Ettől kicsit többet.
Gondoltam ha van egy 13 éves motorom 160Le-vel gyárilag anno, akkor ez ami 2015-ös új 160lovas masina azért többet mutat.
Na mindegy akkor elkönyvelem hogy ez van, a mai népnek pudingot gyártanak
NAKEM Te ne magyarázzá`!
Nakem még el se kezdődött a sportmotor-os karrierem és már is bajban voltam a póverrel. Elvittem a cangát mindenféle mágushoz, de a végén nekem kellett tablettát bevenni, annyira nem akartam elhinni, hogy amit a 110ló nyújt az mennyire kevés.
Amúgy, egy kis tapasztalat.
A kivett "exup" szelep után igen nagy lyuk keletkezett nekem is alul.
Konkrétan, meghúztad a gázt, és mintha fulladt volna, és 2000-2500-tól hirtelen elkezdett húzni. Persze nekem is nyitott kipufogó volt rajta. Próbálták irkálni a gyári ECM-et a Prop-tech-esek padon, tényleg eltűnt a lyuk, viszont ömlött a benzin a blokkba. Olyan büdös lett a gép alapjáraton, h nem lehetett megmaradni mellette, meg baromi szarul indult. Aztán lett bele Power Commander, amivel pontosabban be lehet állítani. Avval is be lett állítva, és elmúlt minden tünet. És még direktebb is lett.
Még mindig ez a sportmotor mánia...
Mondom NAKED! Nem sportmotor!
Hogyan és főleg minek hozzanak ki belőle több nyomatékot középtartományban? Az teljesen más igényeket vesz figyelembe, ezért alakítják ki úgy a blokk és a többi cucc karakterisztikáját.
egy határt. Csak nem bevándorló vagy?
a szempontból, hogy a papíron gyengébb 900RR-t is erősebbnek
éreztem fordulaton.
Gondoltam ha van egy 13 éves motorom 160Le-vel gyárilag anno, akkor ez ami 2015-ös új 160lovas masina azért többet mutat.
Na mindegy akkor elkönyvelem hogy ez van, a mai népnek pudingot gyártanak
Nakem még el se kezdődött a sportmotor-os karrierem és már is bajban voltam a póverrel. Elvittem a cangát mindenféle mágushoz, de a végén nekem kellett tablettát bevenni, annyira nem akartam elhinni, hogy amit a 110ló nyújt az mennyire kevés.
Nem GSX-R1000-ret mentél próbálni, hanem egy naked motort. Persze, h nem megy úgy mint egy sportmotor. Más szemmel kell nézni.
Kínait vagy nem?
A kivett "exup" szelep után igen nagy lyuk keletkezett nekem is alul.
Konkrétan, meghúztad a gázt, és mintha fulladt volna, és 2000-2500-tól hirtelen elkezdett húzni. Persze nekem is nyitott kipufogó volt rajta. Próbálták irkálni a gyári ECM-et a Prop-tech-esek padon, tényleg eltűnt a lyuk, viszont ömlött a benzin a blokkba. Olyan büdös lett a gép alapjáraton, h nem lehetett megmaradni mellette, meg baromi szarul indult. Aztán lett bele Power Commander, amivel pontosabban be lehet állítani. Avval is be lett állítva, és elmúlt minden tünet. És még direktebb is lett.
Tudsz pár helyet ahol "normális" árban lehet venni normális minőségű féktárcsát?
Mondom NAKED! Nem sportmotor!
Hogyan és főleg minek hozzanak ki belőle több nyomatékot középtartományban? Az teljesen más igényeket vesz figyelembe, ezért alakítják ki úgy a blokk és a többi cucc karakterisztikáját.