Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De akkor meghallgatom a te velemenyedet is. Hat ha tanulhatok toled.
Rendben van
"Egy gazellemzo ketyere vizsgalja az elegetett gaz osszetételet"
Erre gondoltam. Mert azt nem fejtetted ki, h a szerelőd használja, vagy rakja bele stb...
Nem, csak hülyeségeket irkáltok.
Azon jár az agyam azóta is hogy nem lehet valami lebutított cuccot adtak "nekünk" tesztelésre (bár ennek nem sok értelme lenne)
Zoli egyébként sem tudja, hogy mit tud a kotlóm.
Szombat óta ebben már nem lennék én olyan biztos.
És az mióta japán?
Azért egy S1000R BMW tudja azt amit most tud a kotlód.
Talán Ramair nélkül.
Bár ebben nem vagyok biztos.Lehet eldugták benne nagyon ahogy kinéz csóri.
Várjá`. Valaki valamit nem ért. Oké, hogy a középtartomány a lényeg benne. De az IS gyengébb, mint a sportmotoron! Magyarán nem igaz, amit mondanak rá. Túloztam az érzékletesség kedvéért, de nem az a probléma, hogy a (japán!) nakedek nem tudnak annyit mint a sportmotorok. Az a baj, hogy annyit tudnak mint a túramotorok.

Amúgy olyan nincs, hogy valami nem sportmotor. Minden sportmotor, ami nem azt rá kell nevelni.
Te neked most medjott vagy mi bajod?
Petsze hogy jo.
Ájájáj nem emlìtettem semmi szondat es azt sem mondtam hogy ertek hozza.
Van a faraban egy csati arra radug egy dobozt es geprol tudja alitani. Mondta hogy mit hogy meg merre de nem is ertettem felet es eleg sokat is iszok,,,elfelejtettem mi az a ketyere amivel szutyukikat lehet igy allitani. + van egy gazelemzo gepe ami ettol fuggetlen. Ha igy ossze tudod rakni akkor erted. Ha nem akkor lenyegtelen, ő tudja mi hany ora azert vittem hozza es az a lenyeg.
A menetragasztó se fogja meg?
Nem talált ki még erre senki valami megoldást,mert én is ezzel küszködök..
Te Cápa. Azt tudod, h mi a különbség a SPORT és a NAKED között?
Úgy látszik nem.
Ha sportmotor blokk lenne benne akkor sportmotornak hívnák. Persze, h lebutítják, ahhoz a karosszéria felépítményhez.
Pont a középtartomány a lényeg benne, mint neked a nyomatéktengelynél, nem véletlenül van átfokolva...
Ezek szerint nem is. Adok neked némi fáradt olajat, a tiédbe az is jó gondolom...
Pontosan!
Faja kis vidi.
Kár, h kb 1 millás ez az átalakítás...
Nekem 1500 az alapjáratom
7100 Motul.
Eddig bevált.
Na itt látszik a hozzáértés.
Lambda szonda nincs K4-ig egyik GSXR-ben sem, a számítógépben meg elég szar lépcsőkben lehet ezt állítani.
Szép a gép!
Jobban jártál evvel.
Oszt kis fordulaton rángat a motorod e?
Valóban a váltó az pöpec volt, na de egy új motornál legyen is jó.
(a kuplung is zsír volt)