"Egy gazellemzo ketyere vizsgalja az elegetett gaz osszetételet"
Erre gondoltam. Mert azt nem fejtetted ki, h a szerelőd használja, vagy rakja bele stb...
Várjá`. Valaki valamit nem ért. Oké, hogy a középtartomány a lényeg benne. De az IS gyengébb, mint a sportmotoron! Magyarán nem igaz, amit mondanak rá. Túloztam az érzékletesség kedvéért, de nem az a probléma, hogy a (japán!) nakedek nem tudnak annyit mint a sportmotorok. Az a baj, hogy annyit tudnak mint a túramotorok.
Amúgy olyan nincs, hogy valami nem sportmotor. Minden sportmotor, ami nem azt rá kell nevelni.
Ájájáj nem emlìtettem semmi szondat es azt sem mondtam hogy ertek hozza.
Van a faraban egy csati arra radug egy dobozt es geprol tudja alitani. Mondta hogy mit hogy meg merre de nem is ertettem felet es eleg sokat is iszok,,,elfelejtettem mi az a ketyere amivel szutyukikat lehet igy allitani. + van egy gazelemzo gepe ami ettol fuggetlen. Ha igy ossze tudod rakni akkor erted. Ha nem akkor lenyegtelen, ő tudja mi hany ora azert vittem hozza es az a lenyeg.
Te Cápa. Azt tudod, h mi a különbség a SPORT és a NAKED között?
Úgy látszik nem.
Ha sportmotor blokk lenne benne akkor sportmotornak hívnák. Persze, h lebutítják, ahhoz a karosszéria felépítményhez.
Pont a középtartomány a lényeg benne, mint neked a nyomatéktengelynél, nem véletlenül van átfokolva...
Erre gondoltam. Mert azt nem fejtetted ki, h a szerelőd használja, vagy rakja bele stb...
Talán Ramair nélkül.
Bár ebben nem vagyok biztos.Lehet eldugták benne nagyon ahogy kinéz csóri.
Amúgy olyan nincs, hogy valami nem sportmotor. Minden sportmotor, ami nem azt rá kell nevelni.
Van a faraban egy csati arra radug egy dobozt es geprol tudja alitani. Mondta hogy mit hogy meg merre de nem is ertettem felet es eleg sokat is iszok,,,elfelejtettem mi az a ketyere amivel szutyukikat lehet igy allitani. + van egy gazelemzo gepe ami ettol fuggetlen. Ha igy ossze tudod rakni akkor erted. Ha nem akkor lenyegtelen, ő tudja mi hany ora azert vittem hozza es az a lenyeg.
Úgy látszik nem.
Ha sportmotor blokk lenne benne akkor sportmotornak hívnák. Persze, h lebutítják, ahhoz a karosszéria felépítményhez.
Pont a középtartomány a lényeg benne, mint neked a nyomatéktengelynél, nem véletlenül van átfokolva...
Kár, h kb 1 millás ez az átalakítás...
Eddig bevált.
Lambda szonda nincs K4-ig egyik GSXR-ben sem, a számítógépben meg elég szar lépcsőkben lehet ezt állítani.
Jobban jártál evvel.
(a kuplung is zsír volt)