Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ciklus vége felé sem- akartam írni
Enyémben most 10w50es MOL van teljesen jó vele a motor,
ezt biztosan nem hamisítják és a csereciklus vége felé csattogósabb vele a váltó,
mint általában más olajokkal.
Ha már váltó: a gsxs 1000 ezen részét `irigyeltem` azé rt
kicsit :)
A divatmárkák veszélyesbbek, mert azokat több értelme van hamisítani, mivel mindenki azt akarja megvenni. Én sokszor használtam Valvoline-t és Motorex-et (egyik sem felkapott a motorosok körében). Teljesen jól működtek vele a motorjaim. Most nekem is Motul van és az enyém is kopácsol... Persze ez első sorban a motor hibája és nem az olajé, de Motorexszel akkor is szebben szólt és váltani is jobb volt. Aztán hogy mért, azt tudja a frász.
Jogos a felvetés. Sajnos szinte lehetetlen megállapítani az igazságot.
Szerintem se valami jó. Persze ilyenkor mindig kérdés, hogy az van-e a dobozban, ami rá van írva.
Mi ez a Motul mánia? Szarabb olajam sosem volt (érzésre).
Nem bántásból, de rohadtul zakatol kb. mindegy milyen motor
a minöségi Motulokkal.
Sportlégszűrő 10e ft-ért eladó.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Ha csak kozuton hasznalod tok penzkidobas,,, azt a penzt el is tankolhatod... de nem pofazok. Nem ertek a lovakhoz.
En meg 5100 et. Mert en nem palyazok.
Akkor motul 10w50 7100 lessz

Ha olcsót akarsz akkor:
Q8 SBK racing 10W-50, vagy 15W-50
2500Ft körül van litere, csak beszerezni nem tudod mert kevesen forgalmazzák de van olyan mint a 7100
Egyébként a 3 közül az a legjobb!
300V 10W-40 van most az enyémbe, de még egyszer nem rakok bele az tuti...
300V 15W-50 vagy 7100 10W-50 megy bele következőleg
A legdrágábbat!
7100 10w-50
Srácok kérdés mert nagy dilemmába vagyok.... Milyen olajat ajánlotok a sasba? castrol 10w50 racing, motul 10w40 5100 v motul 10w50 7100?
Azért kell lebutítani, mert a spéci idom nélkül 200-nál elkönnyülne az eleje még kanyarban is, lásd az én motorom supermmoto lámpásan.
Ugyanígy éreztem amikor z1000-et vettem. Amikor már tényleg erős lett, akkor meg esőben nem tudtam motorozni, 5.-ben is elforgott a kerék És pont ezek miatt került bele a zx10 futómű és fék is. Aztán átültem egy k6 1000-re ami tényleg jó motor, de a mostani r1 után nem kéne. Egyszerre használtam őket és a gsx-r-t adtam el.
"Ha már létezik v4 500 2t, akkor mi értelme annak a szar 4t eroltetesnek?" Szerintem semmi! De csak ilyet gyártanak ezek a genyók.

Értem a jó és a rossz turbósítás közötti különbséget, de egyik se kéne. Ha nem lehet szívó, akkor csakis kompresszort fogadnék el reája.
Ó, már annyiszor megbeszéltük ezt. Anno a Z1000-re is ezt mondták, hogy brutális a blokk, a ZX-9R blokkját felspécizték! Majdnem igaz, annyi a tévedés, hogy a ZX-9R alul kicsit erősebb, középen meg fent sokkal erősebb, pedig 55cc-vel kisebb és karburátoros. Aztán jött az FZ1, na azt nem tudom. Az lehet, hogy erősebb lett középen egy R1-nél, de tegyük hozzá, hogy az nem nagy kunszt. A CBR1000RR-nek is van annyi kakaó a blokkjában főleg középen, hogy valahogy ne higyjem el, hogy a CB1000 olyan nagyon komoly lett. Kergettem olyat is lepencén és azon gondolkodtam, hogy vajon szorul a fékje vagy mi van vele?

