , km garanciát vállalnak rá .
De holnap több infó lessz
Nekem k5-öm van, öcskösnek k7, nem sok újítást vittek bele, szinte semmivel sem jobb (hacsaknem neked kinézetre jobban bejön).
Egy szerelő mondta hogy a k9 lett annyival jobb az elődjeinél mint "anno" a k5.
Nem lebeszélni akarlak róla, csak gondoltam ezt megosztom veled, ha már a konkrét motort nem ismerem.
Köszi!
Vásárlási szándékkal mennék holnap megtekinteni !
Pozitív-negatív infókat is várok .
Köszönet előre is .
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-9435682
(igaz színben egyezőt kerestem :) )
10 motorosból 8 úgysem ért a motorhoz, nem tudja kihasználni, nem is akarja, de lassan menve is összetöri, vagy csak nézegeti, meg törölgeti. Nem is értem mi ez a nagy igény, hogy jót vegyen. Azért hogy az első árokba beessen? Arra mindegy lenne mit vesz.
Meg kell hogy tartsa az árát, elvégre sportmotort üzleti alapon kell veni, nehogy bukó legyen rajta.
Sosem fog vetekedni egy túramotoréval ami 100 e km-ert ment.
Ezt addigra elhajítják..... hogy miért? Mert erre való, hogy kiélje magát az ember vele és feszegesse azokat a határokat amiket már nem kéne.