Oda vissza mérnek, kb. 25-30méteres távról. Ha nemrég szerelték fel, az aszfalton kell látszania ebben a távolságban egy festékfoltnak, mert ehhez élesítik a kütyüt.
Ezek a fix traffik a póznákon mindkét irányba mérnek és mindkét sávot? Békéscsaba-Gyula elkerülőn (44-es) lehet én is benéztem a dolgot... Visszafelé láttam a TRAFFIC CONTROL jelzőtáblát, felnéztem egyből megláttam, de az odafelé úton nem emlékszem, hogy láttam volna ezt a szerkezetet... Köszi! Üdv!
Nekem semmi ilyen jelenségem nincs hogy az ora késik, vagy rántana a motor! De érdekes hogy neked is ugyan az a szál van kiszedve. Am ez k4 de lényegébe ugyan az. Nemtudom marad igy a motor.
Ez egy állandó 12V az órának amúgy....
Tudom mert fél évig én is evvel játszottam mire szereztem új ECU-t meg rájöttem hogy mitől oxidálódik csak ez a nagyház....
Mint az előbb le is írtam...
A másik ugye , hogy rengeteg a TUNING bajnok és ha jól megnézed a te és az én ECU-mnak a házát belülről tiszta vízkő mindenhol alul......
Na most ez azért van mert a rettenetes okos mokány mesterek mikor feldobják a sport dobot kikötik az EXUP-ot és ebből a házból húzzák ki a vezetéket hogy ne legyen hiba jelzés.... Igen ám csak a marhájának annyi esze nincs , hogy ez gumigyűrűvel teljesen vízmentesen zárt ház.... Viszont a kihúzott kábelnál faszán ott marad a lyuk.... ahol a pára a víz, szépen befolyik bepállik.... és megöli a csatikat.....
Én olyan ECU-t vettem ahol ez a kábel nem kihúzták a gumidugóval együtt hanem elcsípték fent a kábelt.... hasonlítsd össze a két házat....belülről....
Ja és egy gumidugóval a csatin a lyukat ragaszd be....
Ez marha érdekes nekem is K3 1000 van és ugyan ez volt kitörve az ECU-ból..... Hiba jelenség annyi volt, hogy az Óra állandóan késett hiába állítottam be ... Meg 7000-es fordulatnál, ha nagy gázzal gyorsultam akkor rántott egyet....
Aztán meguntam szereztem egy másikat.... nem occsó a k@rva életbe... :)
A haverokkal azt állapítottuk meg, hogy óriási szórás van a kínai idomok minőségében. Van amelyik egész jó, a másik vállalhatatlanul szar. Viszont még a jobbak fényezése is botrányos gyorsasággal fakult ki. Pályaidomnak jó.
Ez auctmartos areyousrhopos vagy melyik? Nem volt gond a felfogatási helyekkel? Cimborámnak 2-3 CM!-es különbségek voltak, szerintem azóta meg is gyújtotta
Köszönöm szépen.hát ha tárolt hibát wgészségére h nem akkor nem.eddig is ment ezután is fog igymarad. Lehet elkezdem basztatni az ecu ba azt a lábat oszt még nagyobb kárt csinálok mint most van. De azért köszönöm
nos az amerikai oldalon is volt egy srác akinek ugyanez volt a probléma, vagyis nem volt probléma mert sem FI sem menetdinamika sem sebességmutató problémája nem volt de volt egy szakadt red-blue vezetéke a fuse 3 a speedometer és a fuel relay között. az egyik szaki azt mondta neki a vezeték meleg lesz a kötegben és valószínű az ECM hiba kódot fog tárolni és szükséges lenne javítani. több okot is felhozott mint okozó: durva mosás, kinti tárolás, állati rágcsa illetve öregedés.
kb ennyi volt ami használható
Ezek a fix traffik a póznákon mindkét irányba mérnek és mindkét sávot? Békéscsaba-Gyula elkerülőn (44-es) lehet én is benéztem a dolgot... Visszafelé láttam a TRAFFIC CONTROL jelzőtáblát, felnéztem egyből megláttam, de az odafelé úton nem emlékszem, hogy láttam volna ezt a szerkezetet... Köszi! Üdv!
Tudom mert fél évig én is evvel játszottam mire szereztem új ECU-t meg rájöttem hogy mitől oxidálódik csak ez a nagyház....
Mint az előbb le is írtam...
Na most ez azért van mert a rettenetes okos mokány mesterek mikor feldobják a sport dobot kikötik az EXUP-ot és ebből a házból húzzák ki a vezetéket hogy ne legyen hiba jelzés.... Igen ám csak a marhájának annyi esze nincs , hogy ez gumigyűrűvel teljesen vízmentesen zárt ház.... Viszont a kihúzott kábelnál faszán ott marad a lyuk.... ahol a pára a víz, szépen befolyik bepállik.... és megöli a csatikat.....
Én olyan ECU-t vettem ahol ez a kábel nem kihúzták a gumidugóval együtt hanem elcsípték fent a kábelt.... hasonlítsd össze a két házat....belülről....
Ja és egy gumidugóval a csatin a lyukat ragaszd be....
Aztán meguntam szereztem egy másikat.... nem occsó a k@rva életbe... :)
kb ennyi volt ami használható