Nekem kb egy szezon volt mire eljutottam odáig ,hogy 1-be gázzal felvettem ,és fennt is tudtam tartani aztán 2-es.Sokat kell gyakorolni,és tényleg nekem is ilyen fokozatok voltak.200-ig elmentem egy párszor,aztán mindíg visszaejtem,mert az már veszélyes szerintem.Én azt vettem észre,(és most lehet hogy hülyeségnek gondoljátok amit leírok),hogy amikor elmentem szerpentinezni,vagy pályára,azoknak a finom gázmozdulatoknak megtanulása,amikkel az ívet módosítod,nagyban segítettek abban hogy jobban tudjak egykerekezni,mert sokkal kissebb gázokat tudtam adni és nem bólogatott a motor.A legdurvább mikor elfújja a szél az elejét.Na az már gáz.
Nekem is. Az első nap amikor hoztam el a motort, mentem egy emelkedőre, aminek a tetején egy jobbos kanyar volt, egy szép gödörrel, én meg persze belementem. Ütközőtől ütközőig csapott a kormányom. Utána megálltam megnézni, h van-e kormánylengéscsillapítóm... És volt rajta, csak a gyári... Na mondom ezt sürgősen ki kell cserélni...
Sajnos én nem ismerem Agót.
Nekem a legdurvább kormányszitálás pont akkor történt mikor nem is egykerekeztem.Egy kanyar előtt gyorsítottam és rámentem egy buckára és ferdén esett vissza az elsőkerék.Ütközéstöl ütközésig csapkodott be a kormány,és én meg mentem a szallagkorlát felé.Semmit sem tudtam csinálni.És egyszer csak abba maradt.
Ahogy csapkodott a kormány véletlenül leállítottam a motort a vészleállítóval.
ÜDV! Pár napja vásárolt K5ösöm ma reggel lemostam,és az óta nem indul....az imo lámpája gyujtáson is halványan és gyorsan villog,gondolom kiszárad,de ez mindig így lessz? Hol van ez az izé,ahol beázhatott?
Úr Isten! Ilyen öreg vagy? Én 92-ben kezdtem babettázni... Jó, értem a témát. Amúgy tök furcsa, mert régen az SRAD-ommal nyomtam én is. Lehet azt nem féltettem ennyire mint ezt...
Köszi a tanácsokat! Rendes vagy, h így leírtad. Most jön a próbálkozzunk része. Amúgy 2 személlyel szoktam 2esben felemelni, gázrántásra, de rakom is vissza, mert még nem merem nagyon felállítani.
Ahogy maci irta, fokozatok vannak...
Eleinte erőből veszed fel, kb 15-20cm-ert és addig húzod, mig a motor le nem szabályoz...
aztán jön a kb 40-50cm-es időszak.... már már jobb, de ez is hamar leszabályoz még...
Aztán jön az az időszak, amikor már olyan 60 fokba veszed fel, még kilátsz a plexin, ezzel már eléggé jó távokat lehet elvinni...
aztűn jön az, amikor már a tanktol nem látsz ki előre.... na ez a tuti, mert ezt lehet holtponton a végletekig vinni.
aztán majd egyszer jön az, mikor keréken beváltasz....
Na most van ezek között az, amikor perecelsz és abbahagyod....
Én végig csináltam mindet, utána pereceltem....
És nem volt rajta akkor még a kormányteló....
Én 3. estem eddig kormáynteló hiánya miatt...
És mind 1 hetes koráig lapon lett...
Nekem a legdurvább kormányszitálás pont akkor történt mikor nem is egykerekeztem.Egy kanyar előtt gyorsítottam és rámentem egy buckára és ferdén esett vissza az elsőkerék.Ütközéstöl ütközésig csapkodott be a kormány,és én meg mentem a szallagkorlát felé.Semmit sem tudtam csinálni.És egyszer csak abba maradt.
Ahogy csapkodott a kormány véletlenül leállítottam a motort a vészleállítóval.
Nem volt rajta kormányteló ugye?
Ezért akarok biztonságosabban megtanulni. Vagyis úgy, h ne gyorsuljak fel 200-ra közben, hanem akár 80-al is tudjak menni 1keréken...
Egyszer ótópályán 4.-ben letettem és beszitált az eleje... nyomtam egy szaltót fejre érkezve... mondjuk nem ettől lettem nem százas..
... és hát a motor akkor volt éppen 23 órás...
Meg próbálom magam rászoktatni a hátsófékre, h avval rakjam le.