Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg akitől én vettem a motorom, azt mondta hogy van neki még pár db rendszámtartója, ha érdekel átküldöm a számát...
Oda vissza mérnek, kb. 25-30méteres távról. Ha nemrég szerelték fel, az aszfalton kell látszania ebben a távolságban egy festékfoltnak, mert ehhez élesítik a kütyüt.
Szia!

Ezek a fix traffik a póznákon mindkét irányba mérnek és mindkét sávot? Békéscsaba-Gyula elkerülőn (44-es) lehet én is benéztem a dolgot... Visszafelé láttam a TRAFFIC CONTROL jelzőtáblát, felnéztem egyből megláttam, de az odafelé úton nem emlékszem, hogy láttam volna ezt a szerkezetet... Köszi! Üdv!
Tud valaki esetleg segíteni, hogy hol kapok k5re normális rendszám tartót? köszi!
Én a múltkor 140-el mentem el alatta mert elfelejtettem...
Te itt? Szólhattál volna, hogy Tbányán is felszerelték az akasztófa-trafit, akkor talán nem 190-nel megyek el alatta.
Na igen, ez pontosan így van.
Milyen szetted is van pontosan?
Nekem semmi ilyen jelenségem nincs hogy az ora késik, vagy rántana a motor! De érdekes hogy neked is ugyan az a szál van kiszedve. Am ez k4 de lényegébe ugyan az. Nemtudom marad igy a motor.
A tankon fólia van.
Ez egy állandó 12V az órának amúgy....
Tudom mert fél évig én is evvel játszottam mire szereztem új ECU-t meg rájöttem hogy mitől oxidálódik csak ez a nagyház....
Mint az előbb le is írtam...
A másik ugye , hogy rengeteg a TUNING bajnok és ha jól megnézed a te és az én ECU-mnak a házát belülről tiszta vízkő mindenhol alul......
Na most ez azért van mert a rettenetes okos mokány mesterek mikor feldobják a sport dobot kikötik az EXUP-ot és ebből a házból húzzák ki a vezetéket hogy ne legyen hiba jelzés.... Igen ám csak a marhájának annyi esze nincs , hogy ez gumigyűrűvel teljesen vízmentesen zárt ház.... Viszont a kihúzott kábelnál faszán ott marad a lyuk.... ahol a pára a víz, szépen befolyik bepállik.... és megöli a csatikat.....
Én olyan ECU-t vettem ahol ez a kábel nem kihúzták a gumidugóval együtt hanem elcsípték fent a kábelt.... hasonlítsd össze a két házat....belülről....
Ja és egy gumidugóval a csatin a lyukat ragaszd be....
Ez marha érdekes nekem is K3 1000 van és ugyan ez volt kitörve az ECU-ból..... Hiba jelenség annyi volt, hogy az Óra állandóan késett hiába állítottam be ... Meg 7000-es fordulatnál, ha nagy gázzal gyorsultam akkor rántott egyet....
Aztán meguntam szereztem egy másikat.... nem occsó a k@rva életbe... :)
Csak én nem látok egyiken sem tankborítást.vagy az máshonnan van?
A haverokkal azt állapítottuk meg, hogy óriási szórás van a kínai idomok minőségében. Van amelyik egész jó, a másik vállalhatatlanul szar. Viszont még a jobbak fényezése is botrányos gyorsasággal fakult ki. Pályaidomnak jó.
Auctmartos nem volt gond felrakni,talán egy helyen elöl volt egy kis különbség de megoldható.
Ez auctmartos areyousrhopos vagy melyik? Nem volt gond a felfogatási helyekkel? Cimborámnak 2-3 CM!-es különbségek voltak, szerintem azóta meg is gyújtotta
igen.szerintem használható
Jobban jársz egy pályaidommal. Jut eszembe k5-k6-ra még mindig eladó a teljes idomszett plexszistől. 35000Ft
Hi! Vett már valaki ilyen gagyi kínai idom szettet a bay-ről?
Köszönöm szépen.hát ha tárolt hibát wgészségére h nem akkor nem.eddig is ment ezután is fog igymarad. Lehet elkezdem basztatni az ecu ba azt a lábat oszt még nagyobb kárt csinálok mint most van. De azért köszönöm
nos az amerikai oldalon is volt egy srác akinek ugyanez volt a probléma, vagyis nem volt probléma mert sem FI sem menetdinamika sem sebességmutató problémája nem volt de volt egy szakadt red-blue vezetéke a fuse 3 a speedometer és a fuel relay között. az egyik szaki azt mondta neki a vezeték meleg lesz a kötegben és valószínű az ECM hiba kódot fog tárolni és szükséges lenne javítani. több okot is felhozott mint okozó: durva mosás, kinti tárolás, állati rágcsa illetve öregedés.
kb ennyi volt ami használható
Marad igy a motor. Kitudja ki csinálta ezt neki és mikor azota igy megy nálam is igy fog!
Akkor nem azoknak a madzagja.