Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a kis hátra, előre mozgás amit mondasz az eltudja fogyasztani a bordástengelyt ha már elég nagy az illesztés. Akkor van nagy cumi. Én már jártam így....
persze,ez egyértelmű,,,csak a megoldást keresem.
Igen a "lógás" miatt lazítja fel (JT lánckerék). De ha kihézagolnám egy sima alátéttel már akkor sem lenne gond mert a sebeség szenzor rotorja már jól biztosítaná.
Mivel önzáró anya meg sem fordult a fejemben a csavarrögzítő használata, a tengely végében lévő csavart viszont szigorúan azzal raktam be.
Eddig nem érdekelt a dolog különösebben de ha ma hazamegyek a melóból megnézem jobban a dolgot.
Az a buzi alátét nem szokta megfogni a lazulást.
Az ha meglazul akkor előtte rosszul lett feltéve és/vagy nem lett nyomatékra húzva, ugyan van gyárilag menetrögzítő rajta, de ha nem teszel rá akkor sem szokott gond lenni vele. Ha lelazul az általában azért szokott bekövetkezni mert a kislánckerék nem szorosan illeszkedik a bordástengelyhez és indulásnál-motorféknél a rántások miatt az a kis mozgás lazítja fel, ez volt a régi banditoknál, fazereknél és egy csomó más típusnál amíg önzáró anyát nem kezdtek használni, de ha azzal is lelazul akkor az szerintem azért lehet mert nem passzos a lánckerék és előre-hátra tud mozogni egy kicsit, van rá megoldás, de az sem tuti, lehet, hogy egyfajta utángyártott lánckerék nem sikerült pontosra és az kikezdhette a tengelyt is (sajnos az is általános azoknál amelyek le szoktak lazulni), elsőre talán egy új anya aminek még az önzáró része új és a menetrögzítő segíthet (nem ragasztó, különben utána igen nehéz levenni az anyát) , de ha az sem akkor meg kell nézni, hogy az anya rendesen felfekszik-e a lábnckerékre és leszorítja azt.
Szerintem ez a méret a Gikinél is és legtöbb R6-nál is.
Önzáró van rajta de meglazul.
A sebesség szenzor rotorja egy csavarral van rögzítve a kihajtástengely végére és ez egyben meggátolja a lánckerékanya lelazulását is, csak mivel vékonyabb az után gyártott lánckerék marad egy kis hézag ami miatt le tud lazulni az anya. Gyári lánckerékkel nincs ez a probléma. Ez egyértelműen látszott mikor cseréltem a lánc szettem de nem gondoltam akkor hogy gond lesz.
Illetve mivel csak minimálisan lazul meg lecsavarodni nem tud ezért engem nem zavar különösebben.

Ha rosszul gondolom majd Oszi kijavít, szerintem Ő vágja.
mert nekem van egy buzi alátét,ami biztosan nem oda való,majd szerzünk a "konkurenciától egyet,csak a tengely méret stimmeljen..,na meg a fog..
Az 1000-en nem önzáró lenne? Ugyan rég cseréltem láncot 1000-en, de nehezen hinném, hogy nem az van rajta amikor a sövötől kezdve szinte az összesen a 20 évnél fiatalabbakon az van ezért is nem szoktak lelazulni más típusokkal ellentétben, de ha mégsem az lenne rajta (majd megnézem a manualt) akkor az gáz.
Ez szerintem pont jó a gixxerhez is!
A Giki és az R6 lánckerék tengelyfogazásának a profilja szerintem egyezik
-1 meg
Pont ezzel küszködök én is,lelazul..azért kérdeztem,hogy van-e ilyen a Suzukinak.. Majd kerítünk egyet,mert elegem van már... meg na meg felrögzítjük rendesen..
Szerintem hibátlan megoldás.
Cserénél nincs vele szopka.
Elég hoki megoldás egy világverő gépezettől.
Simán küld meg mindkét anyát rögzítővel.Hátha.
Gyárilag nincs rajta alátét. A tengely végében vélő csavar biztosítja hogy ne tudjon lejönni a lánckerék anya. Igaz sajnos ettől meglazulni még tud ha nem gyári már a kerék mert az vékonyabb egy hangyányit. Nekem is meg lazul mindig, annyi eszem még nem volt hogy az anyát is menetrögzítővel rakjam fel, mindig csak a biztosító csavara rakok.
Hello Oszi!

Na milyen volt a pring? Mentél a versenyen is?
Ez a gyari biztosito alatet.Kb minden vagy legalabbis az erosebb mint a lepkefing motoron ami lancos ilyen biztosito alatet van a csavar letekeredese ellen.
Bar e melle ajanlott a menetrogzito is.
Evjarat? es ezres gsxr?
mert ugye nekem nincs rajta ilyen alátét,gondolm ettől nem annyira lazulna le...
Mar mert ne lenne.
Tipusspecifikus alkatresz,van cikkszama.
Bár a név szentségtörés,de ilyen nincs a Szuzukinak?
De-de... Ment is valami elmebeteg módon, alig győztem kapaszkodni!
Nem ertem. Annak bele kellett volna nyomnia a betonba, mint egy csikket. Nem huzzatad te azt meg jol.
Annyit tudtam meg én is h áprilisban vette és nem nagyon van képben milyen motort vett anno. Megnézem és kiderül milyen. Kössz az infót.
Ó, dehogynem, ami csak a csövön kifért, főleg kettesben.

De tény, nem akartam egykerekezni véletlen sem, tehát nem rángattam a gázkart ész nélkül, meg nem bolondítottam bele a kuplunggal.
Csak meglepett, mennyire szépen a földön maradt magától, nem kellett elvenni a gázból, de ment mint az őrült.
meg a szivlámpások K4-esek