Van igazság abban amit írsz,de akkor is egy fiatal drága motornál a vevő azt szeretné kapni amiért pénzt adott és ha mondjuk nem töri össze a harmadik nyáron és a negyediknél elszakad az egyik szelep és lerendezi a belsőségeket,mert 40-ezerrel több van a blokkban mint az órájában akkor nem biztos,hogy az az elmélet,hogy az állapot számít nem a km.
Nem értem ezt a km. számlálós témát:
- van olyan motor, amivel sokakt mennek
- miközben van olyan, amivel nagyon keveset (külföld, válság, stb.)
- tekergetik az órákat
- vagy csak összetörik és egy másik motoré kerül rá és nem foglakoznak azzal, hogy előre tekerjék
- lehet cserélt blokk
- lehet cserélt váz (úgy mindjárt a blokk öreg)
- az állapot gyakran amúgy is független kilométerektől, legalábbis amíg a tulajdonosok nem tudnak megegyezni abban, hogy végül is mennyit kell kibírnia egy sportmotornak, addig kénytelen vagyok ezt gondolni
- mindenki a legfaszább gépet akarja venni, aztán első nyáron elcsúsztatja, harmadikon rommá b....sza
Szerintetek mi értelme van annak, amin vitáztok? Szerintem semmi.
A K6 600at egy évvel ezelőtt 10.500km-rel vettem. Abban annyi is volt. Gyári láncszett, felénél járó gyári fékbetétek, a sok állástól beragadó exup bowden, 8 éves gumik (és még volt rajtuk bőven minta). Nem lehetetlen, de persze kicsi rá az esély. Tavaly október és idén október között beleraktam a 600ba tízezer km-t, úgy adtam el. De még mindig csak 21ezer volt benne, 9 évesen. Én pl azért veszek motort, hogy használjam.
Ismerek olyan magyar srácot aki Angliában él és egyfolytában tolja a km-t az autóba, majd minden évben műszaki előtt vissza húzatja az óráját. Nem szoktam megdicsérni érte,mert én nagyon haragszok az ilyenért.
Reális az 50-ezer km egy 2005-ös motorba csak nem kellene tekergetni az órákat és pofátlanul bele hazudni a vevő képébe és akkor nincs vele probléma. Ha néha meg van egy pár ezer km-es kincs akkor meg az eladó és vevő is jól járna,mert egy vagyont lehetne kérni érte a vevő meg véresre verné rá a faszát,hogy valójában van egy sérülésmentes kis km-es motorja...
Hatul a gyarival megegyezo (42es) a meret, az elsot nem tudom. De nem hiszem, akkor kettesben teljesen feljonne az eleje gyorsitasnal, igy meg erzem h epp csak elemelkedik.
Ha a kattanás elmúlik, egy rossz szavam se lesz az állapotával kapcsolatban, ez is csak azért idegesít, mert nem tudom pontosan mi okozza. Bár tudod, mindig lenne mit alakítani, változtatni, meg mire költeni :)
A Jt lánckerékre vissza térve, valaki nem volt őszinte a motor előéletében. Sajnos nagyon sok eladó "hazudik" a motorjával kapcsolatban és főleg Magyarországon nagyon nagy divat ez
De a lényeg,hogy jó a motor
- van olyan motor, amivel sokakt mennek
- miközben van olyan, amivel nagyon keveset (külföld, válság, stb.)
- tekergetik az órákat
- vagy csak összetörik és egy másik motoré kerül rá és nem foglakoznak azzal, hogy előre tekerjék
- lehet cserélt blokk
- lehet cserélt váz (úgy mindjárt a blokk öreg)
- az állapot gyakran amúgy is független kilométerektől, legalábbis amíg a tulajdonosok nem tudnak megegyezni abban, hogy végül is mennyit kell kibírnia egy sportmotornak, addig kénytelen vagyok ezt gondolni
- mindenki a legfaszább gépet akarja venni, aztán első nyáron elcsúsztatja, harmadikon rommá b....sza
Szerintetek mi értelme van annak, amin vitáztok? Szerintem semmi.
(sztem csak be kell állítani a kormánycsapágyat, télen ráérsz kitakarítani)
De a lényeg,hogy jó a motor
Jó kérdés, már sokan meghallgattuk, többek között a szerelő is, nincs 100%os ötlet...