Nem értem mi olyan bonyolult azon, hogy fogják a sportmotort, ráteszik az egyenes kormányt és adnak neki egy kis utánfutást! Nem kell elb...ni a jó blokkot, nem kell másik vezérlés, nem kell feljebb rakni a lábtartót, nem kell kivenni a jó futóművet és akkor talán nem egy talicska lesz az eredmény. De ha nem, hát nem. Szerencséjükre nagyon sok ember van, akik szerint az SV1000 a zabolátlan fenevad, szóval el tudják adni így is.

Ha nem Suzukid lenne, vagy más márkára írtad volna ezt, most már 500-an rádszóltak volna, hogy mé`szarozod, meg ki vagy Te, mutasd meg mekkora király vagy.
Hazaértünk lassan mi is a tesztelésről. Tömören: marad a K3.
Szia!
Jót beszélgettünk kint, örülök neki mert megerősített benne és a teszt még rá tett egy lapáttal hogy a K1-K2 a király
Köszi
Szia kipróbáltam a gsx-s 1000-et A nyomaték a gyárban maradt pedig egy ilyen motornak ez lenne a lényege, fordulaton egész jónak tűnt.Feleségem szerint hátul nagyon kényelmetlen még sportmotor után is,és nem lehet sehol normálisan kapaszkodni.A motor hang szép,a váltó jó,a fékek is jók.Ami szörnyű az műszerfal,áttekinthetetlen és alig lehet látni.Az eleje tényleg egy kicsit könnyű,de ezek ilyenek:( Kanyarban ha megtalálja az ember az egyensulyt egész jol belehet vele fordulni :) Hát ennyi én voltam a kék gsx-r 1000-es :)
Semmi, de a csajoknak is kell motor
Most már azt sajnálom hogy nem tudtam kipróbálni a GSX-R-t, de szerintem az is csalódás lett volna, persze nem ennyire.
Ezt a vasat elvileg "lebutították" 160 lóra, cserébe erősítették a középtartományt.....aha persze. Nyolc ezer alatt egy kalap szar volt, felette szépen muzsikált nagyon brutálisnak tűnt, de csak tűnt. Azt ugye már megbeszéltük hogy a testhelyzet miatt egy naked-on többnek érzed ugyan azt mint egy sport motoron. Mikor már kezdtem úgy érezni van itt erő akkor lepillantottam a metroszexuel ocsmány műszeregységre (eddig azt hittem csak ez a gyenge pontja) és azt vettem észre hogy letelt a gyűrűk ura trilógia és még mindig csak 160 körül járok, fel hármasba és a trilógia végére meg is volt a 2kiló.
Hohó várjunk csak, hogy is van ez áttételezve? Kettesben 160 körül tiltott, a két kilót meg sem közelítette azt csak harmadikban lehetett elérni (óra szerint). Akkor oké hogy le van áttételezve a vasam és ezért érzem erősnek alul de kb ott van fokozatáttételekben mint a GSX-S és az enyém tol mint az állt már alulról. Kettesben nem tudom lent tartani az elejét, bárhol bármikor felveszi gázra, ez meg csak felül akarta nagy cibálások közepette megtenni úgy ahogy. Oké nem voltunk összeszokva de itt nem erről volt szó, gyenguszka volt.
Nem éreztem nagy sebességnél stabilnak és be-be szitált a kormány olykor.
Az én masinám 13 éves ez meg egy új vas! Az én motorom árának majd 4szereséért.
Brembo radiális első fék, jó volt, de ne az én csotrogányomhoz viszonyítsunk csak, nézzük mihez tudom még. Az R6R-hez mert annak még boldog tulajdonosa vagyok. Fényévekkel jobb az R6 féke! Azt kell mondjam olyan volt mint egy nagyon erős 6kilós amit álmaiban remél az ember, könnyű volt, kanyarodott mint egy bicikli, minden új volt rajta, ennek fényében igazából jó volt de összességében nálam elbukott.
Turbo nelkul is minimum 4 x nyirja ki szezononkent csori kotlot.
Ha már létezik v4 500 2t, akkor mi értelme annak a szar 4t eroltetesnek Na jó... A CBR blokkok faszak
Apropó...jön a tél...spórolj...utánozz
Recept nyílik: http://m.youtube.com/watch?v=B...
Fasza lehet. Nincs tulhuzva, nincs tulnyujtva, nincs igénytelenre baszva...