A gyárinál ez már sztem sok... az enyém direkt úszóra volt szegecselve... (a gyárinak sokkal kisebb a szegecs húsa, hamar megadja magát utána perec...) csak a gyáritól szerettem volna egy kicsit jobbat... az ár amit írtam az persze /db...
Neked is volt vmennyi lógása alapból? Én pánikomban már ebc-t néztem, azok 60-70 körül vannak /db..
Majdnem ilyet lóg az enyém is: http://youtu.be/YZjeZZ6W79o
Sziasztok! Sikerült rájönni, hogy mi az a kattanó hang ami megállásnál néha jelentkezett és rettentően nyugtalanított. Úgy néz ki a féktárcsák lógása miatt van ez a kattanás. Ez mennyire normális? Vagy mekkora mértéke a normális? Érdemes lenne újra szegecseltetni vagy rárakni két új tárcsát? (Ez utóbbit elkezdtem számolgatni, hát nem örültem az eredménynek :D )
Leírtam már régebben is, 70-ig kettestől nem érdemes feljebb váltani, gyenge, hangos, fordulaton olyan, mint ami szét akar esni. 3-at próbáltam, mind egykutya. 1-es hosszú, váltója kemény, mint a dög, rángat még 3000-nél is, idegesítő motor. A fék és a design jó, a többi kuka. Érzésre 30 paci hiányzik egy rendes sportmotor után. 4000-től 8000-ig tudod használni. Miután rájössz, hogy nem megy és normálisan mész vele akkor legalább nagyon kicsit eszik. Az egyiket 120 km után adtam el (egy út), a másikkal még annyit se mentem.
Szerintem egy jó 636-os megeteti.
Azért lett ducati idom az R1-en mert tetszett a formája, csak a 1098 egy rakás szar (kettő után is ugyanazt gondolom), főleg a motorja. Gyenge, rángat, idegesítő. Az R1 pont az ellentéte. Az R1-en nem voltak idomok amikor megvettem, nem a tákolásról szólt. Olcsóbban kapnék 15 éves R1-re gyári idomokat és lámpát, mint 1098 alkatrészeket .
De egy K5 1000-nél máshol vannak a felfogatási pontok mint egy K7 1000-nél! Lehet rá lehetne faragni de az már Buher munka! Sokkal egyszerűbb olyant tenni rá ami rá való, és akkor egy K7 1000 nem néz ki K5 1000-nek!
Eladó K7 1000 Pályamotor kitűnő állapotban 6300 km-el, eredeti Yoshimura elektronikávan ( nem gyáriból átirt), és ez az Yoshi elektronika vezérli a gyorsáltót is, Dyno-jet kapcsolóval a rudazatban!
- 1000 K9-L farokidom alja, fehér
- 1000 K3-K4 váznyúlvány
- 1000 K3-K4 jobb és bal oldalidom, fehér
- 1000 K5-K6 bal kormány
- 1000 K9-L jobb oldalidom
- 1000 K9-L hátsó taposók
- 1000 K9-L hátsó lámpa körüli idom
- 1000 K3-K4 jobb oldalidom, fekete
- 1000 K7-K8 hátsó váznyúlvány
GSX-R 750 és 600 alkatrészek is vannak még, érdeklődni állapotról, árakról a bal.lac.93@gmail.com címen lehet.
A kipufogo nem fontos.