Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen szeretem az ilyet en is. Meg a gyari allapotu szo is tetszik!
Jubileumi utolsó szerviz esetleg
Már majdnem minden meghirdetett motor limitált kiadás stb...
Szoktam őket osztani.
A legjobb volt amikor az SRAD-ot árulták úgy, h jubileumi limitált...
Mert nem húztad a gázt!
Hi.
Jah, ez itt van a fődemen.
Úgy tudom nemrég vette a srác, nagyon motorozni sem tud, mert a múltkor is azon röhögtünk, h nem ért utol evvel. Amikor meg lassítottam és utolért, akkor jött a kanyar és azért maradt le...
Azt írják más a vezérműtengely az alacsonyabb nyitás miatt. A dugattyúk könnyebbek és a hengerek belseje is változott csökkentve a belső súrlódást. Hasonlítja a GSX-R blokkhoz.

A tesztelő kétkedve fogadja a teljesítményadatait. Szerinte jobban megy mint egy 150 lóerős Yamaha Fazer.
Hááát nem sok semmit írtak róla....... nagyon kevés az infó.
Beszél itt a jó kanyarodásáról meg az egyenes kormányról meg hogy nem annyira alacsonyra tették a lábtartókat ezért sportosabb mint legtöbb naked társa. Vázát is jónak mondja. Féket is. (közúton maximálisan elégnek tartja) Beszél az ABS ről és a kipörgésgátlóról ami engem nem érdekelt....

Nem igazán volt neki egy orgia ez a motor. Nem írt semmi olyat miszerint olyan erős lenne hogy lefőtt volna, mint kurva a templomba ha odacsavarta neki.

Puding.
Oszt ennyi.

Azt írja nekik az ezresek között a K5 1000 az etalon. "Amikor a gyors barátaimmal beszélgetünk és a nyomaték kerül szóba, a mai napig a SUZUKI GSX-R k5 az első gondolatunk"
Szerintem is k9 fehér az eladó szerint l0. sok mindent nem tudott róla elmondani. Nincs messze megnézem egy próbát megér.
Lehet bennem volt a hiba. Mondjuk nem hiányzott, hogy gyorsítás helyett emelgessen, szóval ez nekem inkább pozitív csalódás volt.

Én mondjuk nem forgattam ki harmadikban (a ruhám nem alkalmas már azokhoz a sebességekhez, letép a szél) de ott nem volt gondom szitálással.

Nekem nem volt gondom a motorhanggal, az viszont tetszett, hogy azért volt neki hangja, ahogy a GSXS-eknek is.
Pedig 2es ben emelte mint állat.Viszont harmadikban beszitált de lehet csak az út volt szar.És nem tetszett a motorblokk hangja ( darálos)
Sanszos ez áll a háttérben. 1-2-3-ban környezetvédelmi, és hangterhelés normáknak is meg kell feleljen.
Amúgy ha sietősre vettem a figurát nagyon szépen ment, bár más hasonló kategóriás motorról nincs tapasztalatom, de nekem megfelelt pusztító erőnek, főleg amit kettesben művelt 100 felett leforgatva...
Meg úgy érződött benne a minőség, a finoman kidolgozott részletek, az odafigyelés, nagyon egyben volt. Az számomra amúgy elfogadható, hogy alul nem megy annyira, ha sietni akarok két kis pöckölés a váltón, és már lehet is menni nagyon-nagyon durván. A váltó is partner ebben, nagyon gyorsan lehet pakolgatni a sebességeket. Szóval bennem összességében nagyon pozitív benyomást tett.

Amúgy annyiból nehezebb dolga van a motorgyártóknak, mint régebben, hogy egyre szigorúbbb környezetvédelmi normák mellett várnak el a felhasználók egyre nagyobb csúcsteljesítményt... Ennek pedig valahol kell legyen ára.
Ha lesz idom ismertetem veletek az irok velemenyet.
Kíváncsi lennék rá más (tőlem hozzáértőbb) mit ír róla.
Bár gondolom leszólni nem fogja mert az nem termel eladást
Környezetvédelmi tiltás és egyéb huncutságok sokat elvesznek 1-2-3-ban. Kiszeded belőle sokkal agresszívabb lesz.
A GSX-el is ez a baj nem a blokk.
Sziasztok!

Gsx-r 1000 k3 vagy k4 -es motorblokkot keresek,ha esetleg valaki tud valamit ,papírozhatót és jót,az kérem szóljon!
Köszi!

czako20@freemail.hu

70 5761477
Nah vettem suuperbike magazint. Van benne GSX-S 1000 teszt. Ha valakit erdekel leirom mit irtak ròla. Ha nem akkor megorzom.
Szerintem ez nem limitált.
Mert az ilyen
Ettől függetlenül még lehet jó, meg kell nézni. Nem tudom ez volt-e régebben a 3. kerületben hirdetve kb ugyanennyiért
Sziasztok!
Van esetleg valakinek infója a motorról?
Tatabányán van. Ha valaki ismeri esetleg az előéletét érdekelne.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_limited_edition-9361808
Le van folytva a katalizátorral, nélküle emelné rendesen az elejét.
*és = én
Magas fordulaton sikerül felvenni az elejét 1-2 alkalommal de nem volt az igazi. Gondoltam én is arra hogy hátha eső módban van de végül bármit nyomkodtam nem változott semmi. Magas fordulaton bitangnak tűnt de szerintem ez csak az üléspozíció adta "csalódásérzet" volt és a burkolat hiánya, bár fene tudja. Azóta elkönyveltem ez sem az amit szeretnék. Egy ezrestől és pusztító erőt várok és nem azt amit ezen éreztem és az alapján amit írtál nem győzött meg az "új" giki sem.
Én a GSXR1000-et próbáltam. Érdekes, az alsó és középtartomány engem se vett le a lábamról, de a felső nagyon ott volt. Érdekes, a fék az nagyon brutálisan fogott, kb. egyujjas volt, de azt is finoman kellett.

Az emelgetés hiánya nem lehetett a kipörgésgátlótól? Plussz ezeken az új vasakon már gázreakciós módok vannak, meg esőmód, meg minden szirszar. A GSXR nagyon ment alattam, de valahogy az elejét esze ágában sem volt emelgetni, se kipörögni alólam, pedig számítottam rá, hogy ezt fogja majd, de nem.
kérdeznék z750-ről
ha lenne időd átírnál a 9 fórumba, kösz
Cápa!
Hozzá mertél szólni egy videóhoz.....ejnye
Legközelebb kérj engedélyt az "uraktól"