Az a kis hátra, előre mozgás amit mondasz az eltudja fogyasztani a bordástengelyt ha már elég nagy az illesztés. Akkor van nagy cumi. Én már jártam így....
Igen a "lógás" miatt lazítja fel (JT lánckerék). De ha kihézagolnám egy sima alátéttel már akkor sem lenne gond mert a sebeség szenzor rotorja már jól biztosítaná.
Mivel önzáró anya meg sem fordult a fejemben a csavarrögzítő használata, a tengely végében lévő csavart viszont szigorúan azzal raktam be.
Eddig nem érdekelt a dolog különösebben de ha ma hazamegyek a melóból megnézem jobban a dolgot.
Az ha meglazul akkor előtte rosszul lett feltéve és/vagy nem lett nyomatékra húzva, ugyan van gyárilag menetrögzítő rajta, de ha nem teszel rá akkor sem szokott gond lenni vele. Ha lelazul az általában azért szokott bekövetkezni mert a kislánckerék nem szorosan illeszkedik a bordástengelyhez és indulásnál-motorféknél a rántások miatt az a kis mozgás lazítja fel, ez volt a régi banditoknál, fazereknél és egy csomó más típusnál amíg önzáró anyát nem kezdtek használni, de ha azzal is lelazul akkor az szerintem azért lehet mert nem passzos a lánckerék és előre-hátra tud mozogni egy kicsit, van rá megoldás, de az sem tuti, lehet, hogy egyfajta utángyártott lánckerék nem sikerült pontosra és az kikezdhette a tengelyt is (sajnos az is általános azoknál amelyek le szoktak lazulni), elsőre talán egy új anya aminek még az önzáró része új és a menetrögzítő segíthet (nem ragasztó, különben utána igen nehéz levenni az anyát) , de ha az sem akkor meg kell nézni, hogy az anya rendesen felfekszik-e a lábnckerékre és leszorítja azt.
Önzáró van rajta de meglazul.
A sebesség szenzor rotorja egy csavarral van rögzítve a kihajtástengely végére és ez egyben meggátolja a lánckerékanya lelazulását is, csak mivel vékonyabb az után gyártott lánckerék marad egy kis hézag ami miatt le tud lazulni az anya. Gyári lánckerékkel nincs ez a probléma. Ez egyértelműen látszott mikor cseréltem a lánc szettem de nem gondoltam akkor hogy gond lesz.
Illetve mivel csak minimálisan lazul meg lecsavarodni nem tud ezért engem nem zavar különösebben.
Ha rosszul gondolom majd Oszi kijavít, szerintem Ő vágja.
Az 1000-en nem önzáró lenne? Ugyan rég cseréltem láncot 1000-en, de nehezen hinném, hogy nem az van rajta amikor a sövötől kezdve szinte az összesen a 20 évnél fiatalabbakon az van ezért is nem szoktak lelazulni más típusokkal ellentétben, de ha mégsem az lenne rajta (majd megnézem a manualt) akkor az gáz.
Pont ezzel küszködök én is,lelazul..azért kérdeztem,hogy van-e ilyen a Suzukinak.. Majd kerítünk egyet,mert elegem van már... meg na meg felrögzítjük rendesen..
Gyárilag nincs rajta alátét. A tengely végében vélő csavar biztosítja hogy ne tudjon lejönni a lánckerék anya. Igaz sajnos ettől meglazulni még tud ha nem gyári már a kerék mert az vékonyabb egy hangyányit. Nekem is meg lazul mindig, annyi eszem még nem volt hogy az anyát is menetrögzítővel rakjam fel, mindig csak a biztosító csavara rakok.
Ez a gyari biztosito alatet.Kb minden vagy legalabbis az erosebb mint a lepkefing motoron ami lancos ilyen biztosito alatet van a csavar letekeredese ellen.
Bar e melle ajanlott a menetrogzito is.
Evjarat? es ezres gsxr?
Ó, dehogynem, ami csak a csövön kifért, főleg kettesben.
De tény, nem akartam egykerekezni véletlen sem, tehát nem rángattam a gázkart ész nélkül, meg nem bolondítottam bele a kuplunggal.
Csak meglepett, mennyire szépen a földön maradt magától, nem kellett elvenni a gázból, de ment mint az őrült.
Mivel önzáró anya meg sem fordult a fejemben a csavarrögzítő használata, a tengely végében lévő csavart viszont szigorúan azzal raktam be.
Eddig nem érdekelt a dolog különösebben de ha ma hazamegyek a melóból megnézem jobban a dolgot.
A sebesség szenzor rotorja egy csavarral van rögzítve a kihajtástengely végére és ez egyben meggátolja a lánckerékanya lelazulását is, csak mivel vékonyabb az után gyártott lánckerék marad egy kis hézag ami miatt le tud lazulni az anya. Gyári lánckerékkel nincs ez a probléma. Ez egyértelműen látszott mikor cseréltem a lánc szettem de nem gondoltam akkor hogy gond lesz.
Illetve mivel csak minimálisan lazul meg lecsavarodni nem tud ezért engem nem zavar különösebben.
Ha rosszul gondolom majd Oszi kijavít, szerintem Ő vágja.
A Giki és az R6 lánckerék tengelyfogazásának a profilja szerintem egyezik
Cserénél nincs vele szopka.
Simán küld meg mindkét anyát rögzítővel.Hátha.
Na milyen volt a pring? Mentél a versenyen is?
Bar e melle ajanlott a menetrogzito is.
Evjarat? es ezres gsxr?
Tipusspecifikus alkatresz,van cikkszama.
De tény, nem akartam egykerekezni véletlen sem, tehát nem rángattam a gázkart ész nélkül, meg nem bolondítottam bele a kuplunggal.
Csak meglepett, mennyire szépen a földön maradt magától, nem kellett elvenni a gázból, de ment mint az őrült.